Mode & Beauty alle pijlers

zwart haar verven.

07-12-2010 10:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb van nature zwart haar en heb het al een paar keer bruin laten verven bij de kapper. Maar nooit het gewenste resultaat gekregen. Krijg altijd een oranje gloed wat ik niet mooi vind. Vind vaak dat kappers veel ervaring hebben met blond en bruin haar en dat vaak mooi kunnen verven maar als het op zwart haar aankomt wordt het allemaal wat onzeker.

Ik woon in Amsterdam en zou graag van jullie willen horen of jullie positieve ervaringen hebben bij bepaalde kappers.

Alvast bedankt!
Toni & Guy en Kinki Kappers. Altijd goed vandaan gekomen.

(maar ik heb geen zwart haar)
Misschien kun je beter bij een turkse of marrkaanse kapper langsgaan. Die hebben waarschijnlijk meer ervaring met zwart haar verven.

Het moeilijke is, dat je je haar waarschijnlijk deels moet ontkleuren en dan erg lelijke uitgroei kunt krijgen.

Verder geen tips, alleen dat ik zwart haar wél erg mooi vind.
Er zijn in Adam veel Black Hair kappers. Die zullen veel ervaring hebben met zwart haar, hoewel ik niet weet wat voor haar jij hebt TO en of ze bijv ook veel ervaring hebben met heel fijn "europees" haar.

Geen ervaring maar hierzo bijvoorbeeld:

http://www.chokkas.nl/index_chokka.php? ... agina&id=1
Je kan zwart haar niet zomaar veel lichter verven. 1 tot 3 tinten lukt wel, daarna moet je het ontkleuren. Daar komt die rood-oranje gloed vandaan.
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
Bedankt iedereen. Structuur van mijn haar is wel gewoon fijn/Europees maar zwart.

Als ik het moet ontkleuren dan begin ik er niet aan.Slechte ervaringen hiermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven