3000+ deel 16 alweer!
woensdag 30 december 2009 om 21:10
En daar gaan we dan weer.....voor de zestiende keer!
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
vrijdag 1 januari 2010 om 10:16
Goeiemorgen lieve meiden en aangeschoven heren
De aller-aller-allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!!
Min.. gefeliciteerd met je kleine meid
Zus... gefeliciteerd met jezelf
Ik heb niet bijgelezen dus als ik wat vergeten ben dan hierbij sorry!! Ik lees later bij.
Nu naar het ziekenhuis, het gaat snel, het is geen kwestie meer van maanden, maar van weken. De morfinehoeveelheid is verdubbeld, ze krijgt slaaptablet voor 's nachts en is nu dus supersuf.. ben benieuwd of ze nog een beetje helder wordt.
Vandaag komt mn zus, en ik ga nu eerst ff een knuffel uitdelen aan mn moeder en gewoon even lekker in haar buurt zijn.
Tot laterrrr
De aller-aller-allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!!
Min.. gefeliciteerd met je kleine meid
Zus... gefeliciteerd met jezelf
Ik heb niet bijgelezen dus als ik wat vergeten ben dan hierbij sorry!! Ik lees later bij.
Nu naar het ziekenhuis, het gaat snel, het is geen kwestie meer van maanden, maar van weken. De morfinehoeveelheid is verdubbeld, ze krijgt slaaptablet voor 's nachts en is nu dus supersuf.. ben benieuwd of ze nog een beetje helder wordt.
Vandaag komt mn zus, en ik ga nu eerst ff een knuffel uitdelen aan mn moeder en gewoon even lekker in haar buurt zijn.
Tot laterrrr
vrijdag 1 januari 2010 om 10:59
Zus en Min, allebei gefeliciappelflap (mmmm, nog steeds trek in)
Hihi, hebben jullie weeeeer een feestie.
Waarom kan Floor alleen maar bellen? Of was dat alleen maar even op oud en nieuw?
Waren en nog mensen naar Floor? Het leek me zo gezellig!
Hee, me dubbele punt doet het weer ::::::::::: en me haakje ook ))))))))
Hihi, hebben jullie weeeeer een feestie.
Waarom kan Floor alleen maar bellen? Of was dat alleen maar even op oud en nieuw?
Waren en nog mensen naar Floor? Het leek me zo gezellig!
Hee, me dubbele punt doet het weer ::::::::::: en me haakje ook ))))))))
vrijdag 1 januari 2010 om 11:01
Heeee, luie donders!!!! hebben julllie geen honden?
Hoe was het bij jullie gegaan?
Hier een en al blaf en dan zo hard.
Vonnut zielig en ook voor onszlef. Alles van Martin Gaus al geprobeerd, dagenlang, maar ja. Het leed is weer geleden.
En wie lag er nog prinsheerlijk te ronken toen ik eruitkwam omdat ik dacht dat ze nu wel zo nodig moest plassen?
Psies
Hoe was het bij jullie gegaan?
Hier een en al blaf en dan zo hard.
Vonnut zielig en ook voor onszlef. Alles van Martin Gaus al geprobeerd, dagenlang, maar ja. Het leed is weer geleden.
En wie lag er nog prinsheerlijk te ronken toen ik eruitkwam omdat ik dacht dat ze nu wel zo nodig moest plassen?
Psies
vrijdag 1 januari 2010 om 11:38
vrijdag 1 januari 2010 om 11:44
quote:boogje schreef op 31 december 2009 @ 18:32:
[...]
Zijn er eigenlijk mensen die gezellige bord spelletjes gaan doen???.. Dat vind ik met oud en nieuw ook wel wat.. heeft wel wat gezelligs.Yep wij hebben ik hou van Holland gespeeld. En tot mijn grote verbazing (en frustratie van mijn man) heb ik gewonnen!
[...]
Zijn er eigenlijk mensen die gezellige bord spelletjes gaan doen???.. Dat vind ik met oud en nieuw ook wel wat.. heeft wel wat gezelligs.Yep wij hebben ik hou van Holland gespeeld. En tot mijn grote verbazing (en frustratie van mijn man) heb ik gewonnen!