3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
Nou... goed gedaan!!

En ook niet te hard van stapel lopen, gaan voor de lange termijn.Daar heb je veel meer aan.

6 ons in 1 week Mocy? dat is heel mooi hoor.
Ja Iry, maar moet er wel bijzeggen dat er 2 x intensieve (voor mij dan...) sport bij zat.

En te hard van stapel lopen? Dat kan ik in een heleboel dingen, maar absoluut niet in ''lijnen''.
Nou dat is dan mooi, want daar heb je op dat gebied niets aan.

En na je 30e gaat het toch al niet makkelijk meer, en veert je velletje niet meer zo vrolijk mee terug.

Dus word je er ook niet mooier op.

Sporten en bewegen is ook de beste manier Mocy, dat is de beste stap. daarnaast op je voeding letten, niet minder eten...anders.

Kristicher kijken naar wat je binnen krijgt.

En af en toe gewoon genieten...met mate. geen gefrustreerd gedoe, dat houdt geen mens vol( nou ja sommige dan)
Psies Iry. Doe ik ook en ik ben nog steeds blij met mijn lijf (ook al is het wat zwaarder als ik zou willen).
Ik zit aan mijn laatste sigaretje en dan ga ik mijn bed opzoeken.

Heb tegenwoordig best een ritme .

(al is een een uitermate beroerde)

Slaap lekker voor zo mocy!
Jij ook Iry.
Doe ik weer eens het licht uit?
Dacht het niet
Haha, Iry!!!!! Zou het je nu eens niet leuk lijken.......
Okeewwww.... doe het licht mar weer uit.
Ik val zowat van mijn stoel, zo moe (en aangeschoten) ben ik, maar heb geen zin in acties en zakken naarr mijn doos.

(En IK wil het licht hier uitdoen.....)
Hoi
Hoi Zjena, hoe is het?
ik wilde net het licht uitdoen.
Even ieuts rechtzetten Mcy,

IK heb niks geregeld hoor. Dat hadde zij al gedaan. Ik had alleen met 2 bureau's buiten hun bureau gebeld om te kijke of er ergens nog een verpleegkundige vandaan gehaald kon worden en of ze dat dan met de thuishulp organisatie van Bi later konden verrekenene.

Er zijn nl gewoon verpleegkundigen die dienst hebben dat ze opggeroepem kunnen worden.

Maar de bureaus wilden of konden het niet. Bi's eigen bureau was veel aardiger en wilde me wel laten halen om voor bí dr moeder te zorgen........naar toen zag ze waar ik kwam vandaa en toen zei ze nee, dat heeft echt geen zin. En dat was missschien ook zo. Dan was ik er nu een uur geweeest. Wijziging, nee, dan was ik er nog net of niet geweest want heen en terugreis naar ver) De ochtendzus komt om????

Dus iik niks niet heb gedaaaanie, alleen geprobeerd.

Maar moest aan ze denken. Ben altijd precies na 2 uur wakker en nu hup leptop aan. Even, want jullie weg.
Niks gedaan Zjeen. ??? Nou, je hebt enorm je best gedaan. Echt heel lief van je.
Ik schrok wel van je eigen topic. Had hier niet in de gaten dat je je zo voelde. Echt k.t voor je. Ik lees en ben er ook niet zo heel veel.

Zjeen, we hebben mn broer afgelost, kan hij nu even slapen.

Ga jij nou ook lekker even lang slapen lieverd!!
Hoe is het met je mams Bianca?
Dank je hoor Mocy, maar op het topic is het ook fijn.

En daarom wilde ik er maar een eigen topic over openen, eiegnlijk onderen anderen nick, maar dat mag soms niet en weet niet wanneer. En op de biechtstoel kon ik ook al niet tereschtkomen.

Dus het is wel allemaal goe dgeweest, zoveel lieven echt reacties. Ik heb echt gehuiild heel erg.

Ik heb lekker jullie.

En ga nou maar slapen!

Liefs Zjeeeeen xxxxxxxxxxxxx
Niks gedaan zegt ze dan!! Nou en of je wat gedaan hebt!

Straks weer met thuiszorg bellen en zeggen dat ze die nachtzuster beter niet vanavond hier kunnen laten komen. Als we dezelfde krijgen als die vannacht zou komen dan denk ik dat ik haar aanvlieg als ze voor mn neus staat!

De ambulante zorg is geweest om half 1 en komt zometeen weer.

En sjeeeeeeee wat is het koud buiten!!!
Met mam nog hetzelde.. echt precies hetzelfde. Nog hetzelfde aantal seconden tussen 2 ademhalingen. Hoe lang houdt een mens dit vol?
Zjeen je kan wel een tweede nick aanmaken hoor, als je daar behoefte aan hebt. Als je maar niet in hetzelfde topic ermee post met tegenstrijdende posts volgens mij. Ik heb het ook ooit gedaan toen ik met iets zat.
Hee Bi!

Jahaha, ik had 2 uur geslapen en werd wakker. Maar dat kwa, doordat er iemand van uit de hemel riep naar iemand van het topic : Hee, is dit en dit er al?

En toen weer wakker, maar altijd na 2 uur wakkker.

hee, waar ben jij nou en heb ij even geslapen?

En wat lief van Peet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven