3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
maandag 11 januari 2010 om 22:45
En wat ik gewoon echt niet begrijp is dat er niet geluisterd word.... ik had alles zwart op wit.... we kunnen geen twee huishoudens betalen... ene moment met alles eens en dan ineens ... ik ga morgen toch dat huis huren.... het leek wel of pa en ik met wezens van een andere planeet aan het praten waren.....................
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 11 januari 2010 om 22:51
quote:JustMe32 schreef op 11 januari 2010 @ 22:49:
Mijn ouders zijn ook bezig met een scheiding.
Gezamelijke advocaat enzo.
Ook een koophuis samen.
Erg ingewikkeld.
Begrijp steeds beter waarom dat niet zo snel even geregeld is.JM het is inderdaad niet simpel en effe geregeld... en dat is nog maar zachtjes uitgedrukt zeg maar
Mijn ouders zijn ook bezig met een scheiding.
Gezamelijke advocaat enzo.
Ook een koophuis samen.
Erg ingewikkeld.
Begrijp steeds beter waarom dat niet zo snel even geregeld is.JM het is inderdaad niet simpel en effe geregeld... en dat is nog maar zachtjes uitgedrukt zeg maar
maandag 11 januari 2010 om 22:54
quote:minny schreef op 11 januari 2010 @ 22:52:
Zou ik zeker doen, ik hak nog beter als ik gedronken heb. Dan komt Fred namelijk ff langs, en die is redelijk kort en duidelijk
Tequila gaarne! En qua eten is pasta met veeeeeeeeeeeeeeeel kaas altijd goed.Tequila niet in huis maar schaf ik zo aan en pasta met veel kaas is mijn Minni favourit... komt goed!
Zou ik zeker doen, ik hak nog beter als ik gedronken heb. Dan komt Fred namelijk ff langs, en die is redelijk kort en duidelijk
Tequila gaarne! En qua eten is pasta met veeeeeeeeeeeeeeeel kaas altijd goed.Tequila niet in huis maar schaf ik zo aan en pasta met veel kaas is mijn Minni favourit... komt goed!