* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *

dinsdag 24 februari 2009 om 14:23
woensdag 25 februari 2009 om 12:26
Word net gebeld door iemand van de groepsleiding van mijn jongste. Het centrum waar hij zit, zit vast aan het ziekenhuis. In dat ziekenhuis is net het rampenplan in werking getreden vanwege dat neergestorte vliegtuig. Heeft voor mij niet veel consequenties, behalve dat ik hem bij een andere deur moet ophalen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 25 februari 2009 om 22:29
Mijn echtgenoot werkt sinds vorige week hier in het dorp. Leuk hoor. Kan hij fijn op de fiets naar zijn werk. En ik heb dan dus lekker de auto. 's Avonds komt hij fris uitgewaaid en burgerlijk netjes op tijd tuus om met ons mee te eten. Haske gezellig.
De eerste zes dagen dan.
Daarna vertrok hij naar Parijs
Net die mop van die man die naar Parijs ging. Maar dan andersom. Of zo. Pfff
De eerste zes dagen dan.
Daarna vertrok hij naar Parijs
Net die mop van die man die naar Parijs ging. Maar dan andersom. Of zo. Pfff
donderdag 26 februari 2009 om 01:58
Lekkah, een biri...
Wat een kutdag, ga erzo dieper op in, alhoewel, tis diep zat geweest. Wat steekwoorden, dochter in tranen van Bankschroef, Buurman en Buurman, ex van Bankschroef tevens moeder van de dochter, oudste zoon van de moeder van de dochter, Broer van Bankschroef tevens ex van de moeder en dat allemaal tegelijk
Ben maar gaan fietsen, al die persoonlijke zaken, kan me moeilijk gaan bemoeien met de sores tussen moeder en dochter...
Gelukkig was Bibi niet thuis.
Alles komt goed.......
Ga even naar buiten, sigaretje roken ( of een blowtje...) Heb inmiddels geaccepteeerd dat ik niet steeds moet vinden dat ik moet stoppen.
Raar whore dat je in je eigen Bar niet mag roken
Zijn er nog Barrers die roken?
Latex !
Wat een kutdag, ga erzo dieper op in, alhoewel, tis diep zat geweest. Wat steekwoorden, dochter in tranen van Bankschroef, Buurman en Buurman, ex van Bankschroef tevens moeder van de dochter, oudste zoon van de moeder van de dochter, Broer van Bankschroef tevens ex van de moeder en dat allemaal tegelijk
Ben maar gaan fietsen, al die persoonlijke zaken, kan me moeilijk gaan bemoeien met de sores tussen moeder en dochter...
Gelukkig was Bibi niet thuis.
Alles komt goed.......
Ga even naar buiten, sigaretje roken ( of een blowtje...) Heb inmiddels geaccepteeerd dat ik niet steeds moet vinden dat ik moet stoppen.
Raar whore dat je in je eigen Bar niet mag roken
Zijn er nog Barrers die roken?
Latex !
Je weet toch!

donderdag 26 februari 2009 om 02:28
En ik ben eindelijk lekkah in m´n eentje, ze zijn gelukkig allemaal weg alhoewel de buurmannen vlakbij zitten, onder en naast me. Je hebt hier totaal geen privacy maar ja...., beter zo dan anders
Nog effe, in de zomer of 2010 wordt dit actiegebied, krijg ik toch mooi een oprotpremie. Dus.al het gajes komt hier wonen en je hebt leuk gajes en nietzoleuk gajes.
Bij de pinautomaat naast de Appie die ik boycot is het vaak gezellig druk, families, vooral vrouwen en kinderen spreken elke pinner aan en vragen om 20 eurocent. Ach, vind het nog meevallen, meeestal wordt er om 1 euro gebedeld vink een rotwoord..... Maar toch, snap dat veel mensen zich niet op hun gemak voelen dus gaan ze binnen in de Appie pinnen. Tja, staan ze je voor de Appie weer op te wachten
Volgens mij zijn het Bulgaarse zigeuners.
In het volgende huis wil ik hoog en een grote keuken en geen overburen.
Ga smaken verschillen kijken..
Nog effe, in de zomer of 2010 wordt dit actiegebied, krijg ik toch mooi een oprotpremie. Dus.al het gajes komt hier wonen en je hebt leuk gajes en nietzoleuk gajes.
Bij de pinautomaat naast de Appie die ik boycot is het vaak gezellig druk, families, vooral vrouwen en kinderen spreken elke pinner aan en vragen om 20 eurocent. Ach, vind het nog meevallen, meeestal wordt er om 1 euro gebedeld vink een rotwoord..... Maar toch, snap dat veel mensen zich niet op hun gemak voelen dus gaan ze binnen in de Appie pinnen. Tja, staan ze je voor de Appie weer op te wachten
Volgens mij zijn het Bulgaarse zigeuners.
In het volgende huis wil ik hoog en een grote keuken en geen overburen.
Ga smaken verschillen kijken..
Je weet toch!