3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
dinsdag 2 maart 2010 om 14:32
Lang leve dat internet... als dat het dóet, Zus. Ben vanmorgen bijkans ontploft tegenover mijn echtgenoot, want internet lag er steeds uit en die meneer die hier ook woont had de oude opgeruimd. Waar? "Goede vraag... misschien wel in één van die dozen in de studeerkamer?"
Gelukkig doet internet het nu weer op de oude modem, maar djiez... géén fijn begin van de dag, zeg maar.
Minny, ik mag de slaapkamer niet uit omdat ik de dag in het duister door moet brengen. Licht verstoort de melatonine-aanmaak, dus dat zou een eventuele piek overdag onderdrukken. En het is nu zaak om te ontdekken wat mijn lichaam van nature graag wil, zeg maar.
Gelukkig doet internet het nu weer op de oude modem, maar djiez... géén fijn begin van de dag, zeg maar.
Minny, ik mag de slaapkamer niet uit omdat ik de dag in het duister door moet brengen. Licht verstoort de melatonine-aanmaak, dus dat zou een eventuele piek overdag onderdrukken. En het is nu zaak om te ontdekken wat mijn lichaam van nature graag wil, zeg maar.
dinsdag 2 maart 2010 om 14:40
[quote]qwertu schreef op 02 maart 2010 @ 14:35:
Oei, Appel, vórt!
Zus, fijn dat je je gelijk hebt trouwens. Beter zo.
Strá, jij hebt nogal een administratie, of niet? ;-][/quote]
Viel mee, gelukkig, het leek meer dan het was, en ik begrijp ook niet waarom een zorgverzekeraar 3 velletjes moet opsturen met dezelfde informatie
Heb je ook tv op je slaapkamer? Meestal luidt het advies dat je beter slaapt wanneer er geen tv in de slaapkamer staat. Zou wel jammer voor nu zijn.
Lijkt mij wel weer eens heerlijk om vanuit bed tv te kijken...
Oei, Appel, vórt!
Zus, fijn dat je je gelijk hebt trouwens. Beter zo.
Strá, jij hebt nogal een administratie, of niet? ;-][/quote]
Viel mee, gelukkig, het leek meer dan het was, en ik begrijp ook niet waarom een zorgverzekeraar 3 velletjes moet opsturen met dezelfde informatie
Heb je ook tv op je slaapkamer? Meestal luidt het advies dat je beter slaapt wanneer er geen tv in de slaapkamer staat. Zou wel jammer voor nu zijn.
Lijkt mij wel weer eens heerlijk om vanuit bed tv te kijken...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 2 maart 2010 om 14:43
dinsdag 2 maart 2010 om 14:45
Ik stort ervan in, Min. Mijn ouders zijn ook nachtmensen en die functioneren gewoon. Zij zijn hun hele leven niet voor één of twee uur naar bed gegaan. Mijn vader tegenwoordig wel trouwens, maar mijn moeder nog steeds niet. Maar bij mij loopt het gruwelijk uit de hand als ik het los laat. Ik heb het de afgelopen nachten acht uur en half negen zien worden. Dat is echt geen doen, want ik heb wel gewoon mijn acht uur slaap nodig. En als ik die pak, dan mis ik zo veel zonlicht, dat ik daar dan weer straaldepressief van word... Plus dat het niet haalbaar is en als ik minder slaap, dan stort ik dus gewoon in.
dinsdag 2 maart 2010 om 14:50
Dat is altijd, toch, Strá, dat het meer lijkt dan het is? Maar als je dan eenmaal bezig bent...
Tv is present hoor, op de slaapkamer. En ik mág gelukkig ook tv kijken, dus dat scheelt weer. Maar vind zelf tv te onrustig en ik moet juist in sluimerstand blijven vandaag. Maar wie weet, zonder geluid ofzo, dat scheelt altijd al wel.
En de reguliere slaapadviezen zijn bekend hier. Daar red ik het helaas niet mee.
Tv is present hoor, op de slaapkamer. En ik mág gelukkig ook tv kijken, dus dat scheelt weer. Maar vind zelf tv te onrustig en ik moet juist in sluimerstand blijven vandaag. Maar wie weet, zonder geluid ofzo, dat scheelt altijd al wel.
En de reguliere slaapadviezen zijn bekend hier. Daar red ik het helaas niet mee.
dinsdag 2 maart 2010 om 14:51
dinsdag 2 maart 2010 om 15:23