3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren




Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!



Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.



Wel 4 regels:



Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.



Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Het is niet voor iedereen geschikt Choco. Ik pas het veel toe bij jongeren met een motivatiegebrek en zorgmijdend gedrag. Dan ga ik rustig achteroverleunen en wacht tot ze naar mij toe komen;



Het is lastig uitleggen hoe het precies werkt.



Bij faalangst, een verslaving of autisme zal ik het uit mezelf nooit toepassen. Daar moet echt een goede therapeut bij aan te pas komen en ik kan me niet voorstellen dat deze dit in eerste instantie toe zal passen.
*poef*
He Friez dacht hetzelfde.



Hou ik je aan Roos ik geloof er niks van namelijk. Jij was er toch niet met de grote meet op halloween?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivafreak1 schreef op 18 januari 2010 @ 22:00:

Neeeee slapen... ik heb er genoeg van NU!!!!!!!!!!!!!!Gaat ie Deern?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik je snap appel. Ik denk dat wij hetzelfde hebben meegemaakt..
Alle reacties Link kopieren
Zullen we samen dan maar naar bed sturen IBI? Helpt mss beter!
Alle reacties Link kopieren
Welterusten meisjes.. tot morgen.



voor iedereen



Alle reacties Link kopieren
Truste Sgaap!
Alle reacties Link kopieren
jawel hoor Ieb, daar was ik wel, we hebben elkaar nog gesproken, heel kort





Appeltje, wat goed meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Daag Jack! terug
quote:chocolover schreef op 18 januari 2010 @ 22:01:

Als ik iets moet wissen moet je dat even zeggen hoor.Dan zeg ik het wel.
quote:chocolover schreef op 18 januari 2010 @ 22:05:

Ik denk dat ik je snap appel. Ik denk dat wij hetzelfde hebben meegemaakt..Dat zou best wel eens kunnen..
Alle reacties Link kopieren
Truste Jack!
Alle reacties Link kopieren
truste Sgaapie en Jack
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Truste jacky!



Ja ieb, roos was er hoor! Met haar heb ik sticker geruild ;)
Alle reacties Link kopieren
klopt, want ik had geen zakdoekjes bij me



en daarom weet ik ook dat Choco heel erg mooi is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
1 op de 3, zegt dat je iets appel?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat het donker wordt in Aldaar



Sweet dreams all nu ben ik echt weg
Heb ik dat?!
Trusten Sgaap en Jack!
Alle reacties Link kopieren
Ja roos, volgende meeting bij je hebben hoor!!

Dankje roos. (in koggingbroek nog wel)
Alle reacties Link kopieren
Truste sgaap!
Niet meteen Choco. Help me eens?
Alle reacties Link kopieren
Kan ik je mailen appel? Stuur je adres dan naar chocolover_viva at hotmail

dan mail ik het, dat ligt te gevoelig voor op het internet. Sorry dames.
Wat erg ik kan me het niet meer herinneren. Ik ben ook zo vergeetachtig. Zo wist ik zeker dat ik al 4 jaar niet naar de Huishoudbeurs was geweest. Totdat mijn schoonzus zie: jawel hoor vorig jaar met mij.



Was beetje boos dat ik dat vergeten was maar ik kan daar echt niks aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook naar mijn bedje.



Tot morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven