Mode & Beauty alle pijlers

Zwitsal parfum

05-11-2011 23:14 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zag ik Zwitsal parfum tussen de luchtjes staan bij Etos.

Ik heb er wat van op mijn pols gespoten en het ruikt echt naar dé babyzeep

Maar voor welke gelegenheid is deze parfum?

Toch niet voor een avondje stappen een of op je eerste date?

Als je mannen wilt afschrikken tijdens de eerste date... Dan spuit je het op!
Maar het ruikt wel heel lekker, geeft je ook een "veilig en geborgen " gevoel
zwitsal parfum, nee die heb ik ook nooit begrepen.

Voor de zeep vind ik het wel lekker, maar als je eens sexy voor de dag wil komen,
Niet voor de date, maar voor het 'klussen voor een beeb' misschien? Dat je weet waar je het voor doet, ofzo...
Ik vind de geur wel heel lekker. Vroeger gebruikte ik de shampoo omdat die als enige mijn haar enigszins in bedwang hield en iedereen dook altijd met zijn/haar neus in mijn haar "want ik rook zo lekker". Misschien dus juist een geur om te dragen tijdens een eerste date .

Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat een Zwitsalwalm een afknapper is (maar ja, elke geur die te sterk aanwezig is kan een afknapper zijn). Ik vraag me af hoe ze op het idee zijn gekomen. Voor wie is dit spul eigenlijk bedoeld? Niet voor baby's neem ik aan, die hebben geen parfum nodig.
Ik dacht dat dat kinderparfum was. Dus om je kind in te sprayen ipv jezelf. Ik vind zwitsal heerlijk ruiken, maar zou dit niet zo snel op sprayen. Moet er toch altijd bij aan baby's denken en dat is niet iets wat ik wil uitstralen op bv mijn werk hihi.
...eventjes iets opbiechten; ik heb het wel gekocht
quote:polizi schreef op 05 november 2011 @ 23:21:

...eventjes iets opbiechten; ik heb het wel gekocht en wanneer zou je het opspuiten dan?
Zelfs naar mijn werk zou ik het niet dragen.

Misschien is het iets voor verloskundigen?!
Ik stel me zo voor dat mannen die geur helemaal niet als babyluchtje zullen herkennen.
Ik gebruik alles van Zwitsal!! Behalve de parfum .. Misschien lekker voor na het douchen en voor je in bed kruipt?
quote:_nut_ schreef op 05 november 2011 @ 23:22:

[...]

en wanneer zou je het opspuiten dan?

Dat weet ik niet

Het was een impuls aankoop
Voor een dagje cocoonen thuis?
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik stem ook voor een chill dagje thuis, lekker filmpje kijken met comfi kleren en zwitsalluchtje. Vind het echt geen geur voor werk/uitgaan/date.
Die parfum is toch ook gewoon voor baby's?

Heb het eerste jaar vrolijk mijn kleintje er bijna in verdronken. Laag op laag, net als met mama's dure zooi alleen dan in babylucht.

Begon het zelf al te gebruiken toen ik zwanger was maar dan ben je zoiezo niet helemaal bij zinnen. Na de eerste 2 maanden ben ik wel weer gewoon grote mensen geurtjes gaan gebruiken, maar dat zwitsal geurtje mmmmmm. Krijg je spontaan een eisprong van.
Ik snap het nut er niet van eerlijk gezegd.

Voor een rustig dagje thuis? Dan was je toch even je haren of smeer je je in met bodylotion.

Het lijkt me duidelijk dat ik Zwitsal niet lekker vind ruiken, zeker niet voor een volwassene.
Wat, je kan toch geen parfum op babies spuiten??!?!
Zo zonde, die lekkere pasgeboren babygeur verdringen met Zwitsal.
Het is in dezelfde categorie als in dat gele Zwitsal t-shirt voor volwassenen....

En ik vermoed dat dit soort meisjes ook die parfum dragen!

Ik doe niet meer aan zwitsal nadat een man me vertelde dat ik zo geil rook... iehl. :(
Hahahaha Koettie! Dat meen je niet?

Nu snap ik waarom mijn laatste scharrel me zo sexy vond, ik smeerde me na het douchen voor de date namelijk altijd in met die bodylotion
quote:SeptemberGirl schreef op 05 november 2011 @ 23:31:

Wat, je kan toch geen parfum op babies spuiten??!?!Tja, dat denk ik ook. Misschien heb ik het mis.
quote:SeptemberGirl schreef op 05 november 2011 @ 23:31:

Wat, je kan toch geen parfum op babies spuiten??!?!

Nou alles kan natuurlijk, gewoon een kwestie van goed richten en PSSSSSJT!!

Ik hoop maar dat die parfum net zo geschikt is voor baby's zachte huidje...
Ik heb hem ook! Ik draag het naar werk (werk met dementerende ouderen) krijg er daar complimentjes over maar het is meer dat ik me kaal voel zonder luchtje en het zonde vind dure parfum op te spuiten naar mijn werk. Ook kom ik daar onprettige luchtjes/vuil tegen en door zwitsal voel ik me dan toch net even frisser ofzo.

Mijn vriend spuit het ook regelmatig op dat begrijp ik dan weer niet maar ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven