Mode & Beauty alle pijlers

zomer rage catsuits

06-07-2010 11:49 38 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laat jouw nieuwe catsuit zien met een plaatje
quote:ndh86 schreef op 06 juli 2010 @ 15:30:

@ moemoe: lijkt me wel leuk om een (alleen thuis....) te proberen!Oké, ben benieuwd wat moeilijker is met deze warmte: het ding aandoen of uitkrijgen...
quote:ndh86 schreef op 06 juli 2010 @ 15:40:

[...]

Ben wel benieuwd wat je dan wèl naar je werk aan doet, en wat voor werk dat dan is.....

En sinds er overal topics zijn "wat is de omvang van je .... " enzo meteen maar even de vraag welke maat die kleding dan heeft.

Haha , relax.. het was maar een grapje hoor.

Maar goed, mijn werkoufit is niet zo spannend aangezien ik een zaterdagbaantje heb bij de post kun je me wel zo'n beetje uittekenen denk ik.

Voor de rest ben ik bezig met af studeren dus gewoon dagelijkse kleding. En die kleding heeft maat 36/38. Anders nog iets?
quote:Waldorf114 schreef op 06 juli 2010 @ 15:46:

[...]

Haha , relax.. het was maar een grapje hoor.

Maar goed, mijn werkoufit is niet zo spannend aangezien ik een zaterdagbaantje heb bij de post kun je me wel zo'n beetje uittekenen denk ik.

Voor de rest ben ik bezig met af studeren dus gewoon dagelijkse kleding. En die kleding heeft maat 36/38. Anders nog iets?Tja, wat versta jij onder "gewoon dagelijkse kleding"....?
Viva la vida
Ik wil een jumpsuit.

Maar wel eerst kijken of het staat.

En winkels vinden waar ze ze verkopen...

Weten jullie iets? Geen webshop svp.
Ik heb ze in de VILA winkels gezien. En bij YaYa (zit in Haarlem en Alkmaar o.a.). VILA is volgens mij wel landelijk.

Ik heb ook al gepast, maar ik durf het toch niet aan (letterlijk en figuurlijk :-)...
Nothing happens for a reason

Mét de pistolen erbij als ik naar mijn werk ga.

En deze uit twee delen, is wel een stuk luchtiger.
Viva naar de knoppen.

Als ik in een kittige bui ben.
Viva naar de knoppen.
Maar... de jumpsuit is helemaal geen rage. Ik moet steeds denken aan dat poepbroekenmens op de achtergrond, een maand of wat geleden.
Viva naar de knoppen.
quote:juliet64 schreef op 06 juli 2010 @ 17:20:

Ik heb ze in de VILA winkels gezien. En bij YaYa (zit in Haarlem en Alkmaar o.a.). VILA is volgens mij wel landelijk.

Ik heb ook al gepast, maar ik durf het toch niet aan (letterlijk en figuurlijk :-)...

En bedoel je dat 'figuurlijk' ook figuurlijk of juist letterlijk?

quote:juliet64 schreef op 06 juli 2010 @ 17:20:

Zat al meteen even te kijken op de website, maar kan ze daar niet op vinden, jammer genoeg.

Waarom durf je het niet aan? Kan het met vanalles combineren en er kunnen allerlei schoenen onder: sportschoen staat (bij sommige modellen) leuk maar ook een open schoentje met/zonder hak.

Ik zou graag een keer zo'n latex-ding proberen, even mijn vriend choqueren Iemand ervaring mee?
Viva la vida
Met een legging eronder moet het wel te doen zijn.
Viva naar de knoppen.
dat is jammer

ik heb m wel vaak aan zeker met t mooie weer

spreek je ltr weer
DANK je wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven