3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
dinsdag 12 januari 2010 om 19:56
Ha Fries,
je hebt gelijk, Ik baanloos straks.
Maar de uwv arts heeft beloofd dat ik naa\r naar de ww hoef en ok niet naar een arbeidsddeskundige. Die had nl tegen hem gezegd dat ik wel kon prieleprutsen, (weet niet meer wat hij ze)
Enmijn arts za g dat ik heel serieus was en dat ik zelf dat docentscap van de verpleging had bedacht. En hij vond me te snel gaan, want weet inmiddels ook wat er met mij verdere niet goed is. Laatst kwam ik binnen en zei hem hallo, toen vroeg ie meteen wat er was en ik had geen huilogen, hij hoorde het aan me stem en ik zag er ws niet uit.
Die arts is lief.
En na vrijdag krijg ik gewoon weer ziektewet uitkering tot ik iets heb gevonden. Hij zei : Niewt zeveel zorgen maken
Nog vragen?
pffffffffffffff
Zeker iereeen weggejaagd ookmnog
Oh, en voor mij gen port meer, wword je dik van
je hebt gelijk, Ik baanloos straks.
Maar de uwv arts heeft beloofd dat ik naa\r naar de ww hoef en ok niet naar een arbeidsddeskundige. Die had nl tegen hem gezegd dat ik wel kon prieleprutsen, (weet niet meer wat hij ze)
Enmijn arts za g dat ik heel serieus was en dat ik zelf dat docentscap van de verpleging had bedacht. En hij vond me te snel gaan, want weet inmiddels ook wat er met mij verdere niet goed is. Laatst kwam ik binnen en zei hem hallo, toen vroeg ie meteen wat er was en ik had geen huilogen, hij hoorde het aan me stem en ik zag er ws niet uit.
Die arts is lief.
En na vrijdag krijg ik gewoon weer ziektewet uitkering tot ik iets heb gevonden. Hij zei : Niewt zeveel zorgen maken
Nog vragen?
pffffffffffffff
Zeker iereeen weggejaagd ookmnog
Oh, en voor mij gen port meer, wword je dik van
dinsdag 12 januari 2010 om 19:57
quote:Sgaapie schreef op 12 januari 2010 @ 19:53:
wat voor rawfood dame wat mis ik weer nu 500 ste herhaling van Wie is de chef? en deze dame is rawfoodaanhanger. Er mag niks boven lichaamstemperatuur verwarmd worden en hoe dichter het bij de oorsprong is, hoe beter. Ze had ook een waterzuiverding die desgeweest het water een hoge of lage PH-waarde kan geven
wat voor rawfood dame wat mis ik weer nu 500 ste herhaling van Wie is de chef? en deze dame is rawfoodaanhanger. Er mag niks boven lichaamstemperatuur verwarmd worden en hoe dichter het bij de oorsprong is, hoe beter. Ze had ook een waterzuiverding die desgeweest het water een hoge of lage PH-waarde kan geven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best