3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 19 januari 2010 om 03:12
dinsdag 19 januari 2010 om 03:23
dinsdag 19 januari 2010 om 03:28
ik denk idd dat jij een laag zelfbeeld hebt van jezelf, en gunstige foto s, welnee, dat zit in jou koppie, ik zie wat ik zie en dat is mooi, dus ik zie een mooie vrouw, mooi tenger figuurtje, mooi koppie, gewoon het totaal beeld
en eerlijk gezegd zie ik ook minder mooie vrouwen op het foto topic, alleen zou ik dat niet zeggen tegen diegene maar reageer dan gewoon niet op haar/hem
en eerlijk gezegd zie ik ook minder mooie vrouwen op het foto topic, alleen zou ik dat niet zeggen tegen diegene maar reageer dan gewoon niet op haar/hem
dinsdag 19 januari 2010 om 03:33
dinsdag 19 januari 2010 om 03:42
nee lieverd, ik voel daar niets voor, heb daar geen behoefte aan
en ik vind het leuk dat jij je er goed bij voelt om daar te posten, op zich is het een prima topic, niks mis mee, alleen maar positiviteit dus helemaal goed.
ik ga naar bed lieverd, morgen vroeg op, ga een dagje naar mijn dochter toe
vergeet niet dat ik meende wat ik zei tegen je, je mag er zijn, neem dat nu eens aan, voor mij blijf je een mooi poppedijntje
trusten.
en ik vind het leuk dat jij je er goed bij voelt om daar te posten, op zich is het een prima topic, niks mis mee, alleen maar positiviteit dus helemaal goed.
ik ga naar bed lieverd, morgen vroeg op, ga een dagje naar mijn dochter toe
vergeet niet dat ik meende wat ik zei tegen je, je mag er zijn, neem dat nu eens aan, voor mij blijf je een mooi poppedijntje
trusten.
dinsdag 19 januari 2010 om 07:14
Wat een mooie diepe gesprekken zijn er gevoerd vannacht. Mooi om terug te lezen.
LeukerT,
Je doet dat niet hoor in maart. Je blijft gewoon voor jezelf zorgen en dat doe je door de weg te bewandelen die je nu bent ingeslagen.
BAM,
Ondanks de moeilijkheden met je man straalt bij jou de liefde er toch van af.
Iry,
Je hebt gelijk dat mensen met bps vaak worden neergezet in 1 hokje terwijl, zoals BAM heel terecht schrijft iedereen met bps ook gewoon een ander mens is. Helaas is het zo dat er nog een soort stigma vast zit aan deze diagnose. Moet wel zeggen dat ik, net als jou, niet het idee had dat dit hier echt een rol speelde in dit gesprek.
Floor,
Je hebt de tekst nog niet weggehaald maar eigenlijk sta ik er nooit bij stil hoe zwaar het ook voor jou moet zijn. Je bent ook zo verdraaide sterk hier! Begin idd. met een half uur per dag. Misschien denk ik simpel hoor maar juist nu je man werkeloos is kan hij toch meer taken op zich nemen wat huis en kinderen betreft?
LeukerT,
Je doet dat niet hoor in maart. Je blijft gewoon voor jezelf zorgen en dat doe je door de weg te bewandelen die je nu bent ingeslagen.
BAM,
Ondanks de moeilijkheden met je man straalt bij jou de liefde er toch van af.
Iry,
Je hebt gelijk dat mensen met bps vaak worden neergezet in 1 hokje terwijl, zoals BAM heel terecht schrijft iedereen met bps ook gewoon een ander mens is. Helaas is het zo dat er nog een soort stigma vast zit aan deze diagnose. Moet wel zeggen dat ik, net als jou, niet het idee had dat dit hier echt een rol speelde in dit gesprek.
Floor,
Je hebt de tekst nog niet weggehaald maar eigenlijk sta ik er nooit bij stil hoe zwaar het ook voor jou moet zijn. Je bent ook zo verdraaide sterk hier! Begin idd. met een half uur per dag. Misschien denk ik simpel hoor maar juist nu je man werkeloos is kan hij toch meer taken op zich nemen wat huis en kinderen betreft?
dinsdag 19 januari 2010 om 07:16