Mode & Beauty alle pijlers

Zwitsal parfum

05-11-2011 23:14 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zag ik Zwitsal parfum tussen de luchtjes staan bij Etos.

Ik heb er wat van op mijn pols gespoten en het ruikt echt naar dé babyzeep

Maar voor welke gelegenheid is deze parfum?

Toch niet voor een avondje stappen een of op je eerste date?

Er zijn ook t shirts van???.?
De parfum is trouwens niet geschikt voor op de babyhuid, is geloof ik meer bedoeld om op de kleertjes te spuiten geloof ik.
Op de verpakking staat dat je het niet in het gezicht mag verstuiven.

Wat inhoudt dat dit het enige produkt van Zwitsal is wat wel in de ogen prikt.

Het mag ook niet rechtstreeks op babies worden gespoten maar wel op de lakentjes en kleertjes.

In Spanje heb je al jaren een babyparfum overigens, naam vergeten maar dat rook ook al zo lekker.
quote:ster89 schreef op 05 november 2011 @ 23:34:

Hahahaha Koettie! Dat meen je niet?

Nu snap ik waarom mijn laatste scharrel me zo sexy vond, ik smeerde me na het douchen voor de date namelijk altijd in met die bodylotion Ja, had de bodylotion op en in de kroeg zei iemand dat opeens. Ieeh
[quote]OhOhCherso schreef op 05 november 2011 @ 23:35:

Ik heb hem ook! Ik draag het naar werk (werk met dementerende ouderen) krijg er daar complimentjes over maar het is meer dat ik me kaal voel zonder luchtje en het zonde vind dure parfum op te spuiten naar mijn werk. Ook kom ik daar onprettige luchtjes/vuil tegen en door zwitsal voel ik me dan toch net even frisser ofzo.

Mijn vriend spuit het ook regelmatig op dat begrijp ik dan weer niet maar ja.[/quote]

Mijn dochter van 16 mnd heeft hem en de boys kruipen achter haar aan! Als ik hem op zou doen, vrees ik voor mijn huwelijk;-
quote:lieverdanlief schreef op 05 november 2011 @ 23:43:

Mijn dochter van 16 mnd heeft hem en de boys kruipen achter haar aan! Als ik hem op zou doen, vrees ik voor mijn huwelijk;-

Ik zie het al helemaal voor me, op de crèche, een gestreste dreumes die 'm wil smeren en 4 dreumesen met rode konen erachteraan!
Het is dus een Axe-junior
Zwistal ruikt wel heerlijk fris. Ik gebruik al jaren de volwassenvariant, namelijk Champs Elysees van Guerlain.

Wel gruwelijk duur trouwens!

http://www.99perfume.com/image/CHP13.jpg
Zwitsal ruikt lekker vind ik. Ben alleen bang dat als ik mezelf ermee onder spray ik pedofielen achter mij aan krijg.
Ik heb niks met Zwitsal gebruikt door volwassenen, daar is het toch niet voor?

Had ooit een collega die haar pasgeboren dochter voortdurend compleet onder de babyparfum spoot..........want dan rook ze zo lekker! Achterlijk mens.
Zwitsal parfum? Echt waar? Waar koop je dat? Ik vind zwitsal geur echt mega lekker. En boeiend wat andere mensen ervan vinden, ik móet de hele dag met mezelf rondlopen.
ieuw.

Zwitzal heeft zo'n weeige zoetige net niet lekker luchtje. *brr*

Ik zou hem dus echt niet gaan gebruiken, TO, jammer van je impulsaankoop, maar zwitzal parfum valt voor mij in dezelfde categorie : vrouwen van 18+ met een winnie the pooh trui\shirt\tas of 2 staartjes in hun haar.

Je bent volwassen. Geen kind meer
ik draag hem bijna dagelijks

En ik krijg toch wel eens te horen wat voor lekker luchtje ik op heb, en niemand had gedacht dat het zwitsal was (zowel man als vrouw )

Zelfde toen ik mijn haren nog waste met zwitsal shampoo ook toen vonden ze het erg lekker ruiken.

Mijn vriend vind het gelukkig ook erg lekker ruiken !

En ieder zijn eigen mening natuurlijk. Als je je er maar prettig bij voelt.
quote:just-juul schreef op 06 november 2011 @ 09:18:

ieuw.

Zwitzal heeft zo'n weeige zoetige net niet lekker luchtje. *brr*

Ik zou hem dus echt niet gaan gebruiken, TO, jammer van je impulsaankoop, maar zwitzal parfum valt voor mij in dezelfde categorie : vrouwen van 18+ met een winnie the pooh trui\shirt\tas of 2 staartjes in hun haar.

Je bent volwassen. Geen kind meer Eens met de hele post, nu al mosterd.
quote:zwartezwanen schreef op 05 november 2011 @ 23:19:

Niet voor de date, maar voor het 'klussen voor een beeb' misschien? Dat je weet waar je het voor doet, ofzo...Klussen voor de beeb? OMG :puke:
Iedereen zijn eigen keuze, maar ik zou het nooit gebruiken. Vind het echt iets voor babies. Dat nog niet eens eigenlijk.
Je mag het idd niet op de babyhuid spuiten, op kleertjes en lakentjes e.d wel.

De spaanse babyparfum en lotion heet nenuco, ruikt heerlijk!
Ik spuit het altijd op mijn eigen lakens, heerlijk fris! Maar niet om als luchtje voor mezelf te gebruiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven