3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
donderdag 14 januari 2010 om 19:26
donderdag 14 januari 2010 om 19:28
Sgaapie... dat is niet fijn, maar op dat moment dacht je goed te doen. En als je eigen herinneringen aan je moeder maar goed zijn, zo'n afscheid zie ik toch niet als meer dan een afscheid van de verpakking die ze heeft mogen 'lenen' om hier te zijn (en dat terwijl ik totaal niet gelovig ben)
Noo.... je wond je inderdaad behoorlijk op ja, ik weet niet of je haar weggejaagd hebt, maar op haar eigen topic krijgt ze in elk geval wel goeie tips en af en toe een schop. Dus uiteindelijk heb je haar een groot plezier gedaan
Noo.... je wond je inderdaad behoorlijk op ja, ik weet niet of je haar weggejaagd hebt, maar op haar eigen topic krijgt ze in elk geval wel goeie tips en af en toe een schop. Dus uiteindelijk heb je haar een groot plezier gedaan
donderdag 14 januari 2010 om 19:32
No.. ben ik niet met je eens. Het is ook een kwestie van aanvoelen door de forumsters zelf. En het is nou eenmaal raar als ik over mn gebroken teennagel door ga zeuren als ik weet wat er hier allemaal onder de verschillende forumsters speelt. Ze voelde het totaal niet aan... en dat mag gezegd worden!
donderdag 14 januari 2010 om 19:33
donderdag 14 januari 2010 om 19:33
@Bianca:
Wat mij erg geholpen heeft bij de uitvaart van mijn vader was iets tastbaars van mijn vader in mijn zak stoppen. Op de momenten dat ik hette kwaad kreeg kon ik even mijn hand in mijn zak steken en zijn aanwezigheid even voelen. Het heeft mij erg geholpen.
Ik wil je in ieder geval veel kracht en sterkte toewensen!
Wat mij erg geholpen heeft bij de uitvaart van mijn vader was iets tastbaars van mijn vader in mijn zak stoppen. Op de momenten dat ik hette kwaad kreeg kon ik even mijn hand in mijn zak steken en zijn aanwezigheid even voelen. Het heeft mij erg geholpen.
Ik wil je in ieder geval veel kracht en sterkte toewensen!
donderdag 14 januari 2010 om 19:34