3000+ deel 16 alweer!
woensdag 30 december 2009 om 21:10
En daar gaan we dan weer.....voor de zestiende keer!
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
donderdag 31 december 2009 om 15:20
donderdag 31 december 2009 om 15:23
donderdag 31 december 2009 om 15:24
Iry, waarom stuur je vriend niet even naar de supermarkt, om een schaal met lekkere dingetjes te halen.
Ondertussen, gooi je ergste troep achter (onder) de bank, en ga je jezelf lekker optutten.
En anders ben je maar een uurtje later, bel je even, met een of ander smoesje.
Maar bovenal, relax, ga je er niet over lopen opwinden, want daar maak je jezelf alleen maar meer van overstuur.
Ondertussen, gooi je ergste troep achter (onder) de bank, en ga je jezelf lekker optutten.
En anders ben je maar een uurtje later, bel je even, met een of ander smoesje.
Maar bovenal, relax, ga je er niet over lopen opwinden, want daar maak je jezelf alleen maar meer van overstuur.
donderdag 31 december 2009 om 15:26
quote:schaap1001 schreef op 31 december 2009 @ 15:23:
Iry beloof me op na vandaag voor je zelf te kiezen en je niet te laten gebruiken want dat is wat er gebeurd. Iemand heeft geen zin en zadelt jou ermee op omdat ze je kennen. Vanavond zak appelen meenemen en ze vragen het nooit meer kan ik je verzekeren.En ook wat schaap zegt, zijn ze nou helemaal een haartje betoeterd.
Iry beloof me op na vandaag voor je zelf te kiezen en je niet te laten gebruiken want dat is wat er gebeurd. Iemand heeft geen zin en zadelt jou ermee op omdat ze je kennen. Vanavond zak appelen meenemen en ze vragen het nooit meer kan ik je verzekeren.En ook wat schaap zegt, zijn ze nou helemaal een haartje betoeterd.
donderdag 31 december 2009 om 15:28
Ah...jullie zijn lief.
De anderen maken ook wel hapjes.
Maar dat is een beetje het punt. Ik nodig mensen uit en verzorg het dan zelf. Nu dacht ik een keer relaxt aan te schruiven, maar werd er gevraagd allemaal hapjes te maken(ook voor eten).
Geeft niet op zich leuk idee.....maar ik wilde gewoon eigenlijk een keer niets hoeven doen.
En ja, als vega ben ik extra de klos.
Nou ja, voel mij gewoon ook niet goed dus de last is gewoon een beetje te groot nu.
De anderen maken ook wel hapjes.
Maar dat is een beetje het punt. Ik nodig mensen uit en verzorg het dan zelf. Nu dacht ik een keer relaxt aan te schruiven, maar werd er gevraagd allemaal hapjes te maken(ook voor eten).
Geeft niet op zich leuk idee.....maar ik wilde gewoon eigenlijk een keer niets hoeven doen.
En ja, als vega ben ik extra de klos.
Nou ja, voel mij gewoon ook niet goed dus de last is gewoon een beetje te groot nu.