3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 18 januari 2010 om 22:25
maandag 18 januari 2010 om 22:25
maandag 18 januari 2010 om 22:27
quote:floor72 schreef op 18 januari 2010 @ 22:25:
[...]
Alles voor 1 uur.
Man zegt dat ie om 23 uur naar bed gaat en ik vind het altijd zo lekker om de toko ff voor mezelf te hebben.
Het streven is vandaag voor 24 uur.
Stuur ik je om 24 uur naar bed!
Ik begrijp je wel, vind dat vaak ook fijn om nog ff alleen te zijn.
[...]
Alles voor 1 uur.
Man zegt dat ie om 23 uur naar bed gaat en ik vind het altijd zo lekker om de toko ff voor mezelf te hebben.
Het streven is vandaag voor 24 uur.
Stuur ik je om 24 uur naar bed!
Ik begrijp je wel, vind dat vaak ook fijn om nog ff alleen te zijn.
maandag 18 januari 2010 om 22:27
maandag 18 januari 2010 om 22:29
quote:appeltjesgroen25 schreef op 18 januari 2010 @ 22:27:
[...]
Stuur ik je om 24 uur naar bed!
Ik begrijp je wel, vind dat vaak ook fijn om nog ff alleen te zijn.
Het is hier soms zo hectisch. Dan word ik op een gegeven moment helemaal kriegelig.
Ik heb nu Mozart aan staan. Heerlijk vind ik dat zo nu en dan.
[...]
Stuur ik je om 24 uur naar bed!
Ik begrijp je wel, vind dat vaak ook fijn om nog ff alleen te zijn.
Het is hier soms zo hectisch. Dan word ik op een gegeven moment helemaal kriegelig.
Ik heb nu Mozart aan staan. Heerlijk vind ik dat zo nu en dan.