3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 18 januari 2010 om 18:14
Hoi Laiverds! Wat klinkt dat allemaal lekker, die eetplannen! wij eten ovenfrietjes (waren nog over van eerder), gekookte sperzies en kipfilet, man met kerrie (hbleugh!) en ik met provencaalse kruiden...
Helaas kan ik alleen de sperzies in de aanbieding gooien, daar had ik veel van, maar voor de rest is het zuinigheid troef, vanavond!
Helaas kan ik alleen de sperzies in de aanbieding gooien, daar had ik veel van, maar voor de rest is het zuinigheid troef, vanavond!
maandag 18 januari 2010 om 18:25
maandag 18 januari 2010 om 18:26
maandag 18 januari 2010 om 18:28
maandag 18 januari 2010 om 18:39
Thanks Freak,was benieuwd naar wat dat Annie nou was. Heb je Zjeen daarin gezien? Zal later even kijken of ik bernard deel 1 kan terugvinden.
Hoop dat mini zich morgen beter voelt.
Mijn katten zijn rete irritant, omdat het regent en ze niet naar buiten willen, dus blijven ze de hele dag binnen, en maken ruzie met elkaar, de hond en de egel.
Maar heb ze al ( ja heel gemeen) allebei naar buiten gegooid, en de deur dicht gedaan.
Hoop dat mini zich morgen beter voelt.
Mijn katten zijn rete irritant, omdat het regent en ze niet naar buiten willen, dus blijven ze de hele dag binnen, en maken ruzie met elkaar, de hond en de egel.
Maar heb ze al ( ja heel gemeen) allebei naar buiten gegooid, en de deur dicht gedaan.