3000+ deel 31 alweer!
zondag 7 februari 2010 om 08:04
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
maandag 8 februari 2010 om 21:19
quote:lunaan schreef op 08 februari 2010 @ 21:14:
Jackie kom jij ook ????????
Ja he
Toch?
Tuurlijk wel, en mag homohondje ook mee, en die andere, want Straat en appelhond zijn er ook.
Als Sgaapie komt dan kom ik ook maar homohondje laat ik thuis hoor.. en die andere schavuit ook.. die zijn nogal schijterig tov andere honden en dan zijn ze nie leuk nie
Jackie kom jij ook ????????
Ja he
Toch?
Tuurlijk wel, en mag homohondje ook mee, en die andere, want Straat en appelhond zijn er ook.
Als Sgaapie komt dan kom ik ook maar homohondje laat ik thuis hoor.. en die andere schavuit ook.. die zijn nogal schijterig tov andere honden en dan zijn ze nie leuk nie
maandag 8 februari 2010 om 21:27
maandag 8 februari 2010 om 21:28
Oh, heb nog Lovert update!
Ik ben gisteren met de laatste bus naar de stad gegaan, impulsief. Supergezellig en heb eindelijk weer eens een goed gesprek gehad met een oude bekende die ik de laatste tijd te weinig spreek. Dus ik zit daar, met mijn drankje, lol te hebben....komt Lovert ineens binnen met vriend. Ik heb meteen duidelijk gemaakt dat ik daar NIET blij mee was en dat ik helegaar geen zin had in hem. Hij bleef toch hangen en sloeg zelfs een arm om me heen bij de bar, waarop ik een Minny deed met mijn elleboog. De barman kwam nog even vragen of alles oke was, maar ik heb m verteld dat ik het kon handelen. Uiteindelijk droop Lovert af, maar bleef daarna maar bellen en smsen. Blijkbaar is het nog niet helemaal doorgedrongen...
Ik ben gisteren met de laatste bus naar de stad gegaan, impulsief. Supergezellig en heb eindelijk weer eens een goed gesprek gehad met een oude bekende die ik de laatste tijd te weinig spreek. Dus ik zit daar, met mijn drankje, lol te hebben....komt Lovert ineens binnen met vriend. Ik heb meteen duidelijk gemaakt dat ik daar NIET blij mee was en dat ik helegaar geen zin had in hem. Hij bleef toch hangen en sloeg zelfs een arm om me heen bij de bar, waarop ik een Minny deed met mijn elleboog. De barman kwam nog even vragen of alles oke was, maar ik heb m verteld dat ik het kon handelen. Uiteindelijk droop Lovert af, maar bleef daarna maar bellen en smsen. Blijkbaar is het nog niet helemaal doorgedrongen...
maandag 8 februari 2010 om 21:29