3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
vrijdag 15 januari 2010 om 14:54
Friezinnetje
@Freak het waren open sollicitaties en in één van de afwijzingen gaven ze te kennen dat alles daar al voorzien is, het archief...jammer, maar toch was het een aardige brief.
De andere verwees me naar een speciaal uitzendbureau, dat vind ik wel een goed service
@Freak het waren open sollicitaties en in één van de afwijzingen gaven ze te kennen dat alles daar al voorzien is, het archief...jammer, maar toch was het een aardige brief.
De andere verwees me naar een speciaal uitzendbureau, dat vind ik wel een goed service
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 15 januari 2010 om 15:20
Ikke niet
Want ik moet nu snel naar het zwembad..en de lucht zit volgens mij vol met regen. Altijd rotweer op vrijdagmiddag de laatste tijd, juist wanneer ik er met mijn fietsje doorheen moet.
Floor, hoe is het met je kies.
Je moet dat ding er zo snel mogelijk uit laten halen want...ik mocht het je niet zeggen maar ik was net zoals jij en toen lag op een kwade dag de zenuwen bloot van mijn verstandskies en ging er 120 volt door al mijn kiezen en tanden. Gruwel, dat noemen ze acute pulpitus,,,ik ben nog nooit zo snel naar een tandarts gegaan daarna.Dusss, ERUIT met dat ding!
Dag allemaal tot vanavond, denk ik
Want ik moet nu snel naar het zwembad..en de lucht zit volgens mij vol met regen. Altijd rotweer op vrijdagmiddag de laatste tijd, juist wanneer ik er met mijn fietsje doorheen moet.
Floor, hoe is het met je kies.
Je moet dat ding er zo snel mogelijk uit laten halen want...ik mocht het je niet zeggen maar ik was net zoals jij en toen lag op een kwade dag de zenuwen bloot van mijn verstandskies en ging er 120 volt door al mijn kiezen en tanden. Gruwel, dat noemen ze acute pulpitus,,,ik ben nog nooit zo snel naar een tandarts gegaan daarna.Dusss, ERUIT met dat ding!
Dag allemaal tot vanavond, denk ik
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.