3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 19 januari 2010 om 01:40
dinsdag 19 januari 2010 om 01:45
Hier 18 jaar met een niet gediagnosticeerde borderliner (want de hele wereld is gek maar hij niet) en ik weet wat het met je en met je relatie en met je kinderen doet helaas.
Nu na drie jaar gaat het weer redelijk goed maar er blijft altijd restschade.
Vooral bij de kinderen, die zijn ermee opgegroeid en hebben het voor normaal aangenomen.
Stukje bij beetje gaat het beter nu en leren we te leven zonder rekening te houden met.... maar het blijft lastig want het zit er zo in.
*wilde een adviespost plaatsen maar faalt weer*
Nu na drie jaar gaat het weer redelijk goed maar er blijft altijd restschade.
Vooral bij de kinderen, die zijn ermee opgegroeid en hebben het voor normaal aangenomen.
Stukje bij beetje gaat het beter nu en leren we te leven zonder rekening te houden met.... maar het blijft lastig want het zit er zo in.
*wilde een adviespost plaatsen maar faalt weer*
dinsdag 19 januari 2010 om 01:49
Nee, dit is een mooie adviespost... dankjewel... Ik ben zo blij dat ik er op tijd achter ben gekomen... maar het is zo dubbel... Ze blijft de meest geweldige vrouw als ze goed is... Maar een emotionele vampier als ze de andere kant op slaat... Ik heb erg veel steun gehad aan een site in Amerika... Veel geleerd, met name dat je het niet in je leven wil hebben.... Maar toch... De beste tijd van mijn leven had ik met haar....
dinsdag 19 januari 2010 om 01:55
Op die site hebben we dat heel goed uitgespit... Onze conclusie is dat een borderliner zijn/haar ding het beste kan doen bij mensen die hun grenzen slecht aangeven... Iemand die zijn grenzen wél aan kan geven is niet interessant voor een borderliner... Ze krijgen gewoon teveel tegengas en haken af...
dinsdag 19 januari 2010 om 02:03
Projectie ja, en zo overtuigend dat je het zelf gaat geloven ook nog.
Heb een enorme deuk in mijn toch al niet zo grote zelfvertrouwen gekregen daardoor, zo erg dat ik nu nog na drie jaar me bij veel dingen afvraag of niet eens afvraag maar automatisch rekening mee houd welke reactie dat uitlokt....
Heb een enorme deuk in mijn toch al niet zo grote zelfvertrouwen gekregen daardoor, zo erg dat ik nu nog na drie jaar me bij veel dingen afvraag of niet eens afvraag maar automatisch rekening mee houd welke reactie dat uitlokt....