Mode & Beauty alle pijlers

Zomer outfits inspiratie topic

20-04-2019 19:20 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al weer zin om te gaan shoppen voor de zomer. Je mag in dit topic combinaties posten. Misschien inspireren we wel andere forummers. Ieder z’n eigen smaak.
Nina1966, waar is die witte broek van? Echt zo leuk!
Alle reacties Link kopieren
jazekerenof schreef:
24-04-2019 02:48
Nina1966, waar is die witte broek van? Echt zo leuk!
https://eur.zaful.com/high-slit-flowy-l ... 75521.html
Alle reacties Link kopieren
deze heeft m ook
https://www.dresslily.com/high-slit-flo ... 6sQAvD_BwE
Alle reacties Link kopieren
Zoekterm Flowy Layered Palazzo Pants
Alle reacties Link kopieren
:rofl: ali heeft 'm ook :D https://nl.aliexpress.com/item/Gamiss-C ... 91870.html
Alle reacties Link kopieren
Denk dat ie in het echt dan een beetje tegenvalt en heel klein valt, vooral met hele lange benen.
Pas die broek en laat het ons weten. Ik ben benieuwd.
Ik heb hier een warm wollen broek voor lange benen hangen.
Die moet nog steeds ingekort. Dan gaat er het model uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze super leuk! Van de H&M

https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/2c/39/2c39d0138a3bdc4218dfef4fee63e2a5c1949da6.jpg],origin[dam],category[ladies_dresses_mididresses],type[LOOKBOOK],res[m],res[x],hmver[1]&call=url[file:/product/fullscreen]
Alle reacties Link kopieren
SharonL de link werkt niet.
Ik lees mee om inspiratie op te doen.

Ik vind het moeilijk om leuke zomerkleding te vinden, vooral omdat ik er een hekel aan heb, dus hopelijk helpt dit topic me een beetje op weg.
La-Gamine schreef:
22-04-2019 11:41
Ik vind lange(re) rokken en jurken dan weer prachtig. Altijd al gevonden. Rok/jurklengte over de knie vind ik zo charmant. Mooie hoge hak eronder, prachtig! Dat heeft niks met bedekken te maken, maar met wat je goed staat en waar je je prettig in voelt.

Ik hou absoluut niet van roezels, en de sneakertrend van nu vind ik ook echt vreselijk.

Precies. Waarom mag je niets 'bedekken' als je jong bent? Lekker zelf weten wat je aan doet.

Ik heb dan weer een hekel aan hakken en draag in de zomer mooie leren sandalen zonder hak. Of sneakers. En mijn 12 jarige dochter of 18 jarige nicht dragen die sneakers ook onder een jurk. Ik vind het ze leuk staan.
Nectarinepit schreef:
24-04-2019 15:55
Ik lees mee om inspiratie op te doen.

Ik vind het moeilijk om leuke zomerkleding te vinden, vooral omdat ik er een hekel aan heb, dus hopelijk helpt dit topic me een beetje op weg.
Waar heb je een hekel aan: zomer, zomerkleding, of allebei? En waarom?
Wellicht kunnen we je gerichter inspiratie aan de hand doen
Hobbelster schreef:
24-04-2019 20:07
Waar heb je een hekel aan: zomer, zomerkleding, of allebei? En waarom?
Wellicht kunnen we je gerichter inspiratie aan de hand doen

Beide. Ik ben een echt wintermens en heb helemaal niets met de zomer en dus ook niet met zomerkleding. Daarbij voel ik me er niet comfortabel in.

Als ik dan toch iets moet kiezen qua zomerkleding, dan kies ik voor jurken of een rok met leuke top. Ik heb al wat leuke dingen voorbij zien komen dus ik blijf zeker meelezen. :)
Nectarinepit schreef:
24-04-2019 21:54
Beide. Ik ben een echt wintermens en heb helemaal niets met de zomer en dus ook niet met zomerkleding. Daarbij voel ik me er niet comfortabel in.

Als ik dan toch iets moet kiezen qua zomerkleding, dan kies ik voor jurken of een rok met leuke top. Ik heb al wat leuke dingen voorbij zien komen dus ik blijf zeker meelezen. :)
Ok duidelijk. En deels herkenbaar :proud: ik kan zelf slecht tegen de felle zon en warmte.
Loop heel vaak en graag in zwarte jurken in de zomer. Maxi tot boven of op de enkel. Leuke ketting erbij hoed op zonnebril op en ik ben een mega hippe stylish vogel.
Heb ook wel wat meer fleurige zomerse kleding maar merendeel is zwart.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon al 2 zomers in dit model jurk (king louie, t-back):
Afbeelding

Lengte is perfect (ook op de fiets) perfecte combi tussen mouwloos (staat me niet) en halter (kan ik geen bh aan)

Ik hoop dat hij dit jaar weer uitkomt met een mooi fleurig printje.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ja, die jurk is ook mooi.

Ik ga dus toch een sjaal bestellen.
Ik weet alleen nog niet welke.

Nu heb ik één bepaalde sjaal en die vind ik zo fijn. Het wordt er een van DIDi.

Gisteren zag ik ook een sjaal bij ZALANDO van 184 euro.
Het was er wel een waarvan ik dacht. O mooi. Maar vandaag denk ik er anders over?
Kan het dure ding niet meer terug vinden.

Deze vind ik qua kleur ook mooi, maar niet de afwerking.
Afbeelding
Hobbelster schreef:
24-04-2019 22:00
Ok duidelijk. En deels herkenbaar :proud: ik kan zelf slecht tegen de felle zon en warmte.
Loop heel vaak en graag in zwarte jurken in de zomer. Maxi tot boven of op de enkel. Leuke ketting erbij hoed op zonnebril op en ik ben een mega hippe stylish vogel.
Heb ook wel wat meer fleurige zomerse kleding maar merendeel is zwart.

Daar kan ik ook niet tegen. Ik heb het ook al snel te warm, zelfs in luchtige kleding. Klinkt inderdaad alsof je leuk stylish rondloopt. :)

Ik zie in de winkels en online veel halflange jurken. Nu ben ik niet heel lang, dus het ziet er al snel vreemd uit waardoor ik me er niet comfortabel in voel. Ik ga dit weekend maar eens op mijn gemak winkelen en dingen passen. Ondertussen doe ik hier inspiratie op.
Bij de C&A hadden ze papieren hoeden. Ik heb getwijfeld, maar durfde er geen te kopen. Ik was bang dat het mijn haar kapot gaat schuren. Met een voering er in is dat minder erg. Er zat een lelijke rand om, maar heel goed vervangbaar door andere stof. Die waren er in twee maatvoeringen. S, M en L.
Alle reacties Link kopieren
Nectarinepit schreef:
25-04-2019 09:30
Daar kan ik ook niet tegen. Ik heb het ook al snel te warm, zelfs in luchtige kleding. Klinkt inderdaad alsof je leuk stylish rondloopt. :)

Ik zie in de winkels en online veel halflange jurken. Nu ben ik niet heel lang, dus het ziet er al snel vreemd uit waardoor ik me er niet comfortabel in voel. Ik ga dit weekend maar eens op mijn gemak winkelen en dingen passen. Ondertussen doe ik hier inspiratie op.
probeer het eens, ik dacht dat het mij ook niet zou staan, ik ben 1.60 m maar het blijkt soms wel leuk te staan, ligt wel aan het model, bij mij moet je duidelijk de taille kunnen zien
guppekop schreef:
25-04-2019 16:16
probeer het eens, ik dacht dat het mij ook niet zou staan, ik ben 1.60 m maar het blijkt soms wel leuk te staan, ligt wel aan het model, bij mij moet je duidelijk de taille kunnen zien

We zijn ongeveer even groot - 1.57 m hier ;-D. Ja, ik ga het gewoon proberen. Kan best zijn dat ik voorheen een verkeerd model probeerde.
Apatura schreef:
24-04-2019 23:00
Ik woon al 2 zomers in dit model jurk (king louie, t-back):
Afbeelding

Lengte is perfect (ook op de fiets) perfecte combi tussen mouwloos (staat me niet) en halter (kan ik geen bh aan)

Ik hoop dat hij dit jaar weer uitkomt met een mooi fleurig printje.
Er is er eentje in de Empire print. Alleen die print is niet meer te vinden op hun site. Bij TopVintage is die ook niet meer. Maar in sommige stenen winkels hangt ie wel. Maar dat was helaas de enige T Back dress in de collectie. En lijkt nu ineens spoorloos verdwenen.

Ik baal er ook van want het is mijn favoriete zomerjurk.

Dit is 'm.
Afbeelding
Foto is van King Louie zelf, maar de jurk is niet meer te vinden...

Edit; ik gok dat er iets mis is met de print Empire, wat ook de Emmy Empire is verdwenen. De print is helemaal niet meer te vinden.

Edit 2; Bij Fifth in Nijmegen hangt ie in ieder geval wel.
Nectarinepit schreef:
25-04-2019 16:42
We zijn ongeveer even groot - 1.57 m hier ;-D. Ja, ik ga het gewoon proberen. Kan best zijn dat ik voorheen een verkeerd model probeerde.

Deze dame is ook niet heel groot en staat superleuk, maar idd veel passen qua lengtes!

Afbeelding
Hier draagt ze die jurk trouwens op meerdere manieren, http://justpostedblog.com/2019/03/07/ho ... elve-ways/
Afbeelding
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven