3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Hoi BAM, hoe is het gesprek gegaan?
Ik ga laptop ook inruilen voor telefoon. Ben laptop beu.
Truste Jack!
En dan lekker languit op de bank, of naar bed. Dat weet ik nog niet.
ehh...klein dingetje..

regel 4 van't OP van 38 is verdwenen, weet niet zeker of BAM het hiermee eens is lol....durf je dat zo aan Q?
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Ik heb ook mn hele hebben en houwen hier neergegooid, prive, zakelijk, financieel, familiedingen. Maar ik ben absoluut niet bang dat iemand me herkent, de kans is juist groot dat iemand me herkent omdat ik irl ook heel veel vertel aan mensen die dicht bij me staan (lees het uitzonderlijk grote compliment hierin!)
Nou ja, ik ben best een open boek en zeker herkenbaar voor diegene die mij irl kennen, maar of ik daarmee vindbaar ben?
Welk gesprek Bam?
Welk gesprek Friez?

Het was geen gesprek te noemen eigenlijk, meer een twee monologen van mensen die toevallig in dezelfde ruimte zaten...
Oh dat klinkt niet goed BAM.
Trusten Jack.
quote:LLLman schreef op 06 maart 2010 @ 23:14:

ehh...klein dingetje..

regel 4 van't OP van 38 is verdwenen, weet niet zeker of BAM het hiermee eens is Jawel hoor, zolang ze jou platknuffelen laten ze Minny en mij misschien met rust met dat gekke gedoe.
Zeker een compliment Bi...goh, heel lief zelfs.
Ik vertel hier nu Een keer mijn mening. Die zal me een permanents ban opleveren ben ik bang. Dus alvast Een hug voor allen. Dat viva er bijna een dag over gedaan heeft de prive info te wissen dat vond ik heel erg. En heeft mij behoorlijk wakker geschud
Heb ik dat?!
Ik ben het ook eens met Hela..... en ik heb de situatie uitgebreid met Werper besproken. Ik deel altijd met hem op het moment dat ik iets vertrouwelijker informatie deel.

Ik heb ook niks te verbergen, maar ik hoop toch nooit dat mijn kinderen te linken zijn aan de flauwekul die ik hier op Viva post. Ik zal er ook alles aan doen om dat te voorkomen.
dames en heren, heb even snel ingelogd om bij te lezen. Mss als ik thuis ben nog even en anders tot morgen!
En ja, ik heb een klein beetje toegegeven en nee, heb dus niet mijn poot stijf gehouden maar stijf genoeg voor mij om tevreden te zijn ermee te kunnen leven.
quote:mamalief schreef op 06 maart 2010 @ 23:16:

[...]

Jawel hoor, zolang ze jou platknuffelen laten ze Minny en mij misschien met rust met dat gekke gedoe. voor Bam!
Precies, Floor!

Sgaap, jij overdrijft. Dat vind ik echt en ook niet voor het eerst. Sorry.
Je bedoelt de blog met foto Sgaap?
quote:floor72 schreef op 06 maart 2010 @ 23:17:

Ik heb ook niks te verbergen, maar ik hoop toch nooit dat mijn kinderen te linken zijn aan de flauwekul die ik hier op Viva post. Ik zal er ook alles aan doen om dat te voorkomen.

En dát is nou net wat Z niet deed...

Heeft niks met viva of GS of VK te maken, ze heeft (zoals zovaak) zelf de aandacht gezocht en dat is enorm dom erg als het om je kinderen gaat.
quote:Helaholalalala schreef op 06 maart 2010 @ 23:18:

Sgaap, jij overdrijft. Dat vind ik echt en ook niet voor het eerst. Sorry.

Omdat ze zelf voorzichtig is overdrijft ze??

Oneens!!
Ieder zijn mening hele. No offence intended
Heb ik dat?!
Die blog hadden ze wel wat sneller weg kunnen halen ja...
Sgaap, viva hoefde niks te wissen... viva heeft het niet geplaatst dat heeft ze zelf gedaan.

En als je daarna zo'n spijt hebt volgens zeggen maar er nog wel dagenlang zelf over door blijft gaan....sjah, wat kan ik daar van zeggen zonder grof te worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven