3000+Deel 26
zondag 24 januari 2010 om 21:54
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.

zondag 24 januari 2010 om 22:45
Ik dacht toen mn stiefvader (die echt mn maatje was) overleed dat het niet-zo-heel-erg-verdrietige-gevoel kwam omdat ik toch geen bloedband met hem had. Maar nu weet ik dat dat gevoel komt omdat ik heel goed kan teren op positieve herinneringen en een gevoel van dankbaarheid en trots.
Ach... zo leer ik ook nog eens wat over mezelf
Ach... zo leer ik ook nog eens wat over mezelf

zondag 24 januari 2010 om 22:50
zondag 24 januari 2010 om 22:50
Bij mij kwam de klap toen ik ging bevallen, toen wilde ik zo graag dat mijn moeder naast me kon staan. Eigenlijk zou een vriendin die ik vanaf haar geboorte ken (ze is 2 maanden jonger) erbij zijn, maar die durfde op het laatst niet, zij was ook pas 17 toen. Haar moeder, die ik al mijn hele leven ken, die stond erbij. Bijna een moeder, maar toch niet echt. En die gaat nu overlijden...aan dezelfde ziekte als mijn moeder...

zondag 24 januari 2010 om 22:51

zondag 24 januari 2010 om 22:54
Ja, dat is heel erg. Vooral voor haar en haar kinderen natuurlijk. Mijn vriendin huilde op de begrafenis zo hartverscheurend dat ik dr ben gaan troosten. Terwijl het de begrafnis van mijn moeder was dus
Ben heel benieuwd hoe ze het gaat redden als haar moeder overlijdt...denk dat het heel zwaar wordt...
Ben heel benieuwd hoe ze het gaat redden als haar moeder overlijdt...denk dat het heel zwaar wordt...