3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
zondag 3 januari 2010 om 19:23
Ik lees vandaag maar gewoon een beetje rustig mee zonder veel te posten denk ik.
Ben veel te moe en verward.
En nu heeft een vriend van me eigenlijk ook nog mijn steun nodig. Terwijl hij dat niet echt zegt, maar volgens mij wel bedoeld. Hij heeft in ieder geval mijn aandacht nodig, maar ik weet niet goed hoe.
Het gaat altijd goed met hem, tenminste zegt hij. Maar dat is niet zo.
Maar hoe kan ik iemand helpen, steunen advies geven als ik zelf even met wat dingen in de knoop zit en hoe kan ik met mijn 24 jaar nou iemand van bijna 40 helpen.
Ben veel te moe en verward.
En nu heeft een vriend van me eigenlijk ook nog mijn steun nodig. Terwijl hij dat niet echt zegt, maar volgens mij wel bedoeld. Hij heeft in ieder geval mijn aandacht nodig, maar ik weet niet goed hoe.
Het gaat altijd goed met hem, tenminste zegt hij. Maar dat is niet zo.
Maar hoe kan ik iemand helpen, steunen advies geven als ik zelf even met wat dingen in de knoop zit en hoe kan ik met mijn 24 jaar nou iemand van bijna 40 helpen.
zondag 3 januari 2010 om 19:23