3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Oh daar is ze nog!
Ja joh ga allemaal janken, stelletje huilies
Ik ben gewoon zo enorm moe van het knokken in mijn leven. De ene tegenslag na de ander. Mijn hele leven lang al zorgen en stress en de laatste dagen begin ik weer te denken: als dit het is dan wil ik niet langer meer. En ik mag zo niet denken! Ik ben gewoon zo bang dat ik weer terug val. Als dat niet al gebeurd is. En alles wat ik geleerd heb in therapie dat ik dit soort dingen aan moet geven enzo lukt me gewoon niet. Begin weer bang voor mezelf te worden en dat voelt gewoon zo enorm rot.
Waarom huil je??
En nu moet ik nog harder huilen Lunaan! Geeft niet lieve reactie.
Ach lieverd toch...huil eerst maar ff uit.
Passie zie nu je onderschrift. Op dat nummer zijn mijn man en ik getrouwd.
Lieve Ibi.

Je staat voor een enorme verandering.

En je laat daarbij een stukje veiligheid los, Iets vertrouwds, en ook al heb je een bewuste keuze gemaakt en is dat ook leuk.

Het maakt een hoop bij je los, het triggerd iets.

Ik herken dat heel erg, ik ben in die periode keihard down the drain gegaan.

Die veiligheid afgeven, al stond er voor mijn neus iets prachtigs klaar was echt heel zwaar en dat gaf roering in mijn psyche.

Misschien nu bij jou ook?

Ik weet niet wellicht sla ik de plank mis, wat denk jij?
Op zulke momenten mis ik mijn moeder gewoon zo enorm. Iemand die een arm om je heen slaat en zegt dat het goed komt. Waar je gewoon even bij uit kan brullen en je je niet eens opgelaten erover hoeft te voelen.
En ja van knokken wordt je ook moe lieverd.

Daar mag je ook gewoon verdrietig om zijn
Men nu moet ik lachen en huilen tegelijk. Enne Bea is stom, of ze zit op de libel (of allebei)

Ibs het is het gedoe van alles nu, loslaten pop, er hoeft helemaal niks. Mischien moet het wel, maar niet NU. even laten gaan, even tijd voor Ik ben Ik en Ik ben er trots op . Cappice
Meiske toch.....
Ik denk wel dat je gelijk hebt Ier. Ik baal zo enorm dat zoiets als een verhuizing mijn hele geestelijke toestand weer om zeep helpt. Heb ook gewoon het gevoel dat het niet mag. Dat het me niet gegund is om elders een nieuwe start te maken. Omdat het zo verdomde hard werken is om alles rond te krijgen. Alsof het en zijn van boven af is.

Volgens man wil ik dat gewoon zodat ik het af kan blazen en in mijn vertrouwde omgeving kan blijven wat denken jullie?
Volgens mijn signaleringsplan moet ik voor de zekerheid mijn medicijnen aan mijn man afgeven maar dan moet ik toegeven dat het niet goed gaat. Niet alleen naar hem toe maar ook aan mezelf. Er is dan geen weg terug zeg maar.
Ik denk dat je net zelf het antwoord al gegeven heb Iebs.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 januari 2010 @ 04:02:

Passie zie nu je onderschrift. Op dat nummer zijn mijn man en ik getrouwd.

Een paar simpele woordjes en voelt gewoon goed om daarvan uit tegaan.

Alle minpunten kunnen bestreden worden, alle pluspunten kunnen onder woorden worden gebracht.

Maar als je dit zinnetje echt begrijpt...ben je stil en speken alleen de ogen.
weer weg
Goed advies van Luun.

Soms mag je ook gewoon even niets hoeven, of pak je een dingetje en zet je de rest even in de ijskast, dat is voor later.

Geef jezelf gewoon eens een time out lieverd.

Ik zat pas ook bij de huisarts van alles op te eisen omdat er van alles moest veranderen en gebeuren van mij.

Hij zei, hmm.... dat vind ik erg veel voor nu we doen nu al 1 ding, laat de rest maar even zijn zoals het is.

En dat geeft rust, frapant genoeg.
Iebs wat vind jij?
Mooi omschreven Passie!

Lunaan, ik snap hem even niet helemaal. Kun je het iets duidelijker uitleggen?
Zijn het stemmen of gedachte ibi? wat dat weet jij heus heel goed zelf.

Daar is geen onderzoek voor nodig.
Ik wil het huis niet afblazen ook al denkt hij dat. Ik weet ergens wel dat het goed voor me is maar als dat zo is waarom kost ook dat dan weer zo enorm veel moeite?
Ik vind het gedachten Iry en de AP heeft heel goed geholpen ertegen eerlijk is eerlijk maar ik wil zwanger worden en juist afbouwen.

Psychiater zegt dat het stemmen zijn maar ik zeg dat het gedachten zijn. Hij kan toch niet weten wat ik hoor? Hij zegt dat ik het voor mezelf mooier maak dan het is om er grip op te houden.

Misschien moet ik maar een andere psychiater gaan zoeken.
Heppie dat begrepen!!!!!

Deze blijft staan iebs
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven