3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
zaterdag 6 maart 2010 om 23:53
zaterdag 6 maart 2010 om 23:54
zaterdag 6 maart 2010 om 23:57
quote:mamalief schreef op 06 maart 2010 @ 23:53:
[...]
Kipjes kan ik nog overheen stappen, doe ik ook met dat boerderiegelul van jullie maar ga geen nieuwert hier uitnodigen met relatieproblemen heb ik zelf al genoeg ff geen zin in, dit was een lollig topic toch?
We zoeken een evenwicht toch? Lollig en serieus. Wij doen lollig, de rest serieus en op een gegeven moment is er ineens (als donderslag bij heldere hemel) een soort van evenwicht, in ene...
[...]
Kipjes kan ik nog overheen stappen, doe ik ook met dat boerderiegelul van jullie maar ga geen nieuwert hier uitnodigen met relatieproblemen heb ik zelf al genoeg ff geen zin in, dit was een lollig topic toch?
We zoeken een evenwicht toch? Lollig en serieus. Wij doen lollig, de rest serieus en op een gegeven moment is er ineens (als donderslag bij heldere hemel) een soort van evenwicht, in ene...
zondag 7 maart 2010 om 00:00
quote:Caylinn schreef op 06 maart 2010 @ 23:54:
[...]
Ik hoop erop Floor, door stress klem ik erg, eten is een hel...
Woensdag kan ik 'm ophalen (straat we mailen/bellen nog)Ik klem ook (inderdaad vooral bij stress), ik heb 'm voor het klemmen/knarsen s'nachts maar heb 'm eigenlijk de hele tijd bij me. Op de één of andere manier word je bewust van je eigen 'klem' gedrag en wordt het vanzelf minder.
[...]
Ik hoop erop Floor, door stress klem ik erg, eten is een hel...
Woensdag kan ik 'm ophalen (straat we mailen/bellen nog)Ik klem ook (inderdaad vooral bij stress), ik heb 'm voor het klemmen/knarsen s'nachts maar heb 'm eigenlijk de hele tijd bij me. Op de één of andere manier word je bewust van je eigen 'klem' gedrag en wordt het vanzelf minder.
zondag 7 maart 2010 om 00:08
quote:floor72 schreef op 07 maart 2010 @ 00:00:
[...]
Ik klem ook (inderdaad vooral bij stress), ik heb 'm voor het klemmen/knarsen s'nachts maar heb 'm eigenlijk de hele tijd bij me. Op de één of andere manier word je bewust van je eigen 'klem' gedrag en wordt het vanzelf minder.Graag mijn spieren zijn nu overbelast iig
[...]
Ik klem ook (inderdaad vooral bij stress), ik heb 'm voor het klemmen/knarsen s'nachts maar heb 'm eigenlijk de hele tijd bij me. Op de één of andere manier word je bewust van je eigen 'klem' gedrag en wordt het vanzelf minder.Graag mijn spieren zijn nu overbelast iig