3000 + Deel 24

20-01-2010 22:04 3040 berichten

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

** Viva 3000+ woordzoeker **

Wel 5 regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts

- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+

Wederom weer veel plezier hier allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:stratego schreef op 21 januari 2010 @ 00:34:

[...]

valt in het niets bij wat hij hier heeft neergeschrevenDaar ben ik het niet mee eens.
Je hebt helemaal gelijk Straat, ik deel helemaal je mening.

Mensen hebben zich hier heel kwetsbaar opgesteld.

Dat vergt een dosis lef, en dat heeft kennelijk het gevoel van een stukje vertrouwd gevoel gegeven hier om dat te durven doen.

En als dan krijg je dit?

Iemand gebruikt de openheid als stok om mee te slaan, vreselijk laag.

En kom op die opmerking van Q heeft er geen flikker mee te maken, dan ben je heel kinderachtig .
Persoonlijk weet ik helemaal niets over die ring, en weet ook niet hoe zijn avatar er eigenlijk precies uit ziet, ik kan daar dan ook geen mening over geven.
quote:stratego schreef op 21 januari 2010 @ 00:41:

Misschien wel Iry, maar zoveel mensen hebben hier hun hart gelucht opelijk, en gedeelde smart is halve smart.

En dan wordt er zo hard op hun hart getrapt, zomaar uit het niets, want die opmerking van Q was gewoon geinig.

En al was die dat niet, dan had IK daar op aangesproken moeten worden.

Ik denk dat "mentale aanranding" het best de lading dekt van hoe die post op mij overkwam. Het is niet wáár wat hij schreef en al zóu het waar zijn, dan blijf je maar gewoon weg. Je hóeft hier niet mee te schrijven hoor.
goed, zullen we dan maar de quoots weghalen en ik de post, dan hebben we dat gehad en is de schade beperkt gebleven
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Oh dissocieren is als je zeg maar even niet op aarde ben met je denken... je bent er niet meer bij, je verdwijnt als het ware.

Je bent er wel lijfelijk ,maar geestelijk niet.
over 2 dagen ben ik 2 jaar vivaforummert
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh, hahaha, dus dissocieren is daadwerkelijk een woord!

Wel mooi trouwens, kende het helemaal niet
BAM, en Appel ik heb het al weggehaald, doen jullie hetzelfde?
Misschien is de post van LeukerT wel niet alleen gebaseerd op Q´s grapje maar is iets wat al langer borrelde en nu omhoog kwam?

Ik had vanmorgen ook al gepost over afstand en even pauze niet door wat er nu speelt maar om wat al langer opviel en m edwarszat.

Het is misschien handig om voordat j ebegint t eschoppen nadenkt waarom iemand iets post en of het er zo staat als hoe je het leest.....
Ach weer wat geleerd!

Roos pas twee jaar?

echt? ik dacht dat jij een "oude" forummer was.
Nou, eigenlijk wilde ik er nog wel wat over kwijt, Stra.

Want wat ik het allerlaagst vind, is dat L aangeeft dat hij zich zo stoort aan het hangen en aan een passieve levenshouding, terwijl hij in dezelfde post óók roept dat men van therapie naar therapie rent.

Je gaat toch gvd niet in dagbehandeling of überhaupt in therapie als je er gvd niks van wenst te maken. Ik ben daar echt kwaad om eerlijk gezegd en ik vind dat niet een klein beetje over de grens, maar echt vér over de grens en zéér laag onder de gordel.

Dat je zoiets post, zegt iets over je eigen karakter. En ik kan daar niks mee, maar godzijdank hóef ik er ook niks mee. Als dat is hoe je naar andere mensen kijkt, dan bedank ik liever voor de eer eerlijk gezegd. En ik denk dat dát is wat tot uiting komt in de reacties nu.
Gefeliciteerd Roos, twee jaar!
Was jij dat die dat Postte Bam?

Ik dacht Floor, of Floor ook? en heb ik die van jou over het hoofd gezien, of verward.... of gewoon scheel en jou voor Floor aangezien.

Want dan heb ik aan de verkeerde persoon een hart onder de riem mailtje gestuurd
quote:stratego schreef op 21 januari 2010 @ 00:52:

BAM, en Appel ik heb het al weggehaald, doen jullie hetzelfde? Zal ik doen.
Mamalief, als je dat vindt, dan kun je dat op heel veel manieren duidelijk maken, waarbij je zelf de keuze kunt maken tussen of je dat respectvol of respectloos doet.

Áls je al vindt dat je er iets over zou moeten zeggen.
Moet ik mijn reactie ook weghalen?
En van mij mogen de quotes blijven staan dus. Laat de verantwoordelijkheid van de onrust maar gewoon even daar liggen waar die ontstaan is, namelijk bij zijn post.
quote:qwertu schreef op 21 januari 2010 @ 00:52:

Nou, eigenlijk wilde ik er nog wel wat over kwijt, Stra.

Want wat ik het allerlaagst vind, is dat L aangeeft dat hij zich zo stoort aan het hangen en aan een passieve levenshouding, terwijl hij in dezelfde post óók roept dat men van therapie naar therapie rent.

Je gaat toch gvd niet in dagbehandeling of überhaupt in therapie als je er gvd niks van wenst te maken. Ik ben daar echt kwaad om eerlijk gezegd en ik vind dat niet een klein beetje over de grens, maar echt vér over de grens en zéér laag onder de gordel.

Dat je zoiets post, zegt iets over je eigen karakter. En ik kan daar niks mee, maar godzijdank hóef ik er ook niks mee. Als dat is hoe je naar andere mensen kijkt, dan bedank ik liever voor de eer eerlijk gezegd. En ik denk dat dát is wat tot uiting komt in de reacties nu.Hier ben ik het helemaal mee eens!!!
quote:iry schreef op 21 januari 2010 @ 00:55:

Was jij dat die dat Postte Bam?

Ik dacht Floor, of Floor ook? en heb ik die van jou over het hoofd gezien, of verward.... of gewoon scheel en jou voor Floor aangezien.

Want dan heb ik aan de verkeerde persoon een hart onder de riem mailtje gestuurd

Ik heb me aangesloten bij Bam Iry vanochtend.

Enne .... bedankt voor je mail! Erg lief. Ik zal 'm beantwoorden.
quote:mamalief schreef op 21 januari 2010 @ 00:52:

Misschien is de post van LeukerT wel niet alleen gebaseerd op Q´s grapje maar is iets wat al langer borrelde en nu omhoog kwam?

Ik had vanmorgen ook al gepost over afstand en even pauze niet door wat er nu speelt maar om wat al langer opviel en m edwarszat.

Het is misschien handig om voordat j ebegint t eschoppen nadenkt waarom iemand iets post en of het er zo staat als hoe je het leest.....

het zou kunnen zijn dat er al langer wat borrelde bij hem. Dat gaf hij volgens mij ook aan.

Maar wat hij schrijft is zo onder de gordel en ook zo tegenstrijdig!

Hij had eens beter na moeten denken voor hij dit ging posten.
Bam, met alle respect, absoluut mag je een mening hebben als de tendens van het topic je niet meer past.

Je mag daar ook absoluut wat over zeggen.

Maar of je de post nou linksom of rechtsom leest van leukerT

Hij is en blijft respectloos.

Mensen kwetsen is niet nodig.
quote:iry schreef op 21 januari 2010 @ 00:55:

Moet ik mijn reactie ook weghalen?Nee hoor jij bent lief, ik was stout
Ah Oke, Floor, dan zat ik toch niet vreselijk de plank mis te slaan.

Bam ik wil jou ook graag nog een mailtje sturen een dezer dagen,

Kan via hyves wel denk ik
quote:iry schreef op 21 januari 2010 @ 00:59:

Bam, met alle respect, absoluut mag je een mening hebben als de tendens van het topic je niet meer past.

Je mag daar ook absoluut wat over zeggen.

Maar of je de post nou linksom of rechtsom leest van leukerT

Hij is en blijft respectloos.

Mensen kwetsen is niet nodig.Dat bedoel ik ook. Ik kan meniet zo goed uit drukken merk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven