Zwitsal parfum
zaterdag 5 november 2011 om 23:14
zaterdag 5 november 2011 om 23:19
Ik vind de geur wel heel lekker. Vroeger gebruikte ik de shampoo omdat die als enige mijn haar enigszins in bedwang hield en iedereen dook altijd met zijn/haar neus in mijn haar "want ik rook zo lekker". Misschien dus juist een geur om te dragen tijdens een eerste date .
Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat een Zwitsalwalm een afknapper is (maar ja, elke geur die te sterk aanwezig is kan een afknapper zijn). Ik vraag me af hoe ze op het idee zijn gekomen. Voor wie is dit spul eigenlijk bedoeld? Niet voor baby's neem ik aan, die hebben geen parfum nodig.
Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat een Zwitsalwalm een afknapper is (maar ja, elke geur die te sterk aanwezig is kan een afknapper zijn). Ik vraag me af hoe ze op het idee zijn gekomen. Voor wie is dit spul eigenlijk bedoeld? Niet voor baby's neem ik aan, die hebben geen parfum nodig.
zaterdag 5 november 2011 om 23:29
Die parfum is toch ook gewoon voor baby's?
Heb het eerste jaar vrolijk mijn kleintje er bijna in verdronken. Laag op laag, net als met mama's dure zooi alleen dan in babylucht.
Begon het zelf al te gebruiken toen ik zwanger was maar dan ben je zoiezo niet helemaal bij zinnen. Na de eerste 2 maanden ben ik wel weer gewoon grote mensen geurtjes gaan gebruiken, maar dat zwitsal geurtje mmmmmm. Krijg je spontaan een eisprong van.
Heb het eerste jaar vrolijk mijn kleintje er bijna in verdronken. Laag op laag, net als met mama's dure zooi alleen dan in babylucht.
Begon het zelf al te gebruiken toen ik zwanger was maar dan ben je zoiezo niet helemaal bij zinnen. Na de eerste 2 maanden ben ik wel weer gewoon grote mensen geurtjes gaan gebruiken, maar dat zwitsal geurtje mmmmmm. Krijg je spontaan een eisprong van.
zaterdag 5 november 2011 om 23:34
zaterdag 5 november 2011 om 23:35
Ik heb hem ook! Ik draag het naar werk (werk met dementerende ouderen) krijg er daar complimentjes over maar het is meer dat ik me kaal voel zonder luchtje en het zonde vind dure parfum op te spuiten naar mijn werk. Ook kom ik daar onprettige luchtjes/vuil tegen en door zwitsal voel ik me dan toch net even frisser ofzo.
Mijn vriend spuit het ook regelmatig op dat begrijp ik dan weer niet maar ja.
Mijn vriend spuit het ook regelmatig op dat begrijp ik dan weer niet maar ja.