3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
donderdag 21 januari 2010 om 14:15
allemaal
Hoi Lunaan, he wat zielig van die poes, en idd. vreemd dat íe dood is gegaan door een haarscheurtje.
Toen ik nog op een incassobureau werkte was er ook een ingewikkeld akkefietje met een hondje dat was overleden door een wegrottend achterpootje, waarschijnlijk nalatigheid door da.
Niet te verwarren met de drogist DA
Hoe dat bij ons kwam is een ander verhaal.
voor Bianca, omdat ik die nog altijd dagelijks geef
Floor, goed dat je toch naar de tandarts bent geweest en dat er een plan is opgezet. Scheelt toch een hoop stress
Ik moet nog een afspraak maken, heb er zo geen zin in en denk dat ik het wel kan uitstellen want in mijn afgebroken kies zit enkel beton en is zenuwloos. Maar moet natuurlijk toch gaan voordat 'ie helemaal instort en er een wortelpuntontsteking bij komt.
En ik eet never nooit meer borrelnootjes en pinda's, pas als ik een kunstgebit heb
Hoi Lunaan, he wat zielig van die poes, en idd. vreemd dat íe dood is gegaan door een haarscheurtje.
Toen ik nog op een incassobureau werkte was er ook een ingewikkeld akkefietje met een hondje dat was overleden door een wegrottend achterpootje, waarschijnlijk nalatigheid door da.
Niet te verwarren met de drogist DA
Hoe dat bij ons kwam is een ander verhaal.
voor Bianca, omdat ik die nog altijd dagelijks geef
Floor, goed dat je toch naar de tandarts bent geweest en dat er een plan is opgezet. Scheelt toch een hoop stress
Ik moet nog een afspraak maken, heb er zo geen zin in en denk dat ik het wel kan uitstellen want in mijn afgebroken kies zit enkel beton en is zenuwloos. Maar moet natuurlijk toch gaan voordat 'ie helemaal instort en er een wortelpuntontsteking bij komt.
En ik eet never nooit meer borrelnootjes en pinda's, pas als ik een kunstgebit heb
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 21 januari 2010 om 14:34
donderdag 21 januari 2010 om 14:40
Hi lieve vriendinnetjes! Ik ben er ook weer even, heb mijn RL vaarwel gezegd en kom op het forum wonen!
Nee, ik heb mezelf vrij gegeven vanmiddag, niet dat ik dat zomaar kan doen, maar dan ga ik ipv vanmiddag, morgenochtend werken, heel slim vind ik zelf!
Mijn runderstoofpotje staat lekker te pruttelen in de oven, man komt me zo halen voor de echo, en vanavond komen mijn broer en schoonzus eten! Een en al gezelligheid in Huize Piba dus!
Q, neemt jouw tandarts nog nieuwe patienten aan? Ik ben op zoek naar een goede tandarts, de mijne is met pensioen gegaan (en daar ging en ga ik wel elk jaar bij op de verjaardag!)
Nee, ik heb mezelf vrij gegeven vanmiddag, niet dat ik dat zomaar kan doen, maar dan ga ik ipv vanmiddag, morgenochtend werken, heel slim vind ik zelf!
Mijn runderstoofpotje staat lekker te pruttelen in de oven, man komt me zo halen voor de echo, en vanavond komen mijn broer en schoonzus eten! Een en al gezelligheid in Huize Piba dus!
Q, neemt jouw tandarts nog nieuwe patienten aan? Ik ben op zoek naar een goede tandarts, de mijne is met pensioen gegaan (en daar ging en ga ik wel elk jaar bij op de verjaardag!)
donderdag 21 januari 2010 om 14:41
donderdag 21 januari 2010 om 14:42
donderdag 21 januari 2010 om 14:43
Niet lachen Straat, maar ik upload mijn foto's naar libelle, daarna kan ik ze makkelijk plakken (hebben dan een url) of je copyed het van bovenstaand, heb je meteen de tekst erbij.
Weer vandaag droog, maar koud, vinnik dan he.
Krijg pien in de kop van de meeting. Heb al twintig voorstellen gedaan, en iedereen roept wat anders, dus laat het even zo.
Daarbij zijn er bepaalde mensen die vreselijk off topic aan het gaan zijn op mijn 3000 meet topic.
Weer vandaag droog, maar koud, vinnik dan he.
Krijg pien in de kop van de meeting. Heb al twintig voorstellen gedaan, en iedereen roept wat anders, dus laat het even zo.
Daarbij zijn er bepaalde mensen die vreselijk off topic aan het gaan zijn op mijn 3000 meet topic.