3000+ deel 37 alweer!

26-02-2010 23:05 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.

Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? Een paar maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

6. Minny wordt niet geknuffeld

Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:

DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
haai! ik kom er 5 min geleden achter dat ik een afspraak heb op het uwv om 3 uur. moet haasten dus!!!
Lang leve dat internet... als dat het dóet, Zus. Ben vanmorgen bijkans ontploft tegenover mijn echtgenoot, want internet lag er steeds uit en die meneer die hier ook woont had de oude opgeruimd. Waar? "Goede vraag... misschien wel in één van die dozen in de studeerkamer?"

Gelukkig doet internet het nu weer op de oude modem, maar djiez... géén fijn begin van de dag, zeg maar.

Minny, ik mag de slaapkamer niet uit omdat ik de dag in het duister door moet brengen. Licht verstoort de melatonine-aanmaak, dus dat zou een eventuele piek overdag onderdrukken. En het is nu zaak om te ontdekken wat mijn lichaam van nature graag wil, zeg maar.
Oei, Appel, vórt!

Zus, fijn dat je je gelijk hebt trouwens. Beter zo.

Strá, jij hebt nogal een administratie, of niet?
en wat nou als jouw lichaam het 's nachts veel leuker vind?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
He balen....in het donker ook nog eens
quote:rosanna08 schreef op 02 maart 2010 @ 14:37:

en wat nou als jouw lichaam het 's nachts veel leuker vind?Goed punt. Ik ben absoluut een nachtmens!
[quote]qwertu schreef op 02 maart 2010 @ 14:35:

Oei, Appel, vórt!

Zus, fijn dat je je gelijk hebt trouwens. Beter zo.

Strá, jij hebt nogal een administratie, of niet? ;-][/quote]

Viel mee, gelukkig, het leek meer dan het was, en ik begrijp ook niet waarom een zorgverzekeraar 3 velletjes moet opsturen met dezelfde informatie

Heb je ook tv op je slaapkamer? Meestal luidt het advies dat je beter slaapt wanneer er geen tv in de slaapkamer staat. Zou wel jammer voor nu zijn.

Lijkt mij wel weer eens heerlijk om vanuit bed tv te kijken...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:rosanna08 schreef op 02 maart 2010 @ 14:37:

en wat nou als jouw lichaam het 's nachts veel leuker vind?Dan zijn er fantastische pilletjes en therapietjes waarmee dat hopelijk weer recht te trekken is. Want dat ik van 's nachts leven niet gelukkiger word, dat staat inmiddels meer dan vast.
Dat komt omdat de wereld geforceerd op overdag van 9 tot 5 gericht is. Ik ben ook absoluut geen dagmens, maar moet toch verplicht in dat ritme. Daar word ik weer niet happy van
Ik stort ervan in, Min. Mijn ouders zijn ook nachtmensen en die functioneren gewoon. Zij zijn hun hele leven niet voor één of twee uur naar bed gegaan. Mijn vader tegenwoordig wel trouwens, maar mijn moeder nog steeds niet. Maar bij mij loopt het gruwelijk uit de hand als ik het los laat. Ik heb het de afgelopen nachten acht uur en half negen zien worden. Dat is echt geen doen, want ik heb wel gewoon mijn acht uur slaap nodig. En als ik die pak, dan mis ik zo veel zonlicht, dat ik daar dan weer straaldepressief van word... Plus dat het niet haalbaar is en als ik minder slaap, dan stort ik dus gewoon in.
Crosspost.

Oh wacht, moet weer even in actie...
Ik heb jarenlang thuis gezeten, dus hoefde verder niets met het ritme van de maatschappij, op wat incidentele afspraken na, die ik gewoon 's middags plande. Maar ook dan werkt het niet voor mij...
ik zit al in de wachtkamer. snel he?
Dat is altijd, toch, Strá, dat het meer lijkt dan het is? Maar als je dan eenmaal bezig bent...

Tv is present hoor, op de slaapkamer. En ik mág gelukkig ook tv kijken, dus dat scheelt weer. Maar vind zelf tv te onrustig en ik moet juist in sluimerstand blijven vandaag. Maar wie weet, zonder geluid ofzo, dat scheelt altijd al wel.

En de reguliere slaapadviezen zijn bekend hier. Daar red ik het helaas niet mee.
Als je er niet happy van wordt, dan moet je er zekers wat aan doen. Ik zit wegens kind en werk geforceerd in dagritme, maar ben absoluut van plan daar iets aan te gaan doen zodra het kan. In mijn geval dus meer dat ik mijn leven meer naar de middag kan schuiven.
maar het licht van de laptop en de tv verstoort het onderzoek niet?
Hey Quertu, ik wens je sterkte in je "quarantaine" ik ga eventjes iets anders doen, en moet nog zaaien op farmville.

Gelukkig heb je de 3000 plussers nog

Tot later
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Nee, blijkbaar, Roos. Ik was er ook wel verbaasd over eigenlijk, maar tv kijken en laptoppen mág dus. Heb wel de helderheid van het scherm wat lager gezet, want weet uit ervaring dat ik er anders wel last van heb.
quote:stratego schreef op 02 maart 2010 @ 15:02:

Gelukkig heb je de 3000 plussers nog

Wat zou ik toch zonder jullie moeten?

Later!
Ik was even afgeleid, en ik heb even boodschappen gedaan.

voor iedereen die deze nodig heeft / kan gebruiken.

Het is wel heerlijk weer vandaag, tenminste hier, lekker zonnetje.

Jammer dat ik geen tuin heb waar ik kan gaan zitten. (zit nu op de bank voor het raam (waar de zon mooi opschijnt)).
Zon? Zon? Nog geen zon gezien hier hoor, vandaag!

Klinkt als heerlijk weer dus. Zou het morgen ook nog zulk lekker weer zijn? Want morgen kan ik wel weer naar buiten!
we binden het zonnetje gewoon vast voor je Qwert
Volgens mij zou het wel een paar dagen mooi zonnig worden.

Maar er zat wel weer regen/natte sneeuw aan te komen.
Als die regen en natte sneeuw maar even twee dagen kunnen wachten dan. Bind die zon maar vast dus, Roos!
"is druk bezig met lasso"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven