3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
maandag 11 januari 2010 om 22:29
maandag 11 januari 2010 om 22:33
quote:zjena35 schreef op 11 januari 2010 @ 22:30:
Maar hebben ze dan geen van beiden vestand van financien?
En komt hij zelf dan niet ook in de problemen?Ja hij (lees wij zolang we niet gescheidenzijn) komen in fikse problemen maar zijn ouders gaan hem wel er uit redden die hebben geld.... mijn ouders niet dus ik blijf achter met niets... en als we dit huis met verlies moeten verkopen ook nog eens met schulden.......... pfffffffffffffffff moet er niet aandenken als dit mijn werkelijkheid gaat worden............... hij LUISTERT gewoon niet naar me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar hebben ze dan geen van beiden vestand van financien?
En komt hij zelf dan niet ook in de problemen?Ja hij (lees wij zolang we niet gescheidenzijn) komen in fikse problemen maar zijn ouders gaan hem wel er uit redden die hebben geld.... mijn ouders niet dus ik blijf achter met niets... en als we dit huis met verlies moeten verkopen ook nog eens met schulden.......... pfffffffffffffffff moet er niet aandenken als dit mijn werkelijkheid gaat worden............... hij LUISTERT gewoon niet naar me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 11 januari 2010 om 22:35
Rosanna, lief van je dat ik je kan mailen, ik hou het in mijn achterhoofd
Maar ik heb nu liever een beetje afleiding, zoals het bekijken van onze moviestar Zjena!!!!!!!!!!!!!!!! op tv
Maar dat wordt later heb ik al in de gaten
Ik rook nog een sigaret en dan ga ik slapen, in etappes waarschijnlijk...altijd hetzelfde
Maar ik heb nu liever een beetje afleiding, zoals het bekijken van onze moviestar Zjena!!!!!!!!!!!!!!!! op tv
Maar dat wordt later heb ik al in de gaten
Ik rook nog een sigaret en dan ga ik slapen, in etappes waarschijnlijk...altijd hetzelfde
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.