3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Ier.. ik heb gisteren gemist wat er gezegd is. Ik geef je dus welgemeende knuffels omdat ik wel doorheb dat het heel erg moet zijn.. maar eigenlijk weet ik ik er niks van.
Ik huil als ik boos ben. Heel boos. Ik ga je zo meppen soort van boos. En wat doet men dan? Men denkt dat ik verdrietig ben en wil me troosten...door een arm om mijn schouder te leggen. Nee dat helpt!
Pilous Nog bedankt voor je mooie gedichtje op mn topic voor mn moeder.. en zo waar ook! Dat is precies hoe ik het voel
quote:Pilous schreef op 24 januari 2010 @ 22:33:

Ik vin jou lief Appel

Mag ik zeggen dat ik jou ook lief vind?
quote:Pilous schreef op 24 januari 2010 @ 22:33:

Ik vin jou lief Appel Eeensch!!
Dames ik ga mijn bedje ook opzoeken!

Oant moarn en een voor iedereen die hem wil
Truste Friezinnetje
Haha, idd Min, herkenbaar

Bi, ik vind het zo een fijn gedichtje. Stond op de kaart van mijn man en hij was zo toepasselijk op je stukje wat je schreef
quote:appeltjesgroen25 schreef op 24 januari 2010 @ 22:35:

[...]

Mag ik zeggen dat ik jou ook lief vind?Ja ja! vertel het mij, en mijn vriend voor als hij boos op me is!
quote:minny schreef op 24 januari 2010 @ 22:35:

Ik huil als ik boos ben. Heel boos. Ik ga je zo meppen soort van boos. En wat doet men dan? Men denkt dat ik verdrietig ben en wil me troosten...door een arm om mijn schouder te leggen. Nee dat helpt!

Heeeel herkenbaar!

Je moet sowieso niet in de buurt komen als ik huil, dat kunnen er maar weinig en ook dat maar zelden, enkel vriend en dochter eigenlijk.
Pilous, op de kaart van je man? Leg eens uit (als je wilt).
Pcies Iry, hier ook. Eigenlijk huil ik alleen maar als ik alleen ben of in bijzijn van vriend. Anders niet.
quote:Bianca40 schreef op 24 januari 2010 @ 22:38:

Pilous, op de kaart van je man? Leg eens uit (als je wilt).Man is overleden en heb dat gedicht op zijn rouwkaart laten zetten
Oh heb je het net iedere keer gemist appel (of nu ja het heeft er twee keer kort gestaan), zal het je nog wel vertellen.
Pilous,

Ik vind je lief!
Ik ook Pilous, liefst alleen.....
Ik kan me zooo voorstellen dat dit frustrerend is Iry, het is wel je kind waar dit over gaat. En als die verdriet heeft, dan voel jij dat ook. En je mag ook nog eens niets, dus je staat machteloos. Verdomme...
Oh Appel... wat lief!
Plousje is ook lief
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:iry schreef op 24 januari 2010 @ 22:39:

Oh heb je het net iedere keer gemist appel (of nu ja het heeft er twee keer kort gestaan), zal het je nog wel vertellen.

Is goed. Wilde het nog hebben over dinsdag, vandaar dat ik steeds aan je vroeg of je op msn kwam.

Hebben we het morgen wel over oke?

Hou je taai lieverd!
Jee Pilous, ik vind het knap dat je dat gedicht op dat moment er al bij kan plaatsen, bij mij is dat gevoel pas achteraf duidelijk geworden.

Gaat mijn imago

Ik ga ook slapen...slaap lekker allemaal!
Perfectionisme is niet perfect...
quote:Bianca40 schreef op 24 januari 2010 @ 22:41:

Jee Pilous, ik vind het knap dat je dat gedicht op dat moment er al bij kan plaatsen, bij mij is dat gevoel pas achteraf duidelijk geworden.

Het was niet de eerste die overleed waar ik veel van hield, dus wist dat die toepasselijk was.

En vind ik nog steed. Eigenlijk het mooiste gedichtje wat ik tegen ben gekomen
Truste Yathi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven