3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!

zondag 3 januari 2010 om 18:50
quote:minny schreef op 03 januari 2010 @ 18:47:
[...]
Ghe, kreeg je per onderdeel een cijfer?Neeeuuuuhhh.. ik krijg strafpunten per onderdeel... en kan dan eventueel weer compenseren met extra pluspunten. Maar ik had deze keer geen compensatiepunten nodig, ik was strafpuntloos. Dat komt vast omdat ik nu eindelijk de vaste 'afwerk-volgorde' onder de knie heb
[...]
Ghe, kreeg je per onderdeel een cijfer?Neeeuuuuhhh.. ik krijg strafpunten per onderdeel... en kan dan eventueel weer compenseren met extra pluspunten. Maar ik had deze keer geen compensatiepunten nodig, ik was strafpuntloos. Dat komt vast omdat ik nu eindelijk de vaste 'afwerk-volgorde' onder de knie heb
zondag 3 januari 2010 om 18:52
quote:Bianca40 schreef op 03 januari 2010 @ 18:50:
[...]
Neeeuuuuhhh.. ik krijg strafpunten per onderdeel... en kan dan eventueel weer compenseren met extra pluspunten. Maar ik had deze keer geen compensatiepunten nodig, ik was strafpuntloos. Dat komt vast omdat ik nu eindelijk de vaste 'afwerk-volgorde' onder de knie heb Oei...pas op dat je niet in de sleurwipfase terecht komt!
[...]
Neeeuuuuhhh.. ik krijg strafpunten per onderdeel... en kan dan eventueel weer compenseren met extra pluspunten. Maar ik had deze keer geen compensatiepunten nodig, ik was strafpuntloos. Dat komt vast omdat ik nu eindelijk de vaste 'afwerk-volgorde' onder de knie heb Oei...pas op dat je niet in de sleurwipfase terecht komt!

zondag 3 januari 2010 om 18:55