3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Nee hoor je stoort niet
Zoals ik al eerder voorspelde tegen mijn man kon ik niet meer slapen. Had slaapmedicatie in willen nemen maar ja eigenwijs he.
Ier ik kan een nacht overslaan, want ik heb los van de beesten, niemand die op mij rekent. Jij hebt je frummel en de rest van je gezin,
Vind je het wat mijn Av zo?

Ik moest er zelf aan wennen, maar vind het wel mooi, ben er nu wel happy mee geloof ik.
Geeft Ibi een schop, tsss hoe kan je nou storen tis 3000 muts
Ow gelukkig. Ben blij dat er iemand is hier. Voel me nogal alleen. Letterlijk en figuurlijk zeg maar.

Heb mijn slaapspullen naar beneden gedaan en zit nu op de bank. Katten midden in de nacht eten gegeven zodat ze in de gang zaten. Die wisten niet wat ze overkwam
Oh maar als ik een nacht oversla kan ik dat wel volhouden denk ik Luun.

Bovendien, ik heb een goed sociaal vangnet hier, dat moet wel.

Want die heb ik regelmatig nodig.

Zo kan ik een goede moeder bllijven, thuis.
Je hebt gelijk Lunaan maar ik lees vaak terug van de nacht en dan weet ik dat het soms best serieus en diep kan zijn dus wil ik er eigenlijk niet tussen komen walsen.

Vind hem mooi Iry! Lekker fris.
Ja,dat vond ik nou ook, lekker fris!!

Precies zoals ik mij voel de laatste dagen, fris en fruitig
Fijn dat je een vangnet hebt Ier. Zitten jullie nu wel gewoon in pyjama trouwens? Vroeg ik me al een tijdje af en tja nu ben ik er toch.
nee ik zit in een joggingbroek.

Een legergroene, met een Retro zwart adidas vest erop, je weet wel, met witte strepen op de mouwen.
Ik ben in retro mood vanavond
Ier je ziet het aan mij,een nacht doorgaan helpt niet, wat wel helpt kan ik je jammer genoeg niet zeggen. ja was het maar zo makkelijk.
Aha! En jij Lunaan? Wel in pyjama gehijst?
Ik hoop binnenkort naar de slaappoli te mogen.

Gelukkig brengt vriend frummel altijd naar school, dus ik heb de luxe wel altijd uit te kunnen slapen, anders ging ik er aan ten onder .
Ik lig in bed met een onderbroek en tshirt en twee poezen en hond op het uiteinde van bed
En daar komen de tranen. Zaten ook al zo lang te branden.
Met een wit t-shirt eronder en ik heb en staartje in,en mijn make up hangt denk ik allang ergens onderaan mijn kin
He ho ier, jij was daar toch van af?
Toevallig! Wij hebben ook 2 poezen en een hond. Klinkt wel gezellig bij jou. Hond heb ik achter gelaten in bed.
Zet de sluizen maar lekker open ibi, druk moet even van de ketel meid

Wil je er wat over kwijt?
Is Passie al naar bed? heb ik dat gemist?
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 03:54:

Ik lig in bed met een onderbroek en tshirt en twee poezen en hond op het uiteinde van bed

Gelukkig...ééntje die er ook zo bij ligt!

Ik zonder hond dan...maar telt snurkende man ook?
Ik word steeds blijer met mijn Av, het is net of ik nieuwe kleren heb, en je er dan steeds naar moet kijken
Ach fukkie iebie nu schrijf je dat, en nu moet ik ook, alleen maar omdat ik die mooie vrouw zie met haar gezicht in het licht, in die prachtige japon. trut, ophouden nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven