Wilders en Oekraïne

23-11-2023 18:49 59 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben bang dat een regering Wilders Poetin in de kaart gaat spelen. Hij heeft zich altijd al pro Poetin uitgelaten en zich zelfs na de massamoord op de passagiers van de MH 17 lekker laten fêteren in Moskou. Ook is het niet uitgesloten dat zijn PVV financiële steun uit Moskou krijgt.

Afbeelding
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren Quote
grenada schreef:
07-12-2023 14:56
ik vind het vooral heel erg zorgelijk dat de EU Oekraïne met spoed de EU in wil frommelen.....

Ik heb heel erg veel ervaring met dit land en als je het paard van troje wil binnenhalen waarbij vergeleken Orban nog maar een kleine jongen is, dan moet je ze opnemen in de EU.
Ditzelfde zegt een buurvrouw van mij die zelf als kind uit Oekraïne naar Nederland is gekomen en daar nog altijd veel familie heeft wonen. Het is geen lief landje met een heilige als president. Het land is corrupt, er is veel racisme en ook nazisme. Het woord Arisch wordt daar gewoon gebezigd. Geen probleem. En nee, ik heb hier verder geen bron voor. Alleen mensen die daar zelf wonen en dit aan hun familie vertellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Intussen is op EU niveau besloten verder te gaan met de onderhandelingen.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Vreselijk! Alleen maar meer olie op het vuur voor Poetin.
merano schreef:
14-12-2023 21:37
Intussen is op EU niveau besloten verder te gaan met de onderhandelingen.
Hé? Hoe kan dat nou. Viktor Orban zou toch een veto uitspreken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Champoo schreef:
14-12-2023 22:28
Hé? Hoe kan dat nou. Viktor Orban zou toch een veto uitspreken?
Hij heeft zich onthouden van stemming.
-Rosings- schreef:
14-12-2023 22:33
Hij heeft zich onthouden van stemming.
Yep, voor 10 miljard aan EU geld is hij braaf even naar buiten gelopen en heeft de andere landen hun ding laten doen :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
"t Is ook een verdienmodel.

Kunnen we Oekraïne niet gewoon ruilen tegen Hongarije?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Wilders’ personeel in Brussel is toegetreden tot de fractie van Orban. Hiermee geeft hij aan dat hij lijnrecht tegen het Oekraïne beleid van de regering in gaat.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Ach, Geert Wilders. Warme banden met Marine le Pen en Alexander Gauland, die het nazi-verleden hier en daar nog even probeert goed te praten. Een Russische onderscheiding op zak, uitgereikt op instructie van Poetin persoonlijk. Goede vrienden met Viktor Orban die zijn vriendjes gratie geeft als ze corruptie plegen of aan kinderen zitten.

Ik voel uit een wat verder verleden de term "Maffiamaatje" weer opkomen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven