3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 18 januari 2010 om 22:04
Het is niet voor iedereen geschikt Choco. Ik pas het veel toe bij jongeren met een motivatiegebrek en zorgmijdend gedrag. Dan ga ik rustig achteroverleunen en wacht tot ze naar mij toe komen;
Het is lastig uitleggen hoe het precies werkt.
Bij faalangst, een verslaving of autisme zal ik het uit mezelf nooit toepassen. Daar moet echt een goede therapeut bij aan te pas komen en ik kan me niet voorstellen dat deze dit in eerste instantie toe zal passen.
Het is lastig uitleggen hoe het precies werkt.
Bij faalangst, een verslaving of autisme zal ik het uit mezelf nooit toepassen. Daar moet echt een goede therapeut bij aan te pas komen en ik kan me niet voorstellen dat deze dit in eerste instantie toe zal passen.
maandag 18 januari 2010 om 22:15