* 186 * Bar Too Much * 186 *

03-06-2010 00:29 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
tsjonge, wat ben jij nog laat wakker
Dank jullie wel voor het antwoord hoor.

Ik miste haar al een paar dagen op het forum en ik weet eigenlijk niet hoe ik erbij kom maar op de een of andere manier voelde dat niet prettig.

Nu ben ik nog niet zo lang hier dus de gewoontes enzo die ken ik bijlange nog niet goed.

Blij daarom te lezen dat het gewoon iets is wat vaker voorkomt.

En als ze aan het feesten is nog veel beter.!
I don\'t need an excuse for being what I am.
Middag!

Zo, het debacle van de WK is iedereen te boven gekomen, hoop ik?

Wies, zo errug is het nou ook weer niet, ze krijgen hun huldiging, hebben ze verdiend. Heb het gister ook gezien, vond het ook niet eerlijk, maar he, je doet er niets aan....

Yette, ben blij voor je dat je een superhuis hebt, zal wel wennen worden als je weer thuis bent!

Hela, welke poging ging jij ondernemen?
Jahaaaaa, het dondert en het bliksemt, het waait en het regent!

Blij dat ik de ramen niet heb gedaan gisteren! Overbuuf wel, die kan overnieuw beginnen. Takken vlogen door de lucht, tegen de ramen aan, foei, wat een weer! maar wordt eindelijk wat koeler!
Hoi lieve Bloesje, volgens mij ging Hela een poging doen om de slaap te vatten.....

Lieve schat, ik ben wel weer over gisteravond heen hoor, maar ik blijf erbji, dat ik het onze jongens toch wel heeeeel erg had gegund. Maar je, het mocht niet zo zijn (of wezuh)

Vanavond ga ik proberen om op tijd naar m'n bed te gaan.... ;-$

Eigenlijk zit ik daar nu al om te gniffelen.....we salluh sien!!!!!
Na het nachtbraken van de vorige nacht, ga ik het nu (zelfs VOOR 24 uur) op tijd proberen om mijn bed te bereiken.....

Ik wens jullie allemaal een aangename nacht toe, met of zonder..... Tot morgen.....
Goeie morreguh, hopelijk zonder al te veel zorgen.

Koffie, iets meer koelte, Goddank!

Wies, de jongens hebben het maar mooi voor elkaar gebokst vinnik, en nee, ze hadden het niet verdiend, deze nederlaag. Spanje heeft op deze manier niet echt leuk gewonnen.De voorzet was buitenspel en daar had voor gefloten moeten worden. Dan was het penalty schieten geworden en was het eerlijker geëindigd.

Afijn, gebeurd is gebeurd.
Middag!

Ben even aan het "spijbelen" . Even geen zin in poetsen, ben beetje lam van de warmte en aan het snotteren. Verkouden in de zomer, warempel, daar moet je Bloesie voor heten hoor!
Naaf!

Zo, eten achter de kiezen, de heksenketel heeft zijn werk gedaan.

Nou hier nog eens door de keet heen blazen, maar moet eigenlijk voor mijn werk een aantal dingen uitwerken en versturen.... Mmmmmm, dilemma...
Ola!

Het wordt hier steeds stillerder........

Hier tuus ook trouwens. Het is dat dochter 1 er is anders zaten we alleen maar naar elkaar te kiek'n

Blues, mail je me als je iets meer weet van jeweetwel?

Koffie
Tuulk mail ik je lekkere gekkerd!

Hier is het stil en bij mij in da house helemaal, alle kinders zijn foetsie vanaaf! Moet eigenlijk nodig wat doen, net een half uur met een collega aan de foon gehangen en dingen voor de komende week geregeld.... Mag wel om opslag vragen, sjonge, wat een gedoe weer! Zijn al onze afwassers 3 weken pleitos! Grrrrrrr...... Afijn, bijna opgelost dat probleem, nou de rest nog.....
Je bent een skat

Tis dat ik de komende drie weken bezet ben anders kwam ik meteen afwassen
Nou ja, zeg!

Bezet? Dus jij hebt geen zin in werrukuh?????

Je hoeft het niet met de hand te doen hoor, we hebben een pracht van een machine, echt waar! Betaald wel aardig, de sfeer is reuzegezellig, zeker als deze heks aan het werk is, ze komen als ze vrij zijn gezellig een biertje doen bij Bloesie, als ze moet werken! Dus daar ligt het niet aan.

Wat hebbie de komende weken te doen dan?
En sinds wanneer is bezet zijn hetzelfde als geen zin hebben in werrukuh????

* knip *
Owwwwkeee, meis, da's idd hard werken! Wens jullie dan heul veul succes!

Waar gaat dat allemaal gebeuren?
Overal in den lande daarom ook in een tentje bij de boer, dat is een stuk minder duur dan heen en weer rijden.

En aangezien er nog geen werkgever is die van mijn sterke kanten gebruik wil maken, ga ik voorlopig maar met haar mee.
Alleen jullie 2tjes of meerdere leden van het gezin?
Nee, zij en ik samen. Vinnik wel héél gezellig
Ik geloof dat Much op non-actief staat. Dan is ze wel heeeeel druk met andere dingen.......
Middag!

Nou, we kunnen ons weer opmaken voor een fantastisch natuurgeweldige avond geloof ik. Moet werken vanaaf, dus zal de boel goed in de gaten moeten houden.

Hela, Much komt vast wel boven water, joh! Net wat je anderen hebt verteld, die is wel vaker weken of maanden afwezig om dan weer heerlijk nadrukkelijk aanwezig te zijn......
Stikchagrijnig door dat kalote weer! En ik lijk niet de enige
Tssssss, je zou bijna denken dat je ongi moet worden of zoot!

Ik heb er zelf ook last van, emigreren lijkt me in dit opzicht de beste optie, naar ijsland of zo....
Warm is wel ok, alleen dat benauwde niet. En dat opgesloten zitten in een huis met alles dicht en donker ook niet.
Weet je wat nou het allerergste is? Moet vanaaf werken!

Blègh! Zweet loopt me nu al in straaltjes van de rug, kun je nagaan, hoe heerlijk gezouten het eten is dat ik strakkies ga serveren!
Haha, goed voor de omzet.... Net als pinda's op de bar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven