3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
donderdag 14 januari 2010 om 19:18
donderdag 14 januari 2010 om 19:19
Dankjewel Bi!
Jou moet ik ook een complimentje maken hoor, want ondanks de shit waar je nu middenin zit blijf je hier belangstelling tonen voor anderen. Ik vind dat reuze knap. En ik vond het ook fijn dat je gisteren schreef dat je kriegel werd.
Jou moet ik ook een complimentje maken hoor, want ondanks de shit waar je nu middenin zit blijf je hier belangstelling tonen voor anderen. Ik vind dat reuze knap. En ik vond het ook fijn dat je gisteren schreef dat je kriegel werd.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 14 januari 2010 om 19:20
quote:flodder64 schreef op 14 januari 2010 @ 19:18:
Je hebt gewoon teveel aan je hoofd Bianca
Ik ben inderdaad echt een zeef nu. Gisteren deed ik een usb-stick in de laptop (om er foto's op te zetten) en ging op de gewone computer (die stond er vlak naast) zitten zoeken naar de bestanden van de USB.. Na ongeveer 10 minuten kwam ik er achter dat dat natuurlijk niet gaat
Echt dom ook!!
Maar komt weer goed, dan word ik wel weer de heldere efficiente Bi... ooit
Je hebt gewoon teveel aan je hoofd Bianca
Ik ben inderdaad echt een zeef nu. Gisteren deed ik een usb-stick in de laptop (om er foto's op te zetten) en ging op de gewone computer (die stond er vlak naast) zitten zoeken naar de bestanden van de USB.. Na ongeveer 10 minuten kwam ik er achter dat dat natuurlijk niet gaat
Echt dom ook!!
Maar komt weer goed, dan word ik wel weer de heldere efficiente Bi... ooit
donderdag 14 januari 2010 om 19:21
donderdag 14 januari 2010 om 19:21
donderdag 14 januari 2010 om 19:23
Kinderen hopen vrijwel altijd dat de ouders weer bij elkaar komen, dit soort dingen wakkeren die hoop alleen maar aan. Maar ik ken het wel hoor, vond het ook best fijn in het begin om af en toe toch "gezin-dingen" te doen. Samen naar de dierentuin en dat soort dingen. Alleen werkte dat niet, hij ging hopen, Midi ging hopen en ik moest weer de boeman zijn die alles verpeste door voet bij stuk te houden. Nu ga ik gewoon alleen of met een vriendin die ook kinderen heeft. Dat brengt veel duidelijkheid
donderdag 14 januari 2010 om 19:24
Ik probeerde het al voorzichtig duidelijk te maken, maar op t zelfde moment werd t ons beiden te gortig.
Alleen jij bent de verstandige geweest door je terug te trekken, ik begon mezelf op te winden en te ontploffen. Heb haar weggejaagd geloof ik.
Alleen jij bent de verstandige geweest door je terug te trekken, ik begon mezelf op te winden en te ontploffen. Heb haar weggejaagd geloof ik.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 14 januari 2010 om 19:24
donderdag 14 januari 2010 om 19:25
Oe ik weet niet of dat handig is om hier te zeggen Sgaapie...
ik zal het vaag houden oke?
Er zat iemand met een fles wijn en een Jagermeister op heel erg door te klagen, echt allemaal one-liners. En daar zeiden we wat van. (ik hou er zowiezo niet van, van aangeschoten geklaag).
Betreffende forumster, als je nog meeleest, zeg ik het zo een beetje goed?
ik zal het vaag houden oke?
Er zat iemand met een fles wijn en een Jagermeister op heel erg door te klagen, echt allemaal one-liners. En daar zeiden we wat van. (ik hou er zowiezo niet van, van aangeschoten geklaag).
Betreffende forumster, als je nog meeleest, zeg ik het zo een beetje goed?