3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren




Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!



Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.



Wel 4 regels:



Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.



Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Geeft niks Choco!
Alle reacties Link kopieren
Truste Friez!
Alle reacties Link kopieren
He lig jij nog niet Floor??
Choco, je hebt mail als het goed is!
Trusten Friez!!
Alle reacties Link kopieren
Truste Drs. Friez!
quote:piba schreef op 18 januari 2010 @ 22:17:

Truste Drs. Friez!
quote:friezinnetje schreef op 18 januari 2010 @ 22:17:

He lig jij nog niet Floor?? Ik vraag me af wat Floor vroeg vind!
Alle reacties Link kopieren
Truste friez!



Mail terug appel.
Alle reacties Link kopieren
ik ga ook denk ik zo maar mijn mandje opzoeken...

maar ik heb er nog geen zin in....
Wat gaan jullie allemaal vroeg naar bed zeg!!



Doe es niet zo ongezellig!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 18 januari 2010 @ 22:17:

He lig jij nog niet Floor??
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nog Apple. As usual!
Alle reacties Link kopieren
Haha ieb, was ze daar boos om? Moet ze mij bellen, verhaal ophangen en dan de dag erna weer bellen. Ik vergeet echt alles! Heb 2 agenda's tegenwoordig, 1 thuis en 1 in tas. En alsnog leg ik briefjes op tafel en zet ik notities in telefoon. Aan mij had ze de verkeerde gehad!
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltjesgroen25 schreef op 18 januari 2010 @ 22:19:

[...]





Ik vraag me af wat Floor vroeg vind!

Alles voor 1 uur.

Man zegt dat ie om 23 uur naar bed gaat en ik vind het altijd zo lekker om de toko ff voor mezelf te hebben.



Het streven is vandaag voor 24 uur.

Alle reacties Link kopieren
Bi al geweest vandaag? Die had een zware dag toch?
Alle reacties Link kopieren
als dat lukt, is het al heel wat Floor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:floor72 schreef op 18 januari 2010 @ 22:25:

[...]



Alles voor 1 uur.

Man zegt dat ie om 23 uur naar bed gaat en ik vind het altijd zo lekker om de toko ff voor mezelf te hebben.



Het streven is vandaag voor 24 uur.











Stuur ik je om 24 uur naar bed!





Ik begrijp je wel, vind dat vaak ook fijn om nog ff alleen te zijn.
Mail terug choco!
Alle reacties Link kopieren
quote:floor72 schreef op 18 januari 2010 @ 22:25:

[...]

ik vind het altijd zo lekker om de toko ff voor mezelf te hebben.



Het streven is vandaag voor 24 uur.

mmm, kan ik me voorstellen, helaas hou ik het echt niet uit tot zo laat! En daarnaast vind ik vroeg naar bed stiekum ook best wel lekker!
Alle reacties Link kopieren
Trustuh allemaal slaap lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 18 januari 2010 @ 22:26:

als dat lukt, is het al heel wat Floor

Yep!





Ik moet wel. Heb een paar pittige dagen voor de boeg. Ik werk op het moment echt 50 uur of meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltjesgroen25 schreef op 18 januari 2010 @ 22:27:

[...]



Stuur ik je om 24 uur naar bed!

.En mij graag een uur later appel.
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltjesgroen25 schreef op 18 januari 2010 @ 22:27:

[...]









Stuur ik je om 24 uur naar bed!





Ik begrijp je wel, vind dat vaak ook fijn om nog ff alleen te zijn.

Het is hier soms zo hectisch. Dan word ik op een gegeven moment helemaal kriegelig.



Ik heb nu Mozart aan staan. Heerlijk vind ik dat zo nu en dan.
Alle reacties Link kopieren
Truste mocy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven