3000 + Deel 24

20-01-2010 22:04 3040 berichten

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

** Viva 3000+ woordzoeker **

Wel 5 regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts

- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+

Wederom weer veel plezier hier allemaal!
ZA en Zo zal het vast echt enorm druk zijn idd. bankje. Geen idee wanneer ze in Utrecht zijn.

Q wat een ellende. Is trekken niet een betere oplossing dan?
Alle reacties Link kopieren
Floor, herkenbaar. Ik neem precies om die reden eens in de zoveel tijd forumpauze. En als ik het me teveel aantrek, dan gaat de stekker er ook even uit. Nooit voor lang hoor. Maar lang genoeg om weer even bij zinnen te komen.
ik ga ook weer even RL'en, tot later!
quote:chocolover schreef op 21 januari 2010 @ 13:30:

Dus jij kan wel koffie gebruiken q, leuk!! Ff kletsen en koffie leuten!

Jeeeeejjjj!

Tot later Piba!
Q en Choco veel plezier samen. Drink een bakkie op ons!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 21 januari 2010 @ 13:26:

Jack,

Het lijkt idd. wel alsof hij de tijd heeft genomen om iedereen langs te gaan en te kijken of hij wel iets treffends over dat persoon heeft geschreven.

Het maakt mij bang dat meelezerTs zo ook over ons/mij denken en dat wil ik dus niet!Dat bedoel ik dus Ibi.. de eerste zin van je tenminste.. zorgvuldig gekozen woorden van hem! Ik geloof niet dat je heel erg bang hoeft te zijn dat andere meelezerTs dat ook denken... want dan lezen ze toch gewoon niet? Het MOET niet gelezen worden. voor jou!
Ach een stuk modem zorgt vanzelf voor rust in de tent.

Nou ja rust, een begrafenis, een afscheid dus, een etentje, een verhuizing, een examen, 4 dagen euro disney, geen internet, en 45 uur per week werken, autoband gesprongen op de snelweg met de kinderen achterin, dus auto moet ook naar de garage, wanneer???

Ik gun mezelf nu even een uur pauze....mag het, ik wordt gek.

Ect gek
Nee hoor, IBI, trekken is pas de állerlaatste optie. Met een onlay kun je nog zeker vijf jaar vooruit, normaal gesproken. Of nog veel langer zelfs. Daarna kun je nog een kroon, waarmee je net zo lang vooruit kunt als met een onlay. Pas als dát niet meer werkt, komt trekken aan de orde. Maar joh, tegen die tijd ben ik misschien ook wel gewoon dood ofzo en dan heb ik wel mooi mijn hele leven met (een deel van) mijn eigen kies voortgekund.
Zus, ik raak al bijkans overspannen van het lezen van jouw lijstje!

Gecondoleerd met je oma trouwens.
Oh @IBI, dat viel me ook op aan die post. Dat de woorden zo zorgvuldig gekozen leken dat werkelijk iedereen zich aangesproken kon voelen op één of meerdere zeer persoonlijke pijnpunten. Zum kotzen.
Oh en dan vergeet ik nog het huishouden van 7 man......... en man die weer weg is voor zaken......mag ik hier even verbaal flippen aub, ik trek het niet zo.
Jeetje Zus toch.. dat is allemaal niet niks.. en die klapband.. pfff wat zul je geschrokken zijn! Maar ook al die andere dingen die je noemt.. afscheid en begrafenis..
Die tandarts!

Ja, ik ben wel even verplicht om daar een antwoord op te geven.

Ze hadden een halve ochtend voor me uitgetrokken, maar na een gebitsscan en een smeekbede van mijn kant om mijn verstandskiezen te laten zitten hebben ze 'onze date' in 3 stukken geknipt.

Dus vanmorgen foto's gemaakt, gebitje gehapt, tandsteen verwijderd en een stukje aan mijn voortand bijgezet.

Over 2 weken moet ik weer. Gebitje ophalen, weer schoonmaken en polijsten en een gaatje vullen.

En in maart gaan ze mijn verstandskies waar ook een gaatje inzit, renoveren.

Pfffffffffff.
Ok Q, bij mij zijn nu al 3 tanden getrokken vandaar dat ik er zo makkelijk over denk geloof ik.

Jack, dank je voor je knuffel en je hebt wel gelijk. Als je zo over een topic denkt dan lees je niet mee. Alhoewel ik dan ook zou denken dat je niet zo lang mee zou schrijven. Maar ach.

Zus,

Jeetje jij hebt het ook druk gehad he de laatste tijd. Gelijk heb je dat je je even rust gunt.
He, de meeste mensen zijn gek of ietwat gestoord.

And i love it .

Rete interressant en uitdagend!
voor Zus. Jij moet dus echt even therapeutisch forummen nu. Wat een gedoe. Blijf maar lekker ff hier hangen.
Zus

Je meid, drukke dag ook nog.

Nou lekkere tandartsverhalen meiden!

Ik en mijn tandarts zien elkaar heel vaak, comes with the deal zullen we maar zeggen.

We komen nog net niet op elkaars verjaardag
Maar wel veel sterkte bij de tandarts, echt veel plezier beleef je er nou niet bij die bezoekjes
Zus, knal 't eruit!
quote:iry schreef op 21 januari 2010 @ 13:46:

We komen nog net niet op elkaars verjaardag
quote:Bianca40 schreef op 21 januari 2010 @ 09:03:

[...]

*knip*

Tnxx Bianca dat je deze voor Noanne en mij aanhaalde
Floor, mijn eerste tandarts was een hork eerste klas, waardoor ik dus ook ècht niet meer durfde. De laatste keer dat ik daar kwam werd 'ie boos op me, viel 's avonds mijn net geplaatste vulling eruit en kreeg ik de volgende dag gewoon nog een keer op mijn donder omdat dat blijkbaar mijn schuld was. De nieuwe vulling deed hartstikke pijn, maar NO WAY dat ik terug ging.

Toen ik na 4 jaar ook kiespijn kreeg aan de andere kant en bijkans niet meer kon kauwen van de pijn, heb ik toch maar eens een nieuwe tandarts gezocht. Dat was een ontzettende lieverd, die de tijd voor me nam, geduld met me had en begreep dat ik Echt Heel Erg Bang was. D'r was nogal wat achterstallig onderhoud, maar dat heeft hij gewoon heel rustig en stukje bij beetje aangepakt, zodat ik niet meteen het gevoel had volcontinue bij de tandarts te hoeven zitten. (Misschien wilde hij wel gewoon niet dat ik op zijn verjaardag kwam, kan ook natuurlijk. )

Intussen is de boel alweer jaaaaren op orde en ga ik trouw en braaf (vooral brááf ) naar mijn afspraken. Stukken beter zo dan het weer uit de hand laten lopen, want dan moet je veel vaker en zijn de behandelingen ook meteen een stuk onaangenamer.
Oh, by the way: als het goed is wordt zo de OP aangepast.
Nog ff dat

tap

tap

Enter

proberen en dan ben ik weer weg van!

Het werkt bij mij niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven