3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 02 februari 2010 @ 14:54:

Ik was van de week ook verbaasd Peet, Oudste gaat bijna naar middelbaar onderwijs en ik ben er zelf (voor mijn gevoel dan he) net vanaf!

Ik wordt oud!

Herkenbaar!

Ik heb gister gewerkt bij kind van een "jochie" dat 10jr geleden bij mij kwam eten tussen de middag, heb nog pannekoeken voor hem gebakken.

Nu is die mafkees zelf al vader.

Is hij zo jong of ik zo oud vraag ik me dan af!!
quote:mamalief schreef op 02 februari 2010 @ 14:56:

Ergerlijk:

Op stap gaan met je vriendinnen die dan vervolgens alleen maar over de kinderen praten Staat bij mij op stip op nummer 1 van ergenissen!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
En lieve Peet... beterschap kanjer!!!!
Dag allemaal!

Ik ga nu echt weg en snel naar de paracetamol grijpen!
Ik ga even appeltjes schillen voor 3 kleine meiden die ik op ga halen van school en dan gelijk doorbreng/aflever op een brede school aktiviteit... kan ik gelijk even booschappen doen enzo... dus tot later

*oh ja emails zijn ook de deur uit*
Ja, met name als ze je urenlang aan het hoofd gaan zeuren dat hun Peter-Jan/Catrijntje toch heus erg voorloopt op leeftijdgenootjes en wel heel bijzonder is eigenlijk. Terwijl jij denkt "Als dat snotjong nog een keer een woede aanval krijgt omdat hij/zij geen snoepje mag, en daarbij de hele buurt bij elkaar krijst en mijn spullen sloopt...dan grijp ik dat wondertje bij het voorlijke beentje en flikker het zo uit het raam!"

Maar dat zeg je niet natuurlijk...dat niet...
Hai Peet!
Oh omdat ik ergens met iemand in het nest lig ipv met mijn man, zo iets

Dus....

Maar ik ben zonder drank ook erg leuk hoor en geen van mijn vriendinnen heeft kinderen dus ook geen sprake van dat we het alleen maar over mijn kinderen hebben.
Stappen doe ik niet meer. Echt geen zin meer in. Wel festivals en concerten natuurlijk.
Oh serieus, ga je vreemd als je teveel drinkt? Nou, doe dan maar niet nee haha. Ik ben heel slecht in one night stands na het zuipen, want zodra mijn hoofd het kussen raakt dan donder ik in slaap. Ter compensatie van mijn slaapgebrek de rest van de tijd denk ik. Bovendien bemerkte ik dat ik toch steeds Lovert belde als ik gedronken had en geen zin om alleen te slapen...hmmmzz... Dus ik ben in elk geval consequent, zelfs als vrijgezel. Of halve vrijgezel. Of scharrel. Of...ach wat maakt het ook uit
quote:floor72 schreef op 02 februari 2010 @ 15:08:

Stappen doe ik niet meer. Echt geen zin meer in. Wel festivals en concerten natuurlijk.Daar vind ik dus niks aan.
Er ging wat mis!

Ik weet niet of ik vreemd ga, nog nooit gedaan natuurlijk maar ik weet wel hoe makkelijk ik wordt met drank op.
Als ik gedronken heb dan wil ik niet meer naar huis. Als de dood dat ik wat mis op het feestje!

Ik ben echt een plakkert!
Appeltje

festivals en concerten zijn leuk!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Appel!
Daarom vind ik meerdaagse festivals ook zo leuk! Hoef ik niet naar huis!
Ik heb helemaal niks met festivals, hou niet van kamperen, niet van al teveel drukte, niet van modder en al helemaal niet van de hele dag muziek horen. Neuh, laat mij maar stappen, kan ik gewoon weer fijn weg als ik het zat ben.
die zijn ook leuk Floor en geen gedoe of zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ah, je bent eerder bang dat je vreemdgaat dan dat je het zeker weet? Nou ja, als de kans groot is dan is het verstandig om het risico niet te lopen idd. Ik heb me anders ingedekt, door gewoon vantevoren te melden dat ik niet trouw blijf. Ghe
Ik ben gewoon een huismuts, geen mus en het bevalt me prima.

Ben overigens echt niet alleen moeder hoor, gelukkig.

Maar merendeel natuurlijk wel en soms baal je daar van ja.

Vooral als je bloedeigen kind van 6 je beschuldigt van kindermishandeling omdat je niet mee wilt lopen naar school (het regent nml)

Heb ik al gezegd dat hij heel erg bij is en heel erg voor loopt op zijn leeftijd
Even een beetje bijgelezen.

Jullie zijn allemaal goed bezig geweest zeg!!

En Floor zomaar een onverwacht vrije dag. En ook goede plannen voor die dag!
En nu zijn jullie weg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven