Mode & Beauty alle pijlers

Zwempak/-jurk?

13-05-2015 12:07 21 berichten
Wegens fikse littekens in mijn liezen ben ik op zoek naar een nieuw badpak. Alleen... ik háát winkelen. En dan helemaal voor zoiets als een badpak.

Alles wat echt op de liezen valt, valt al af, want de littekens zijn nét een half jaar oud, en álles voel ik nog. Ik hoop wel dat dat gaat afnemen, maar om deze zomer helemaal niet te zwemmen vind ik ook weer zo wat. Bovendien zijn het nu ook nog fikse rode japen, wat er in combinatie met haartjes die ik niet mag wegscheren niet echt charmant uitziet. Ben gelukkig niet zwaar behaard, maar heb toch liever de boel dan wat bedekter, omdat die rode strepen toch aandacht trekken, en dat wil je niet in je kruisregio

Ik heb zwemjurken gezien, die zien er op de plaatjes leuk uit, maar eigenlijk denk ik dat die net als 'gewone' badpakken onder het jurkgedeelte evengoed op de liezen vallen. Of niet? Heeft iemand zo'n zwemjurk en daar ervaring mee?

Badpakken met pijpjes, ik heb nog geen mooie gezien. Maar jullie misschien wel?

Wat het ook niet makkelijk maakt is dat ik láng ben (186 cm), met een relatief lange romp. De meeste badpakken met pijpjes maken dan dat mijn benen relatief nóg korter lijken en mijn romp nóg langer. En geen idee of die zwemjurken dan wel over mijn liezen vallen. En dat passen daar de oplossing voor is had ik al bedacht hoor maar als het onder het jurkdeel net als een gewoon badpak zit vallen die toch al af.

Help?
Bikinitop met een zwemshort?
quote:Helixia schreef op 13 mei 2015 @ 12:09:

Bikinitop met een zwemshort?

Of een tankini met zwemshort.

Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je iets bestellen bij een postorderbedrijf, kun je op je gemakje thuis passen en kijken hoe het zit. Bij Bonprix bijvoorbeeld hebben ze heel veel keuze, en niet al te duur ook.
Badpakjurk, ideaal! Heb de mijne van de bonprix.
Ja. daar dacht ik ook aan. De Wehkamp heeft ook een vrij uitgebreide selectie, misschien dat daar iets voor je tussen zit?
Het badpak onder de jurkjes die ik tot nu toe gezien heb, zijn idd "normaal" en vallen in je liezen. Zou dan ook voor een tankini met short gaan.

of zo'n short, zit misschien nog wel fijner:

https://www.zalando.nl/tw ... BRbbxF0L:20150513101722:s
Als je plaatjes googled kun je zien dat een zwemjurk tot over je liezen valt.
Oh wacht, ik begreep je vraag verkeerd. Het ging om het badpak onder het jurkdeel. Sorry.
Bij sportzaken hebben ze leuke zwembroeken met pijpen, tot halverwege je dijen en langer, leuk topje er boven.
verba volant, scripta manent.
Zwemjurken vallen wel tot over je liezen, maar het badpakbroek-stuk wat eronder zit valt (bijna) altijd in de liezen net als een normaal badpak en dat wil TO toch nog liever niet ivm gevoelige littekens?
Ik heb een badpakjurkje van de wehkamp, daar zit alleen wel een gewoon broekje in, dus zit het wel in je liezen. Het jurkje valt daar dan weer overheen.

Ik zou dan inderdaag voor een zwemshort en.een bovenstukje/tankini gaan!
Oh wacht effe... heb je OP nogmaals gelezen en begrijp ik nu dat je geen stof in je liezen wilt? Dan is zo'n badpakjurkje ook niet zo handig, beter een leuk zwemshort, zoals iemand al aangaf. Bij de Bonprix (geen aandelen, gewoon fan ) hebben ze fijne zwemshorts, ook met wat wijdere pijpjes én leuke mix-match items.
Dat ik daar niet aan gedacht heb (sla voor hoofd smiley hier). Mijn dochter heeft er nota bene ook eentje. Nu nog een leuke in maar 46 vinden Maar het gaat me niet om de modeshow, ik wil geen pijnlijke liezen en dat ze niet te zien zijn. Wat zijn jullie toch goed!
Ik heb ook een short van Bonprix, heb gewoon de maattabel erbij gepakt en hij past perfect!

Bikini en tankini bovenstukje erbij, klaar!
Zo'n badpak wat een jurkje lijkt is er onder gewoon een badpak en zit dus ook gewoon in je liezen. Een bikinitop met boxer of wielren model lijkt me dan beter.
Ik had zo'n wijder zittende short zoals in de post van groenebroek, maar die schuurde ontzettend! Was van de v&d. Heb er 1 keer mee gezwommen, maar mijn bovenbenen lagen bijna open van het schuren.

Ik heb zo'n langere, wijde broek. Tot op de knie, die je ook vaak bij mannen ziet. Heb er 1 van protest, heet volgens mij een boardshort. Die vind ik wel heel fijn!
Desperate Housewife, ik heb er nu eentje gevonden, een swimshort, inderdaad iets langer gekozen, met een bikinitop. Had er gewoon niet aan gedacht dat je tegenwoordig ook alles los van elkaar kan kopen. Ik denk dat ik er ultrahip (mag ik van mijn dochter niet gebruiken, dat woord, dus ik gooi hem er nu te pas en te onpas in ) uit ga zien deze zomer! Gewone bikinibroekjes zullen ook altijd nét over die littekens zitten, en zo'n strak shortmodel valt niet goed omdat er door de operatie in mijn liezen ook nog eens flinke deuken zitten waardoor de venusheuvel erg opvalt. 't Is nogal een heuvellandschap geworden zeg maar . Maargoed, ik denk dat met wat ik nu gekozen heb, het prima te doen gaat zijn deze zomer! Wel opletten met duiken dit jaar, ben geen bikini's gewend en weet nog van vroeger dat die na een goede duik overal zat behalve op de plekken waar hij voor bedoeld was. Maar ach, ben nu toch bijna middelbaar, niemand verwacht meer rare sprongen van mij

't Is ook lastig als je altijd je ouwe trouwe speedo aan gehad hebt (echt, die heb ik sinds vóór ik kinderen kreeg, en hij blijft mooi, kon hem zelfs toen ik zwanger was aan. Hoop dat ik hem volgend jaar weer gewoon kan dragen, want doordat ik hem al zo lang heb voel ik me er ook veel jonger in
Dan is het maar goed dat je een zwemshort nodig hebt... een speedo kan echt niet meer hoor OlympeMaxime. En ultrahip... wat wil je nog meer .

Ik ga dit ook maar aanschaffen denk ik. Ik heb een heel gevoelige huid dus heb altijd wel wat rode bultjes in mijn liesstreek. Het alternatief van niet scheren is helaas veel haartjes dus ook geen optie.
Fijn dat je nu wel geslaagd bent, Olympe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven