3000+ deel 16 alweer!

30-12-2009 21:10 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we dan weer.....voor de zestiende keer!

Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Oh dan woon je niet in zeeland of brabant
Maar dan gaat het etentje dus ook niet door! Damm!
Nope, in Gelderland. Ga maar eens verhuizen, want het valt altijd overal behalve daar
Min en zus gefelici!!!

Bianc, wat gaat het snel nu, het 1 nog niet kunnen verwerken en nu alweer bij moeten stellen.

Ik wens voor jullie nog zoveel mooie momenten, al hoeft het eigenlijk niet meer in deze paar weken gepropt te worden, terug kijken op alles En je zal zien hoeveel het er al zijn.

En de rest al bij gekomen van gisteren?

Freak een prachtig blauw oog las ik.Hopelijk niet al te pijnlijk.
Hoi Iry!

Ben je al weer wat ontstressed?
Nadat een beenham gebakken is, hoe lang issie dan houdebaar in de koelkast?
Die is wel 5-7 dagen houdbaar, mits goed verpakt (in folie oid).
Ah mooi, dan kan ik m nog opeten

*heeft onverklaarbaar veel honger*
Yep ontstresst hoor.

Was over toen we daar waren, weliswaar laat, maar hapjes waren klaar, ik was gedoucht en aangekleed, en sfeer daar was ontspannen.

En iedereen had wel begrip, en waren erg enthousiast over mijn hapjes(dus was stiekem een beetje trots)

Andere vriendin had ook erg haar best gedaan dus voelde mij niet meer alleen daarin.

Al met al, gezellig gehad na de stress, gezamelijk lekker gegeten.

En de hele avond gesjoelt,hahaha!!!

Maar vriendin en ik waren ver boven iedereen 1e en 2e, ter frustratie van de rest, voornamelijk de mannen
Freak, leuk dat je Petra aan de lijn had. deed haar de groeten graag.

Ohw, wat erg, heb dus net die baan voor maar 3 maanden, hoef/mag nog maar twee weken, maar ik ben nog te moe om al aan maandag te denken. En aan de toekomst.

Ik wil in bed blijve!
Oh gelukkig Iry! En fijn dat je vriendin ook haar best had gedaan! Dat geeft dan een goed gevoel.

Enne sjoelen. Leuk verhaal heb ik daar nog over. Wij hadden rond een uur of 11 ook zoiets, oh ja nog even sjoelen. Dus sjoelbak erbij gepakt. Vriendin zei nog, ik heb nieuwe sjoelstenen dus dat moet goed komen. Zij aan het gooien, blijken de sjoelstenen te groot te zijn en passen dus niet door de gaten. Wij de buren nog bellen of zij sjoelstenen hadden, maar nee die konden ze niet zo snel vinden. Dus niet gesjoeld.

Maar we hebben de sjoelbak laten staan en iedereen die binnen kwam uitgenodigd voor een potje sjoelen. Had je de gezichten moeten zien van iedereen, dat er geen schijf in de vakjes kwamen. Niemand had in eerste instantie door dat ze niet pasten, en wij natuurlijk lachen! Zij dachten natuurlijk dat het niet lukte door de alcohol.
Gekke Iry!
Ghe Friezinnetje
Hahaha, friez!

Wij hebben uiteraard ook een keer het middenstukje er een keer ingezet(waar je normaal de stenen dan in opbergt je weet wel, plankje er dan voor).

Zodat in de middelste vakjes geen stenen konden.

En maar aanmoedigen, nou op de 3 en de 4 mikken!!!!

He zeg!! ze willen er maar niet in!
Ja wat kun je dan om zoiets onbenulligs lol hebben! En bij ons ook eerst de ene proberen en dan zeggen dat ze te groot zijn en de volgende keihard weer proberen! Nou toen konden ze mij wegdragen!
Dames, ik ga eerst iets te eten klaarmaken, daarna nog even een rondje familie!

Tot later
Hahaha!!!! ja het grapje is zo flauw, maar wij zeken ook in ons broek.

Ook omdat diegene maar zo geconcentreerd bleef mikken, en wij ook maar niets snapte dat hij het niet zag!

En de 1 en de 2 maar vol met stenen en de 3 en de 4 helemaal leeg, en geen belletje gaan rinkelen, hahaha!!!
quote:iry schreef op 01 januari 2010 @ 02:59:

Hmm.... eens even denken wat mijn doelen zijn voor dit jaar.

*knip*

Ja dat was het wel.Da's gelukkig niet zo veel en lekker haalbaar!
quote:qwertu schreef op 01 januari 2010 @ 14:23:

[...]

Da's gelukkig niet zo veel en lekker haalbaar! Ja DAT moet nog wel lukken
Oh, we hebben het over sjoelen intussen? Da's eeuwen geleden, dat ik dat gedaan heb. D'r stonden hier gisteravond wel spelletjes op het programma, maar omdat ik te veel buikpijn had, hebben we het maar gelaten. Scheelt Qlief natuurlijk ook een hoop frustratie.

Bianc, klinkt als geen leuke start van het nieuwe jaar. Koester, koester, koester.
happie niew yeer!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ben ook weer thuis na een erg kort nachie, Floor en ik gingen om half 7 slapen en ik was om half 11 al weer beneden,dus een beetje brak, maar wel een superleuke avond gehad!

Voor iedereen de allerbeste wensen en heel veel sterkte voor Bianc en No
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hey Roos! Laat gemaakt dame, was zeker helemaal niet gezellig he?
helemaal niet, wilde eigenlijk om 6 uur gisteren al weer naar huis, maar ik mocht niet weg
Heeft ze je opgesloten zeker? Ja, daar was ik al bang voor. Freak heb ik nog op tijd kunnen waarschuwen en saampjes hebben we een, redelijk briljant al zeg ik het zelf, smoesje bedacht dat ze niet hoefde te gaan. Maar helaas was ik voor jou te laat...
nah lekker dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven