3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
quote:minny schreef op 03 januari 2010 @ 18:43:

[...]

Vergane glorie

Och.. als ie beter zou kunnen.. dan moet ie dat doen.

Maar hij kan niet beter... ik heb onlangs nog herexamen gedaan en ben cum laude geslaagd
Ben ik nu nog iemand vergeten??
Heb ik dat?!
Hahaha zal hem ff op een andere manier hier nog posten hahahaha.. écht te gek hoor..
quote:Bianca40 schreef op 03 januari 2010 @ 18:46:

[...]

Och.. als ie beter zou kunnen.. dan moet ie dat doen.

Maar hij kan niet beter... ik heb onlangs nog herexamen gedaan en ben cum laude geslaagd Ghe, kreeg je per onderdeel een cijfer?
Jacky... je hebt gelijk een naam gevestigd daar. Vanaf nu worden al jouw plaatjes extra gescreend
Zo eerste werkdag zit erop, en een nieuw topic, wat een feest.

Ik ga niet meer bijlezen hoor, nog iets boeiends gebeurd?
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
quote:Jackyr schreef op 03 januari 2010 @ 18:46:

Die vib van BAM was te goor Ieuw...

Deze bedoelde je toch jack?
Ja die Friez hahaha had jij hem ergens opgeslagen dan?
Het was pas echt ernstig geweest als de sneeuwpop rondom zijn neus gesmolten was...
Toch te gek dat die niet mag bij Photobucket?
Bi!
quote:minny schreef op 03 januari 2010 @ 18:47:

[...]

Ghe, kreeg je per onderdeel een cijfer?Neeeuuuuhhh.. ik krijg strafpunten per onderdeel... en kan dan eventueel weer compenseren met extra pluspunten. Maar ik had deze keer geen compensatiepunten nodig, ik was strafpuntloos. Dat komt vast omdat ik nu eindelijk de vaste 'afwerk-volgorde' onder de knie heb
Nee gegoogled op sneeuwpop met vibrator
quote:Bianca40 schreef op 03 januari 2010 @ 18:48:

Jacky... je hebt gelijk een naam gevestigd daar. Vanaf nu worden al jouw plaatjes extra gescreend Bianca.. ik ben blij dat ik mijn album van mijn buik niet bij photobucket heb ondergebracht
deze is toch helemaal niet erg?
quote:friezinnetje schreef op 03 januari 2010 @ 18:50:

Nee gegoogled op sneeuwpop met vibrator Hahaha zit nog steeds te lachen.. ongelooflijk hoe kortzichtig he
quote:Bianca40 schreef op 03 januari 2010 @ 18:50:

[...]

Neeeuuuuhhh.. ik krijg strafpunten per onderdeel... en kan dan eventueel weer compenseren met extra pluspunten. Maar ik had deze keer geen compensatiepunten nodig, ik was strafpuntloos. Dat komt vast omdat ik nu eindelijk de vaste 'afwerk-volgorde' onder de knie heb Oei...pas op dat je niet in de sleurwipfase terecht komt!
Nee maar toch mocht ie niet bij photobucket Friez.. is toch belachelijk?
amerikaanse site?
Die goeie punten blijven dan niet Bianca.. ook soms de volgorde omdraaien hoor!!!!!
quote:minny schreef op 03 januari 2010 @ 18:52:

[...]

Oei...pas op dat je niet in de sleurwipfase terecht komt! Nee daar let ik wel op... ik heb een lijstje op het hoofdeinde van het bed geplakt en op oneven dagen werk ik het af van onderen naar boven
Geen idee.. vast wel..
quote:Jackyr schreef op 03 januari 2010 @ 18:53:

Die goeie punten blijven dan niet Bianca.. ook soms de volgorde omdraaien hoor!!!!!Nou...pijpen, zoenen en dan spugen...dat is niet zo'n goed idee hoor. Dat vinden ze nie leuk nie
quote:Jackyr schreef op 03 januari 2010 @ 18:53:

Die goeie punten blijven dan niet Bianca.. ook soms de volgorde omdraaien hoor!!!!!Ik heb ook wel eens het lijstje op zn kop gehangen, vond ik wel spannend... maar dan krijg je rare standjes joh.. want dan moet je op zn kop gaan lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven