3000+ deel 16 alweer!
woensdag 30 december 2009 om 21:10
En daar gaan we dan weer.....voor de zestiende keer!
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
vrijdag 1 januari 2010 om 12:11
vrijdag 1 januari 2010 om 12:23
Ik heb ook een hele gezellige avond/nacht gehad. Met een groep vrienden hebben we heerlijk gekletst en gelachen. We hebben ook 1,5 uur buiten gestaan om naar vuurwerk te kijken en zelf af te steken. Terrasverwarmer aan, vuurkorf erbij en een flinke borrel natuurlijk.
En daarna weer binnen gezeten waar nog diverse mensen binnen kwamen waaien. Pijn in mijn kaken van het lachen, heerlijk!
En daarna weer binnen gezeten waar nog diverse mensen binnen kwamen waaien. Pijn in mijn kaken van het lachen, heerlijk!
vrijdag 1 januari 2010 om 12:49
vrijdag 1 januari 2010 om 12:56
Ow jee..kadootje al gevonden haha ...ik moet voor mijn mini nog kopen ...pffff
Ik vier het volgende week zondag... als ik alweer aan al dat georganiseer denk blegh...en dan woensdagmiddag haar partijtje voor haar vriendinnen ....Oh en vergeet de traktatie niet....
Ik vier het volgende week zondag... als ik alweer aan al dat georganiseer denk blegh...en dan woensdagmiddag haar partijtje voor haar vriendinnen ....Oh en vergeet de traktatie niet....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd