3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Lunaan,

Je hebt idd. gelijk en soms is het al goed om met 1 ding bezig te zijn. Soms wil ik ook gewoon te veel.
Sorry dat ik nu blijf posten, want begrijp het niet helemaal...(zeg maar...STOP Passie)

Je mist je moeder...nou, ik ook enorm!

Welk huis afblazen..??
Als jij zegt dat het gedachten zijn dan zijn het dat, punt uit klaar.

Jij kan heel goed het verschil bepalen tussen gedachten of stemmen.

En daar mag jij een heel duidelijk standpunt in nemen.

Kom op Ibi!! laat je dat niet aanpraten.

En neem dit van mij aan, ik ben een stemmenhoorder.
Heb het begrepen Lunaan!

(en heeft gelijk de gedachte: help Lunaan is boos op mij ik moet iets doen of zeggen om het goed te maken) En dan gaan mijn reeele gedachten er gelijk weer tegenaan. In mijn hoofd is het altijd zo'n gevecht. Altijd druk zeg maar.

Hij is natuurlijk niks van mij en ik weet dat hij zijn woorden zo gekozen heeft dat we er allemaal onder vallen. Verstandelijk weet ik dat idd. maar het gevoel wil niet mee.
Juist Ibi, je wil te veel en dan gaat het met je aan de haal,je overziet het niet meer, je raakt in paniek, je denkt dat je op alle fronten faalt, je voelt je te kort schieten, je blijft enorm veel energie verspillen in piekeren en doemdenken... en *plof* dan stort het in.
Nee laat me zeker niks aanpraten Iry. Heb het ook al heel vaak tegen hem gezegd. Lijkt me vreselijk om stemmen te horen. Vind dit al lastig genoeg.

Passie,

Ik woon momenteel nog in het huis waar ik met mijn moeder woonde sinds ik 3 was. Die is in 2003 plotseling overleden.

Nu hebben we een huis elders gekocht maar daar hebben we nogal veel tegenslag mee met de hypotheek.
Je slaat precies de spijker op de kop Iry! Het gevoel overal in te falen niks te kunnen enz. enz.
....
Zo eens met Iry, en iebie, waarom zie je jezelf niet zoals ik je zie.

Ik zie die mooie vrouw met haar hoofd opgeheven in het licht, wachtend op de toekomst.
En waarom heb ik altijd snot als ik moet huilen
Tja lastig is dat. 30 mensen roepen je haar zit leuk. (noem maar wat) 1 persoon zegt: nee het zit vreselijk stom dat je zo over straat durft. En dan begin ik direct te twijfelen en nee dat is geen reeel beeld en hij moet zelf ook idd. zijn issue hebben anders zeg je zoiets niet.

Vaak kloppen de negatieve gedachten niet. Soms wel en de truuk is om te gaan herkennen welke van de 2 per situatie de waarheid is. Of dat die er tussen in ligt.

Ben al een stuk rustiger dank jullie wel!
I know sweety, maar liefje dat zijn ook hardnekkige gedachte fouten.

En moeilijk te trotseren.En ook liggen ze op de loer vaak in tijden van stress, verandering etc...

Dat zal je weer op moeten vangen , weer toepassen wat je geleerd hebt, en ja ook knokken hoort daarbij.

Tuurlijk ben je moe, word je boos, alweer? verdomme zeg mag het klaar zijn?

Maar lieve iebs, ja je hebt een handicap daarin en die kan terug keren.

Hoe hard dat klinkt maar accepteren zal je wel helpen daarin( ik weet het klinkt makkelijker dan het is)

Maar zeg maar eens gewoon, oke Ibi, dit voelt kut.

Prima dat mag, dat is zo....
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 04:31:

En waarom heb ik altijd snot als ik moet huilen

hahahahaha!, dat heb ik ook Luun,en veel ook

Niets charmants aan mijn gejank
Ow Lunaan wat zou ik mezelf ook graag als mooi willen zien. Rustig afwachtend op wat de toekomst me gaat brengen.

Maar je bent nu echt aan het huilen? Dan zit er vast ook iets dwars bij jou Neem niet aan dat het echt om mij gaat mij dat dat nu een trigger is.
Voel het!!

Je wilt verder/moet ook verder met je leven...door ouderlijk huis te verkopen...maar gaat nu niet gemakkelijk door tegenslag/ geldzorgen.
Is dat zo Iry? Mag iets gewoon kut zijn? Zonder verdere uitleg voor jezelf. Dat klinkt mooi. Zou echt even een mantra kunnen zijn. Gaat een wereld voor me open.
sorry...ben weer achterlijk laat!
Iebs , ik kan je zelfbeeld niet wegnemen, niemand kan dat voor je doen. Alleen jij, en ik denk juist omdat je aan je angsten toegeeft en ze weet te omschrijven dat je weer een stap hebt genomen, naar de toekomst die jij voor jezelf wilt.
En schattie.... het hoeft nooit vanaf nu altijd goed te gaan.

Als dat je doel of streven is.

Nou this is your wake up call!!!!!

Dat gaat niet gebeuren, en weet je bij geen enkel mens.

De truuk is dat je leert accepteren dat dingen zo werken bij jou en dat dat oke is.

Ikbenikhetisanders.... net als we allemaal anders zijn!!!

Gelukkig wel, stel dat wel allemaal net als ik zijn nou dan hadden we echt een rioleringsprobleem met al die kotsende mensen .

Of allemaal net als Luun, allemaal Lomp, nee dat is lekker

Meiske, je mag alles voelen het is oke, hang er geen oordeel aan dat het fout is .
Passie,

Dat ouderlijk huis van jullie. Is dat ook van jouw moeder? Jullie kiezen er dus voor om het te houden. Gaan jullie er ook in wonen of wonen jullie er al?

Wat frappant dat jij er ook mee worstelt.
Tsss jullie trutten op 3000 maken mij tegenwoordig regelmatig aan het huilen, en nee dat heeft helemaal niks met jou te maken en is idd een trigger, waar we het nu niet over gaan hebben.
Ja Ibi dat mag.

Iets mag gewoon Kut voelen, wat jij hebt recht op jouw gevoel

Dat is van jouw, en daarom niet goed of fout.

Dus altijd oke!!

*ziet pinda reclame voor zich van duyvis met stempeltje...kutgevoel van Ibi..OKE!!! *
Jullie schrijven hele rake dingen. Moet het even allemaal laten bezinken.

Jullie zijn lieverds meiden! Ook jij passie. Kenden wij elkaar al van de 100 plus of ben ik in de war?
poef alles weg
Hoeft ook helemaal niet Lunaan.

Iry,

Lees nu net dat je op het punt stond om toch richting bed te gaan. Dat heb ik aardig weten te verstieren he? Ga je het zo alsnog proberen of trek je echt die nacht door?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven