Mode & Beauty alle pijlers

Zomerkleding

25-06-2012 13:33 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat denken jullie? Kunnen we dit jaar nog de zomerkleding dragen? Als het weer zo blijft ben bang van niet...het is eind juni en tot nu toe heb ik niet echt een zomergevoel gehad. Eventjes in mei, maar het was snel over. Het lijkt herfst!

Vandaag schijnt de zon, maar het waait heel erg, ik vind het te koud voor blote benen.

Gisteren een BBQ feest gehad, ik had een dikke panty en een (herfst) jas en ik bibberde nog steeds van de koud.

Nu is het uitverkoop overal en heb veel zin om nieuwe zomerkleding te kopen, maar ben bang dat ik ze niet zal dragen. Ik kan beter warme kleding kopen voor in het najaar...

Hebben jullie ook last van dit weer? En denken jullie dat de zomer nog komt?
Vorige zomer ben ik na het boeken van een last-minute hals over kop naar de stad gefietst om nog snel wat korte broeken te kopen...

Dit jaar gaan we op vakantie naar België. Dus ik denk dat ik geen zomerkleren ga kopen. Gewoon een spijkerbroek en t-shirt met een jasje ofzo. En als het in september ineens super warm is heb ik weer niks om aan te trekken.
Ik probeer toch mijn zomerkledij te dragen hoor! Heb een aantal fleurige/dunne jurkjes gekocht die niet al te goedkoop waren en het is een vreselijke zonde om ze in de kast te laten bestoffen! Ik draag ze zonder panties (als ik een mooie huidskleurige panty zou vinden, zou ik die eronder dragen, maar nu dus met blote benen), maar met een vestje of jeansjasje erop. Ik heb een kantoorbaan dus kom niet veel buiten en dan kan het wel.
vandaag is het lekker weer, dus ik heb mijn nieuwe zomerjurkje aan!
Persoonlijk heb ik nog weinig hoop voor deze zomer, hoewel je het in Nederland nooit zeker weet. Als de wind draait slaat het ineens om.

Ik gok op een warme augustus en een lange nazomer (warme september en oktober).
Ik heb gisteren een nieuwe winterjas besteld... Et voila, mooi zomerweer!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mooi weer komt eraan, eindelijk weer zomerkleren aan. Als de voorspelling tenminste klopt.
Ik heb in mei zomerkleding ingeslagen (was ook nodig, ben 23 kilo afgevallen t.o.v. vorige zomer) maar dat had ik net zo goed niet hoeven doen. Heb er nog niks van aangehad.
Maar in mei is het toch een aantal weken lekker weer geweest?...
Jeemig wat een pieperts. Ik heb gistermiddag heerlijk in mn zomerjurkje in de tuin gezeten en vorigeweek woensdag had ik op een BBQ een ander zomerjurkje aan (oké met bolero).

Gemiddelde temperatuur voor nu is 20,3 graden.

De zomer is officieel nog maar een weekje oud.

Nederland heeft als t goed is maar weinig dagen dat t 28 graden is en meer. Ja als t goed is want als we er veel hadden hebben we ook de bijbehorende problemen van droogte en branden enzo.

Niet zeuren, zomerpanty aanschaffen en gaan.
Ik heb al regelmatig zomerkleren aan gehad dit jaar en heb ook vaak genoeg geen jas aan (en dat terwijl het inderdaad nog maar 1 week zomer is). Tja, er zijn wat meer regenbuien dan normaal, maar er zijn ook al veel lekkere en zelfs erg zonnige dagen geweest.
Liever elitair dan een pauper!
Maja eens en Kalli eens. Gisteren nog heerlijk op het balkon gezeten in de zon.

Ik gok daarnaast op een mooie augustus. Zowel de koudegolf begin dit jaar als april lijken op die 1997 en toen was juli nat en augustus mooi.
En een week later hangt de zomerkleding ook nog eens in de uitverkoop....

Heb ik vaak genoeg gehad. Heb genoeg vesten van het najaar die nog als nieuw zijn.

Ook een vest uit de zomersale. Zag bij een heeeeel duur merk eentje - die er op leek en die ik minder mooi vind.

Gisteren was hier stralend weer.

Is vaak plaatselijk. Heb om 18:00 nog lekker in het zonnetje gezeten en heb er zelfs wat kleur van gekregen. Heb een poncho die in mijn handtas kan....
Die zomerpanty kan ook in de handtas.
Ik ben er wel blij mee eigenlijk.

Hoogzwanger zitten puffen in de hitte is niet heel aanlokkelijk.

Maar laat augustus het zonnetje maar doorbreken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven