3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Truste Yath
quote:Pilous schreef op 24 januari 2010 @ 22:41:

Gaat mijn imago

Helemaal eens Pilous, ik was nog in de gelukkige omstandigheid dat mn moeder de eerste echte naaste van me was die is overleden... maar de eerstvolgende krijgt echt dit gedicht voor zn kiezen!!!
Trusten Yathi!
Hoop dat dat nog een jaar of wat duurt Bi
Ik dacht toen mn stiefvader (die echt mn maatje was) overleed dat het niet-zo-heel-erg-verdrietige-gevoel kwam omdat ik toch geen bloedband met hem had. Maar nu weet ik dat dat gevoel komt omdat ik heel goed kan teren op positieve herinneringen en een gevoel van dankbaarheid en trots.

Ach... zo leer ik ook nog eens wat over mezelf
quote:Pilous schreef op 24 januari 2010 @ 22:44:

Hoop dat dat nog een jaar of wat duurt Bi Ik ook, 1 in de 20 jaar is genoeg
Precies

En je krijgt heus nog wel verdrietige momenten hoor, maar een echte klap dat je finaal instort, neuh, dat denk ik niet.

Over een tijdje, luister dan eens naar Oud Verdriet van Blof
Oke Pilous, ga ik doen, alhoewel ik helemaal niet van Blof ben hoor...

maar omdat jij het zegt... zucht... zal ik er wel weer naar luisteren

En ik geloof ook niet dat de klap echt gaat komen.
Maar als hij wel komt, is ie welkom en dan laat ik hem toe. Komt tijd komt raad zeg maar
Ach ja, je hoeft alleen maar te janken en dramatisch te schreeuwen 'waarom' . Als dat alles is
quote:minny schreef op 24 januari 2010 @ 22:40:

Ik kan me zooo voorstellen dat dit frustrerend is Iry, het is wel je kind waar dit over gaat. En als die verdriet heeft, dan voel jij dat ook. En je mag ook nog eens niets, dus je staat machteloos. Verdomme...Spijker op zijn kop Min.
Bij mij kwam de klap toen ik ging bevallen, toen wilde ik zo graag dat mijn moeder naast me kon staan. Eigenlijk zou een vriendin die ik vanaf haar geboorte ken (ze is 2 maanden jonger) erbij zijn, maar die durfde op het laatst niet, zij was ook pas 17 toen. Haar moeder, die ik al mijn hele leven ken, die stond erbij. Bijna een moeder, maar toch niet echt. En die gaat nu overlijden...aan dezelfde ziekte als mijn moeder...
quote:Pilous schreef op 24 januari 2010 @ 22:49:

Ach ja, je hoeft alleen maar te janken en dramatisch te schreeuwen 'waarom' . Als dat alles is Precies... en dan ga ik gewoon tussen een paar torenflats staan, zodat het lekker echo-ed en dan hoor ik vanzelf Daarom!! X-d
Oud verdriet is van acda en de munnik!

Grijs gedraaid maar dan om een andere nare herinnering.. :-(
quote:iry schreef op 24 januari 2010 @ 22:50:

[...]

Spijker op zijn kop Min.Klote...
Gelukkig ben ik niet meer van plan om te gaan bevallen Minny
sowwy Min, maar dan moet ik je toch echt even
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wrom niet Bianca?
Wat erg min...
Acda en de Munnik, vind ik wel ietsie beter van Blof maar blijft niet mijn muziek.... maar over een poosje (dinsdag ofzo) zal ik hem eens luisteren
quote:rosanna08 schreef op 24 januari 2010 @ 22:52:

sowwy Min, maar dan moet ik je toch echt even
quote:minny schreef op 24 januari 2010 @ 22:52:

Wrom niet Bianca? Bianco heeft massa-sterelisatie-abortus laten plegen.... de schoft!!
Ja, dat is heel erg. Vooral voor haar en haar kinderen natuurlijk. Mijn vriendin huilde op de begrafenis zo hartverscheurend dat ik dr ben gaan troosten. Terwijl het de begrafnis van mijn moeder was dus

Ben heel benieuwd hoe ze het gaat redden als haar moeder overlijdt...denk dat het heel zwaar wordt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven