3000 + Deel 24

20-01-2010 22:04 3040 berichten

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

** Viva 3000+ woordzoeker **

Wel 5 regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts

- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+

Wederom weer veel plezier hier allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mijn iq is ok, maar heb er geen flikker aan

en nu ga ik echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bianca
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Thanks Appeltje
hey Appel, Lunaan, Bianca en Staat!

Sorry hoor, 1 teken van leven van mijn kant en daarna niets meer laten horen voor dik een half uur. Ik zal het uitleggen.

Ik ging naar de wc, hij wilde niet doortrekken en meestal is draai ik dan een beetje aan het kraantje die het waterresevoir van de wc aanvult. Maar toen draaide ik per ongeluk aan het verkeerde kraantje, dat van m'n kontdouche. Het kraantje brak af en er spoot heel veel water uit het kraantje en de kontdouche zelf. Eén groot waterballet. Ik woon hier nog niet zo lang en had geen idee waar de hoofdkraan zit. Ik mijn buurman (kiwi) gebeld, hij heeft de kraan gevonden en uitgedraaid. Pffff......

Maar nu zit ik dus zonder water en het is vrijdagochtend, dus moskeetijd en dus geen loodgietertijd. Ik heb net gebeld en ze komen pas om half 3 vanmiddag! Dus ik zit al die tijd zonder water, kan niet douchen en dus zit ik tot dan aan huis gekluisterd. Bah!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Is het enige of is het enigste????
Wat een toestand Bloem!
Ah arme bloem, maar jullie hebben toch flessen met water net als wij hier?
Nog een peukie
Bianca, dan ga ik toch maar even een stukje lezen zo, ben nu benieuwd.

En ga ook het filmje bekijken!

Lunaan, we hebben inderdaad flessen water, maar die gebruik ik niet om te douchen! En ik moet echt een douche, mijn haar is vet en ziet er niet uit.
quote:lunaan schreef op 22 januari 2010 @ 10:11:

Is het enige of is het enigste????Enige
Had je plannen voor vandaag Bloem?
quote:appeltjesgroen25 schreef op 22 januari 2010 @ 10:16:

[...]

Enige
Nee ik heb hem ook niet gedaan Appeltje

Bloem, wat een gedoe (maar je had wel gelijk kiwi in huis ) Moeten we je avatar weer even veranderen?

Lunaan, hoe is het vandaag met je? Ben je over je beuh-gevoel heen?
Bloem, je kan toch met je hoofd boven de wasbak en dan met de flessen je haar wassen?

Lunaan is erg van de praktisch
Ik ga even gtst kijken.
Zit er geen apart afsluitkraantje onder/achter je toiletpot Bloem? Dan kun je die afsluiten en wel gewoon de hoofdkraan weer aanzetten
Ben weer helemaal mijzelf lieve Bi
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 10:23:

Zit er geen apart afsluitkraantje onder/achter je toiletpot Bloem? Dan kun je die afsluiten en wel gewoon de hoofdkraan weer aanzetten Die Bi, dies pas praktisch
Dan spring ik een rondje met je mee Luun

Ik ben getrouwd met een loodgieter he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
gezellig samen springen
Hee Roosje, spring je ook mee?
ja hoor, dan heb ik gelijk mijn ochtendgymnastiek gedaan

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Appel, ik heb helemaal geen plannen voor vandaag en dacht juist 'even snel boodschappen doen en dan iemand bellen om lekker mee te gaan lunchen of een koffie met iets lekkers op een terrasje'

Lunaan, haar wasen met flessen water is een optie. Maar zo wanhopig ben ik nog niet. Vorig jaar zat ik eens 4 dagen zonder water, dan ga je dat soort dingen doen. En poepen in een plastic zakje, omdat je de wc niet kunt doortrekken.... haha

Bianca, ik kan zo wel een poging wagen, maar in mijn badkamer zijn ongeveer 15 verschillende kraantjes en ik heb geen idee welk kraantje waarvoor is. Puur Egyptisch loodgietwerk. En ik kan wel ieder kraantje gaan proberen, maar meestal breken ze dan af, zoals dat van vanmorgen. Niet zo'n goede kwaliteit zeg maar. Het wordt daardoor een riskante onderneming...
Ga nuttige dingen doen, kom straks wel weer kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven