3000+ deel 31 alweer!
zondag 7 februari 2010 om 08:04
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
maandag 8 februari 2010 om 15:47
maandag 8 februari 2010 om 15:50
Oh dat is fijn Bi! Scheelt een hoop zorgen
Toen mijn moeder overleden was, wilde de volgende bewoners allemaal dingen aan de woning gedaan hebben....en dat ging mooi van mijn erfenis af! Duizenden guldens die mijn moeder voor mij had gespaard, weg. En dat wisten ze! Heb het ze nooit helemaal vergeven eigenlijk...
Toen mijn moeder overleden was, wilde de volgende bewoners allemaal dingen aan de woning gedaan hebben....en dat ging mooi van mijn erfenis af! Duizenden guldens die mijn moeder voor mij had gespaard, weg. En dat wisten ze! Heb het ze nooit helemaal vergeven eigenlijk...
maandag 8 februari 2010 om 15:56
Ja das klote Min, maar als bij ons de nieuwe bewoners het niet willen dan doen we het allemaal zelf wel! Het gaat echt niet gebeuren dat mn moeder dr zuurgespaarde centjes, die ze helaas zelf niet meer op heeft kunnen maken, er aan dat soort onzin doorheen gaan!
Ik heb vanochtend een emmer met stuc-spul aangemaakt en een want aangesmeerd waar wat grote gaten in zaten die achter de schrootjes vandaan kwamen. Heerlijk om weer eens bouwvakkerig bezig te zijn!
En verder hebben we de mazzel dat we een loodgieter in huis hebben (Bianco) dus alles wat met water en gas te maken heeft had hij kunnen doen, maar dat is dus gelukkig niet nodig!
Om een indruk te geven wat allemaal mag blijven zitten:
- extra wastafel op zolder, met daarnaast inbouw-schuifkast
- nieuwe wasmachine-aansluiting op zolder
- badkamer compleet verbouwd in 2004
- vaatwasaansluiting en -afvoer in de gangkast
- inbouwkast onder het trappengat
- schoenenkast in loze leidingenruimte in de gang
en dan al die dingen nog die ik net al opnoemde!
We zijn dus eigenlijk gewoon spekkoper!
Ik heb vanochtend een emmer met stuc-spul aangemaakt en een want aangesmeerd waar wat grote gaten in zaten die achter de schrootjes vandaan kwamen. Heerlijk om weer eens bouwvakkerig bezig te zijn!
En verder hebben we de mazzel dat we een loodgieter in huis hebben (Bianco) dus alles wat met water en gas te maken heeft had hij kunnen doen, maar dat is dus gelukkig niet nodig!
Om een indruk te geven wat allemaal mag blijven zitten:
- extra wastafel op zolder, met daarnaast inbouw-schuifkast
- nieuwe wasmachine-aansluiting op zolder
- badkamer compleet verbouwd in 2004
- vaatwasaansluiting en -afvoer in de gangkast
- inbouwkast onder het trappengat
- schoenenkast in loze leidingenruimte in de gang
en dan al die dingen nog die ik net al opnoemde!
We zijn dus eigenlijk gewoon spekkoper!