3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
donderdag 14 januari 2010 om 15:53
Lief Appeltje, wat ik in zo'n geval doe is douchen. Kraan open, water op mijn kop (of douchkop tegen mijn borst) en janken. Als ik mezelf écht wil verwennen pak ik daar een mok koffie verkeerd bij. (In melk zit een stofje waar je rustig van wordt.) Wat ik daar zo fijn aan vind, is dat ik me helemaal kan laten gaan zonder dat ik daarna zo'n huilhoofd heb. Bovendien voelt het alsof mijn zorgen letterlijk van me afgespoeld worden door het water. En als ik de douche dan dicht draai, dan is het ook óver. Zo maak je er een afgebakend moment van. Vind ik alitjd wel prettig, omdat ik anders de hele dag in huilsfeer blijf hangen.
Beetje lief voor jezelf zijn maar vandaag. En pak ook gerust een chocolaatje. Ook vanwege de fijne stofjes die erin zitten, ter troost. Moet je niet elke dag doen natuurlijk.
voor jou!
Beetje lief voor jezelf zijn maar vandaag. En pak ook gerust een chocolaatje. Ook vanwege de fijne stofjes die erin zitten, ter troost. Moet je niet elke dag doen natuurlijk.
voor jou!
donderdag 14 januari 2010 om 16:03
quote:zonnestraaltje71 schreef op 14 januari 2010 @ 15:59:
Volgens mij attendeerde Bianca40 mij gisteren in dat foto-topic erop dat het in dit topic nog rapper gaat...
Wat zijn jullie gezellig, lief en knus met elkaar!
Mag ik soms even loeren en meekletsen hier?
Ja hoor! Welkom.
Even een aanvulling op de OP als je over Anne Will gaat leuteren pesten we je weg!
Volgens mij attendeerde Bianca40 mij gisteren in dat foto-topic erop dat het in dit topic nog rapper gaat...
Wat zijn jullie gezellig, lief en knus met elkaar!
Mag ik soms even loeren en meekletsen hier?
Ja hoor! Welkom.
Even een aanvulling op de OP als je over Anne Will gaat leuteren pesten we je weg!