*165* Bar Too Much *165*

zaterdag 3 mei 2008 om 11:55
Goedemorgen Barrers
Gistermorgen hadden we het ijs op de tent, zoooo verskrikkelijk koud!!
Deze morgen is het prachtig! En het is lekkah warm. Jammer is dan weer wel dat ik straks tig uur in de auto moet vanwege verjaardag in mijn geboorteplaats. Maar ja, wat moet, dat moet...
Vanaf morgen houd ik gewoon echt, heel echt vakantie.
Alles goed met iedereen? Ben benieuwd hoe Yet het zonder Man maar met kinderen, heeft in haar flyer bij de boer.
Gistermorgen hadden we het ijs op de tent, zoooo verskrikkelijk koud!!
Deze morgen is het prachtig! En het is lekkah warm. Jammer is dan weer wel dat ik straks tig uur in de auto moet vanwege verjaardag in mijn geboorteplaats. Maar ja, wat moet, dat moet...
Vanaf morgen houd ik gewoon echt, heel echt vakantie.
Alles goed met iedereen? Ben benieuwd hoe Yet het zonder Man maar met kinderen, heeft in haar flyer bij de boer.
zaterdag 3 mei 2008 om 16:31
Goedemiddag dames. Ben afgelopen twee dagen vreselijk tekeer gegaan in mijn huis, dus nu weer ff uitrusten. MOrgen is mijn moeder jarig, gaan we naar haar toe. Ga ik maandag weer verder met huishouden. Het huis moet zodanig aan kant zijn dat ik er weer een vreemde in durf te laten. Die vreemde moet dan een hulp zijn, zodat die de rest van het huishouden kan gaan doen.
Interessant hè? Nou ja, ik moet toch wat om die bar weer omhoog te zeulen.
Interessant hè? Nou ja, ik moet toch wat om die bar weer omhoog te zeulen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 3 mei 2008 om 23:15
zondag 4 mei 2008 om 14:31
MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoi.
Emoties: Klik hier ergens boven op het rode woord 'Reageer'. Dan krijg je een nieuw reageervenster en dan zit helemaal rechtsboven het icoontje voor smileys. Dus.
Fijn dat het goed gaat. Arm, tja, zou dat nog bijtrekken denk je?
Emoties: Klik hier ergens boven op het rode woord 'Reageer'. Dan krijg je een nieuw reageervenster en dan zit helemaal rechtsboven het icoontje voor smileys. Dus.
Fijn dat het goed gaat. Arm, tja, zou dat nog bijtrekken denk je?
David Dunning
David Dunning
maandag 5 mei 2008 om 11:30
maandag 5 mei 2008 om 11:44
quote:Helaholalalala schreef op 05 mei 2008 @ 11:06:
Mir, jij verdient een lintje!
Dat wordt dan volgend jaar. Dit jaar zijn ze net vergeven.
Ha yet, Fijn dat je komt helpen de bar hoog te houden. Jammer dat je van die ongezellige kids hebt. Ben zoooooo blij dat die van mij altijd naar het zin zijn.
We gaan zo sandalen kopen. Oeps, zijn de winkels wel open?
Mir, jij verdient een lintje!
Dat wordt dan volgend jaar. Dit jaar zijn ze net vergeven.
Ha yet, Fijn dat je komt helpen de bar hoog te houden. Jammer dat je van die ongezellige kids hebt. Ben zoooooo blij dat die van mij altijd naar het zin zijn.
We gaan zo sandalen kopen. Oeps, zijn de winkels wel open?
David Dunning
David Dunning