3000+Deel 26
zondag 24 januari 2010 om 21:54
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.
dinsdag 26 januari 2010 om 02:42
Trusten min, en stuur fred eens naar de website van mastrubeertje@com.klaar, mischien dat tie daar aan z'n trekken komt
dinsdag 26 januari 2010 om 02:42
Daar ga ik over nadenken Luun.
Wat mij nu als eerste te binnen schiet is het boek
" Anorexia bestaat niet" .
Dat gaat dan wel enkel over Anorexia maar ontkracht de Mythe dat het een modeziekte is en het hier gaat over een ernstige en lastig te behandelen ziekte.
Ik heb het boek in bezit,je zou het mogen hebben van mij (moet ik het nog wel zien te vinden in al die dozen)
Wat mij nu als eerste te binnen schiet is het boek
" Anorexia bestaat niet" .
Dat gaat dan wel enkel over Anorexia maar ontkracht de Mythe dat het een modeziekte is en het hier gaat over een ernstige en lastig te behandelen ziekte.
Ik heb het boek in bezit,je zou het mogen hebben van mij (moet ik het nog wel zien te vinden in al die dozen)
dinsdag 26 januari 2010 om 02:48
Een heel klein beetje gelezen ( jaja, was plaatjes aan 't plakken...)_ over hoe moeilijk het is om eetproblemen te begrijpen.
Ik heb aan de andere kant gestaan, als hulpverlener.
Niets is moeilijker om dat te begrijpen, echt te begrijpen en te begeleiden....reguliere hulpverlening/ huisartsen en ziekenhuizen schieten daarin te kort en helaas durven maar weinigen dat toe te geven.
Ik heb aan de andere kant gestaan, als hulpverlener.
Niets is moeilijker om dat te begrijpen, echt te begrijpen en te begeleiden....reguliere hulpverlening/ huisartsen en ziekenhuizen schieten daarin te kort en helaas durven maar weinigen dat toe te geven.
dinsdag 26 januari 2010 om 02:48
Precies Ier zoiets zoek ik, ik dacht namelijk ook dat het een mode iets was, als je meer dingen weet stuur het naar mijn email
Lunaan3000@yahoo.com
Lunaan3000@yahoo.com
dinsdag 26 januari 2010 om 02:54
I know Passie, en de bal word maar al te vaak terug gespeeld naar de patient, die al overloopt van schuldgevoel en falen.
"Je wil niet echt en zolang dat aanwezig is kunnen wij en niemand je helpen".... is een gevleugelde uitspraak.
En bedankt.
Ze zijn niet allemaal zo hoor, laten we dat wel voorop stellen, gelukkig niet.
En man je wil niets liever dan van deze kutziekte afkomen, maarja.....pfff, leg het maar eens uit idd.
De angst is enorm om zonder door het leven te gaan en je weet gewoon niet hoe.., dat te overwinnen en te leren is groot, heel groot.
"Je wil niet echt en zolang dat aanwezig is kunnen wij en niemand je helpen".... is een gevleugelde uitspraak.
En bedankt.
Ze zijn niet allemaal zo hoor, laten we dat wel voorop stellen, gelukkig niet.
En man je wil niets liever dan van deze kutziekte afkomen, maarja.....pfff, leg het maar eens uit idd.
De angst is enorm om zonder door het leven te gaan en je weet gewoon niet hoe.., dat te overwinnen en te leren is groot, heel groot.
dinsdag 26 januari 2010 om 03:04
Ja en dan..... daar maak ik mij woest over... die dwang.
Maar het heeft zo'n dubbele bodem, want zonder enige dwang, gaat er waarschijnlijk ook weinig gebeuren.
Hoewel ik de mazen van de wet snel ontdekte, en ik met hetzelfde gewicht de kliniek uitliep waarmee ik erin kwam, totdat ze na en jaar dachten ,hmmm.... en er een speciale maatregel kwam, toen lag ik er binnen 3 weken uit.
Maar het heeft zo'n dubbele bodem, want zonder enige dwang, gaat er waarschijnlijk ook weinig gebeuren.
Hoewel ik de mazen van de wet snel ontdekte, en ik met hetzelfde gewicht de kliniek uitliep waarmee ik erin kwam, totdat ze na en jaar dachten ,hmmm.... en er een speciale maatregel kwam, toen lag ik er binnen 3 weken uit.
dinsdag 26 januari 2010 om 03:08
Oh Passie ik kan het mij zo goed voorstelllen die machetloosheid.
Zelfs ik voelde het bij mijn mede groepsgenoten hoor, al kon ik mij dan heel goed inleven, toch was dat lastig als je iemand weg zag glijden. Ik dacht net zp goed, verdomme eet dan gewoon!!
Tsja, klinkt stom en toch dachten we het allemaal.
Zelfs ik voelde het bij mijn mede groepsgenoten hoor, al kon ik mij dan heel goed inleven, toch was dat lastig als je iemand weg zag glijden. Ik dacht net zp goed, verdomme eet dan gewoon!!
Tsja, klinkt stom en toch dachten we het allemaal.