3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 19 januari 2010 om 02:03
Ik zette haar na een geweldige week samen op het vliegtuig met de belofte elkaar over een paar weken te zien (ik had het ticket al gekocht)... een paar uur later een mail dat ik niet de man voor haar was... en vervolgens was ze 10 dagen niet te bereiken... toen hebben we gebeld en was ze in alles staten... ze wilde nog steeds trouwens en hield nog steeds van me.... en daarna een brief waarin ze vertelde dat haar moeder een hekel aan me had en haar vrienden me gek en psychotisch vonden... En ook nog een mails naar vriendenstel van me... Ik zou Asperger hebben en professionele hulp nodig hebben...
dinsdag 19 januari 2010 om 02:08
Ik heb heel veel aan deze site gehad:
www.bpdfamily.com
Met name in het forum is er veel kennis, steun en begrip.
Ik heb er onwijs veel aan gehad, en nog steeds...
www.bpdfamily.com
Met name in het forum is er veel kennis, steun en begrip.
Ik heb er onwijs veel aan gehad, en nog steeds...
dinsdag 19 januari 2010 om 02:24
dinsdag 19 januari 2010 om 02:46
Er is niet 1 type bpser.
Wel is de meest opvallende en moeilijkst mee te leven het type die men neemt als de vertegenwoordiger van een bpser.
Vaak best jammer, want het is een stoornis die vele gezichten kent en ook net zoveel verschillende types, maar men zet ze allemaal in hetzelfde hokje, waar veel helemaal niet in thuishoren.
Het lijkt mij overigens wel heel moeilijk om met iemand te moeten leven die zo in elkaar steekt zoals hier een stukje word omschreven, dat doet niet af door wat ik hier boven neer zet.
Dat staat er los van.
Wel is de meest opvallende en moeilijkst mee te leven het type die men neemt als de vertegenwoordiger van een bpser.
Vaak best jammer, want het is een stoornis die vele gezichten kent en ook net zoveel verschillende types, maar men zet ze allemaal in hetzelfde hokje, waar veel helemaal niet in thuishoren.
Het lijkt mij overigens wel heel moeilijk om met iemand te moeten leven die zo in elkaar steekt zoals hier een stukje word omschreven, dat doet niet af door wat ik hier boven neer zet.
Dat staat er los van.
dinsdag 19 januari 2010 om 02:57
Ja geeft niet leukerT.
Ik kom ook zomaar binnenvallen.Stond ook in twijfel of ik mij er ook wel tegenaan moest gaan bemoeien, merk altijd dat ik het lastig vind om het stereotype te lezen en vervolgens alle bpser over een kam geschoren te zien.
Aan de andere kant, is de discussie ook niet echt op zijn plaats met een persoon die een nare ervaring ermee heeft .
Die wil enkel zijn moeilijke ervaringen ventileren.
Ik kom ook zomaar binnenvallen.Stond ook in twijfel of ik mij er ook wel tegenaan moest gaan bemoeien, merk altijd dat ik het lastig vind om het stereotype te lezen en vervolgens alle bpser over een kam geschoren te zien.
Aan de andere kant, is de discussie ook niet echt op zijn plaats met een persoon die een nare ervaring ermee heeft .
Die wil enkel zijn moeilijke ervaringen ventileren.
dinsdag 19 januari 2010 om 03:04
Iry, er is net zomin een standaard BPSer als dat er een standaard mens is.
Ik hou niet van etiketjes en vind BPS een soortvan vergaarbak van alles wat niet duidelijker gediagnisticeerd kan worden maar weet wel hoe het is om te leven met een "lastig mens"
Sterker nog: ik ben zelf een enorm lastig mens!
*gaat op bed*
Ik hou niet van etiketjes en vind BPS een soortvan vergaarbak van alles wat niet duidelijker gediagnisticeerd kan worden maar weet wel hoe het is om te leven met een "lastig mens"
Sterker nog: ik ben zelf een enorm lastig mens!
*gaat op bed*