3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
zondag 3 januari 2010 om 18:21

zondag 3 januari 2010 om 18:22
quote:minny schreef op 03 januari 2010 @ 18:20:
[...]
De "Minny wordt onder geen enkele voorwaarde geknuffeld, geen uitzonderingen!" regel.
Lieve Minny,
Aangezien wij dit al hadden geraden ben je vanaf dit moment gewoon 1 van ons, gewoon voorspelbaar en mag je dus gewoon geknuffeld worden
Ik zeg:
Aanvalluuuuhhhh!!!!!
Wie volgt??? Het is "MInny-knuffel-tijd"
[...]
De "Minny wordt onder geen enkele voorwaarde geknuffeld, geen uitzonderingen!" regel.
Lieve Minny,
Aangezien wij dit al hadden geraden ben je vanaf dit moment gewoon 1 van ons, gewoon voorspelbaar en mag je dus gewoon geknuffeld worden
Ik zeg:
Aanvalluuuuhhhh!!!!!
Wie volgt??? Het is "MInny-knuffel-tijd"

zondag 3 januari 2010 om 18:23
quote:Bianca40 schreef op 03 januari 2010 @ 18:22:
[...]
Lieve Minny,
Ik zeg:
Aanvalluuuuhhhh!!!!!
Wie volgt??? Het is "MInny-knuffel-tijd" Ik zou nog maar eens de regels nalezen!
[...]
Lieve Minny,
Ik zeg:
Aanvalluuuuhhhh!!!!!
Wie volgt??? Het is "MInny-knuffel-tijd" Ik zou nog maar eens de regels nalezen!

zondag 3 januari 2010 om 18:27
quote:minny schreef op 03 januari 2010 @ 18:23:
[...]
Ik zou nog maar eens de regels nalezen!
Ik doe uit principe niet aan regels, dat moet je nu ongeveer toch wel weten
En bovendien... Bam hield ook niet van knuffels, en later werd ze onwijs knuffelig en vond ze het nog fijn ook!! Dus het is ook een beetje voor je eigen bestwil, omdat je het later best wel eventueel misschien een heel klein beetje fijn zou kunnen gaan vinden.... eventueel
[...]
Ik zou nog maar eens de regels nalezen!
Ik doe uit principe niet aan regels, dat moet je nu ongeveer toch wel weten
En bovendien... Bam hield ook niet van knuffels, en later werd ze onwijs knuffelig en vond ze het nog fijn ook!! Dus het is ook een beetje voor je eigen bestwil, omdat je het later best wel eventueel misschien een heel klein beetje fijn zou kunnen gaan vinden.... eventueel

zondag 3 januari 2010 om 18:29
Neen Bianca, neen. Geef mij maar een borrel ipv een knuffel, daar word ik veeeel vrolijker van!
Ik heb trouwens gisteren Lovert ernstig beledigd ende gekrenkt, met mijn niet bepaald nuchtere hoofd. Ja wist ik veel dat hij Koerdisch is ipv Turks. Dat had ie er niet bij gezegd... Maar wellicht had ik er niet uit moeten flappen "wat is het verschil dan?"
Niet dat dat zijn huwelijksplannen in de war schopt hoor, helegaar niet...
Ik heb trouwens gisteren Lovert ernstig beledigd ende gekrenkt, met mijn niet bepaald nuchtere hoofd. Ja wist ik veel dat hij Koerdisch is ipv Turks. Dat had ie er niet bij gezegd... Maar wellicht had ik er niet uit moeten flappen "wat is het verschil dan?"
Niet dat dat zijn huwelijksplannen in de war schopt hoor, helegaar niet...

zondag 3 januari 2010 om 18:33
Ik geloof dat ik vooral goed in bed ben dan
Hij heeft het me vergeven toen ik hem er fijntjes op wees dat hij eveneens een ernstige faux pas had gemaakt van dat genre toen hij mij vroeg of ik in Engeland was geboren nadat ik vertelde dat mijn vader uit Schotland kwam. Tja...daar kon hij niet onderuit. Oh ja, en had ik al verteld dat ik goed in bed ben?
Hij heeft het me vergeven toen ik hem er fijntjes op wees dat hij eveneens een ernstige faux pas had gemaakt van dat genre toen hij mij vroeg of ik in Engeland was geboren nadat ik vertelde dat mijn vader uit Schotland kwam. Tja...daar kon hij niet onderuit. Oh ja, en had ik al verteld dat ik goed in bed ben?