3000+ deel 16 alweer!
woensdag 30 december 2009 om 21:10
En daar gaan we dan weer.....voor de zestiende keer!
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
vrijdag 1 januari 2010 om 13:09
Min en zus gefelici!!!
Bianc, wat gaat het snel nu, het 1 nog niet kunnen verwerken en nu alweer bij moeten stellen.
Ik wens voor jullie nog zoveel mooie momenten, al hoeft het eigenlijk niet meer in deze paar weken gepropt te worden, terug kijken op alles En je zal zien hoeveel het er al zijn.
En de rest al bij gekomen van gisteren?
Freak een prachtig blauw oog las ik.Hopelijk niet al te pijnlijk.
Bianc, wat gaat het snel nu, het 1 nog niet kunnen verwerken en nu alweer bij moeten stellen.
Ik wens voor jullie nog zoveel mooie momenten, al hoeft het eigenlijk niet meer in deze paar weken gepropt te worden, terug kijken op alles En je zal zien hoeveel het er al zijn.
En de rest al bij gekomen van gisteren?
Freak een prachtig blauw oog las ik.Hopelijk niet al te pijnlijk.
vrijdag 1 januari 2010 om 13:18
Yep ontstresst hoor.
Was over toen we daar waren, weliswaar laat, maar hapjes waren klaar, ik was gedoucht en aangekleed, en sfeer daar was ontspannen.
En iedereen had wel begrip, en waren erg enthousiast over mijn hapjes(dus was stiekem een beetje trots)
Andere vriendin had ook erg haar best gedaan dus voelde mij niet meer alleen daarin.
Al met al, gezellig gehad na de stress, gezamelijk lekker gegeten.
En de hele avond gesjoelt,hahaha!!!
Maar vriendin en ik waren ver boven iedereen 1e en 2e, ter frustratie van de rest, voornamelijk de mannen
Was over toen we daar waren, weliswaar laat, maar hapjes waren klaar, ik was gedoucht en aangekleed, en sfeer daar was ontspannen.
En iedereen had wel begrip, en waren erg enthousiast over mijn hapjes(dus was stiekem een beetje trots)
Andere vriendin had ook erg haar best gedaan dus voelde mij niet meer alleen daarin.
Al met al, gezellig gehad na de stress, gezamelijk lekker gegeten.
En de hele avond gesjoelt,hahaha!!!
Maar vriendin en ik waren ver boven iedereen 1e en 2e, ter frustratie van de rest, voornamelijk de mannen
vrijdag 1 januari 2010 om 13:24
vrijdag 1 januari 2010 om 13:25
Oh gelukkig Iry! En fijn dat je vriendin ook haar best had gedaan! Dat geeft dan een goed gevoel.
Enne sjoelen. Leuk verhaal heb ik daar nog over. Wij hadden rond een uur of 11 ook zoiets, oh ja nog even sjoelen. Dus sjoelbak erbij gepakt. Vriendin zei nog, ik heb nieuwe sjoelstenen dus dat moet goed komen. Zij aan het gooien, blijken de sjoelstenen te groot te zijn en passen dus niet door de gaten. Wij de buren nog bellen of zij sjoelstenen hadden, maar nee die konden ze niet zo snel vinden. Dus niet gesjoeld.
Maar we hebben de sjoelbak laten staan en iedereen die binnen kwam uitgenodigd voor een potje sjoelen. Had je de gezichten moeten zien van iedereen, dat er geen schijf in de vakjes kwamen. Niemand had in eerste instantie door dat ze niet pasten, en wij natuurlijk lachen! Zij dachten natuurlijk dat het niet lukte door de alcohol.
Enne sjoelen. Leuk verhaal heb ik daar nog over. Wij hadden rond een uur of 11 ook zoiets, oh ja nog even sjoelen. Dus sjoelbak erbij gepakt. Vriendin zei nog, ik heb nieuwe sjoelstenen dus dat moet goed komen. Zij aan het gooien, blijken de sjoelstenen te groot te zijn en passen dus niet door de gaten. Wij de buren nog bellen of zij sjoelstenen hadden, maar nee die konden ze niet zo snel vinden. Dus niet gesjoeld.
Maar we hebben de sjoelbak laten staan en iedereen die binnen kwam uitgenodigd voor een potje sjoelen. Had je de gezichten moeten zien van iedereen, dat er geen schijf in de vakjes kwamen. Niemand had in eerste instantie door dat ze niet pasten, en wij natuurlijk lachen! Zij dachten natuurlijk dat het niet lukte door de alcohol.
vrijdag 1 januari 2010 om 13:37
vrijdag 1 januari 2010 om 13:43
vrijdag 1 januari 2010 om 14:32
Oh, we hebben het over sjoelen intussen? Da's eeuwen geleden, dat ik dat gedaan heb. D'r stonden hier gisteravond wel spelletjes op het programma, maar omdat ik te veel buikpijn had, hebben we het maar gelaten. Scheelt Qlief natuurlijk ook een hoop frustratie.
Bianc, klinkt als geen leuke start van het nieuwe jaar. Koester, koester, koester.
Bianc, klinkt als geen leuke start van het nieuwe jaar. Koester, koester, koester.
vrijdag 1 januari 2010 om 14:58
happie niew yeer!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben ook weer thuis na een erg kort nachie, Floor en ik gingen om half 7 slapen en ik was om half 11 al weer beneden,dus een beetje brak, maar wel een superleuke avond gehad!
Voor iedereen de allerbeste wensen en heel veel sterkte voor Bianc en No
ik ben ook weer thuis na een erg kort nachie, Floor en ik gingen om half 7 slapen en ik was om half 11 al weer beneden,dus een beetje brak, maar wel een superleuke avond gehad!
Voor iedereen de allerbeste wensen en heel veel sterkte voor Bianc en No
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 1 januari 2010 om 15:36