3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
dinsdag 2 maart 2010 om 13:45
Ik zou d'r nu best even een paar uurtjes in willen...nachtje was wel erg kort en ben het geloof ik niet meer zo gewend.
Kan nu wel heel flink zeggen dak vanavond vroeg ga maar dan ben ik weer zo wakker als wat natuurlijk.
Ga het wel proberen, laptop mee, wat drinken mee, tv aan en tegelijk met Oudste naar boven.
*probeert geloofwaardig te klinken*
Kan nu wel heel flink zeggen dak vanavond vroeg ga maar dan ben ik weer zo wakker als wat natuurlijk.
Ga het wel proberen, laptop mee, wat drinken mee, tv aan en tegelijk met Oudste naar boven.
*probeert geloofwaardig te klinken*
dinsdag 2 maart 2010 om 13:59
Ze gaan in mijn speeksel testen hoeveel melatonine ik aanmaak.... elk uur. Dus de komende... nu nog 22 uur.. moet ik in bed blijven, in een verduisterde kamer, en moet ik elk uur om kwart vóór mijn mond spoelen en om het hele uur een watje kauwen. En eten mag alleen vlak ná het hele uur.
Ben dus 24 uur zoet met mond spoelen, kauwen, watje in de vriezer leggen, gauw even eten, etc. terwijl ik verder mijn bed niet uit mag. En ik verveel me nu al.
Heb gelukkig nu even een leuke chat, dat scheelt alweer.
Ier, voor jou.
Ben dus 24 uur zoet met mond spoelen, kauwen, watje in de vriezer leggen, gauw even eten, etc. terwijl ik verder mijn bed niet uit mag. En ik verveel me nu al.
Heb gelukkig nu even een leuke chat, dat scheelt alweer.
Ier, voor jou.
dinsdag 2 maart 2010 om 14:07
Nee hoor, Roos. Ik mag gerust slapen. Tussen heel en kwart voor.
Wakker blijven lijkt me de handigste optie dus. Al is de nacht in dat geval bij mij niet zo'n probleem. Ik zie vooral op tegen morgenochtend. Maar gelukkig is Qlief vrij morgen, dus die kan me elke keer wakker maken. En donderdag is Qtie uitbesteed, dus ik kan vanaf morgenmiddag gewoon instorten en heb dan volgende week donderdag voor het eerst pas de zorg voor haar weer. En alle andere afspraken die ik in de tussentijd heb, die kunnen afgezegd worden.
Wakker blijven lijkt me de handigste optie dus. Al is de nacht in dat geval bij mij niet zo'n probleem. Ik zie vooral op tegen morgenochtend. Maar gelukkig is Qlief vrij morgen, dus die kan me elke keer wakker maken. En donderdag is Qtie uitbesteed, dus ik kan vanaf morgenmiddag gewoon instorten en heb dan volgende week donderdag voor het eerst pas de zorg voor haar weer. En alle andere afspraken die ik in de tussentijd heb, die kunnen afgezegd worden.
dinsdag 2 maart 2010 om 14:26
Goed bezig, Zus.
Ik heb de administratie gedaan en ben naar de HEMA geweest en vond er niets aan, maar wel lekker weertje, al komt er nu een schip met zure appels aan.
Ik begrijp die laatste uitspraak nog altijd niet. Wat heeft vies weer nou met zure appels te maken?
Ik heb de administratie gedaan en ben naar de HEMA geweest en vond er niets aan, maar wel lekker weertje, al komt er nu een schip met zure appels aan.
Ik begrijp die laatste uitspraak nog altijd niet. Wat heeft vies weer nou met zure appels te maken?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.