Zwitsal parfum
zaterdag 5 november 2011 om 23:14
zaterdag 5 november 2011 om 23:37
Op de verpakking staat dat je het niet in het gezicht mag verstuiven.
Wat inhoudt dat dit het enige produkt van Zwitsal is wat wel in de ogen prikt.
Het mag ook niet rechtstreeks op babies worden gespoten maar wel op de lakentjes en kleertjes.
In Spanje heb je al jaren een babyparfum overigens, naam vergeten maar dat rook ook al zo lekker.
Wat inhoudt dat dit het enige produkt van Zwitsal is wat wel in de ogen prikt.
Het mag ook niet rechtstreeks op babies worden gespoten maar wel op de lakentjes en kleertjes.
In Spanje heb je al jaren een babyparfum overigens, naam vergeten maar dat rook ook al zo lekker.
zaterdag 5 november 2011 om 23:39
zaterdag 5 november 2011 om 23:40
[quote]OhOhCherso schreef op 05 november 2011 @ 23:35:
Ik heb hem ook! Ik draag het naar werk (werk met dementerende ouderen) krijg er daar complimentjes over maar het is meer dat ik me kaal voel zonder luchtje en het zonde vind dure parfum op te spuiten naar mijn werk. Ook kom ik daar onprettige luchtjes/vuil tegen en door zwitsal voel ik me dan toch net even frisser ofzo.
Mijn vriend spuit het ook regelmatig op dat begrijp ik dan weer niet maar ja.[/quote]
Ik heb hem ook! Ik draag het naar werk (werk met dementerende ouderen) krijg er daar complimentjes over maar het is meer dat ik me kaal voel zonder luchtje en het zonde vind dure parfum op te spuiten naar mijn werk. Ook kom ik daar onprettige luchtjes/vuil tegen en door zwitsal voel ik me dan toch net even frisser ofzo.
Mijn vriend spuit het ook regelmatig op dat begrijp ik dan weer niet maar ja.[/quote]
zaterdag 5 november 2011 om 23:46
quote:lieverdanlief schreef op 05 november 2011 @ 23:43:
Mijn dochter van 16 mnd heeft hem en de boys kruipen achter haar aan! Als ik hem op zou doen, vrees ik voor mijn huwelijk;-
Ik zie het al helemaal voor me, op de crèche, een gestreste dreumes die 'm wil smeren en 4 dreumesen met rode konen erachteraan!
Mijn dochter van 16 mnd heeft hem en de boys kruipen achter haar aan! Als ik hem op zou doen, vrees ik voor mijn huwelijk;-
Ik zie het al helemaal voor me, op de crèche, een gestreste dreumes die 'm wil smeren en 4 dreumesen met rode konen erachteraan!
zaterdag 5 november 2011 om 23:51
Zwistal ruikt wel heerlijk fris. Ik gebruik al jaren de volwassenvariant, namelijk Champs Elysees van Guerlain.
Wel gruwelijk duur trouwens!
http://www.99perfume.com/image/CHP13.jpg
Wel gruwelijk duur trouwens!
http://www.99perfume.com/image/CHP13.jpg
zondag 6 november 2011 om 09:18
ieuw.
Zwitzal heeft zo'n weeige zoetige net niet lekker luchtje. *brr*
Ik zou hem dus echt niet gaan gebruiken, TO, jammer van je impulsaankoop, maar zwitzal parfum valt voor mij in dezelfde categorie : vrouwen van 18+ met een winnie the pooh trui\shirt\tas of 2 staartjes in hun haar.
Je bent volwassen. Geen kind meer
Ik zou hem dus echt niet gaan gebruiken, TO, jammer van je impulsaankoop, maar zwitzal parfum valt voor mij in dezelfde categorie : vrouwen van 18+ met een winnie the pooh trui\shirt\tas of 2 staartjes in hun haar.
Je bent volwassen. Geen kind meer
zondag 6 november 2011 om 09:51
ik draag hem bijna dagelijks
En ik krijg toch wel eens te horen wat voor lekker luchtje ik op heb, en niemand had gedacht dat het zwitsal was (zowel man als vrouw )
Zelfde toen ik mijn haren nog waste met zwitsal shampoo ook toen vonden ze het erg lekker ruiken.
Mijn vriend vind het gelukkig ook erg lekker ruiken !
En ieder zijn eigen mening natuurlijk. Als je je er maar prettig bij voelt.
En ik krijg toch wel eens te horen wat voor lekker luchtje ik op heb, en niemand had gedacht dat het zwitsal was (zowel man als vrouw )
Zelfde toen ik mijn haren nog waste met zwitsal shampoo ook toen vonden ze het erg lekker ruiken.
Mijn vriend vind het gelukkig ook erg lekker ruiken !
En ieder zijn eigen mening natuurlijk. Als je je er maar prettig bij voelt.
zondag 6 november 2011 om 10:13
quote:just-juul schreef op 06 november 2011 @ 09:18:
ieuw.
Je bent volwassen. Geen kind meer Eens met de hele post, nu al mosterd.
ieuw.
Je bent volwassen. Geen kind meer Eens met de hele post, nu al mosterd.