3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Ja, vroeg me al af wanneer je weer langs zou komen. Dom ook van me: bij de eerste lentezon.
dank je voor je welkom egel, (haha hoor net wie je bent)
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
precies, bij de 1e zonnestralen.

Ik dacht vanmiddag, laat ik eens gauw onder die berg bladeren tevoorschijn komne, winterslaap heeft lang genoeg geduurd!
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 01:06:

[...]

Omdat het een goed doordachte, weloverwogen OP is die een tijdje heeft kunnen liggen weken en die geschreven, herschreven, bijgeschaafd en aangepast is. Dit in volledige tegenstelling tot de posts die ik soms onder tijdsdruk moet schrijven, waarin ik halverwege geen idee meer heb waar ik nou eigenlijk over begonnen was en ik al pratenderwijs (en schrijvenderwijs) ergens tot een clou moet zien te komen die voor mij meestal ook uit onverwachte hoek komt, maar dan ligt er een en dan pak ik 'm op en dan denk ik "hé, clou" en dan laat ik het daar maar bij. En dan hoop ik dat iedereen het óf begrepen heeft, óf dat het er zo intellectueel uit ziet, dat iedereen roept "goh, joh, páreltje" en vervolgens aan mijn voeten ligt om iets wat ik zelf ook niet snap, maar wat ik die totale tijdsdruk nu eenmaal nu me opkwam als ware het ingegeven zoals bij een medium. Maar tijdsdruk dus, dat is de clou. Die ontbrak vollédig bij deze OP, waardoor ik na veel en langdurig schaafwerk een tekst kon produceren die in mijn overtuiging tot de kern van ons "zijn" kwam.

Of je nog wat gemist hebt? Nou.... ehhhh.... een deel of 15?

Ik zou zeggen: ga eerst maar eens bijlezen, dan praten we daarna wel weer verder.
Ik ben blij dat je mijn post, die recht uit mijn hart kwam, zo waardeert Ier.
He een nieuwe schrijfster?

Welkom Egelviva!!!!!!!!
Ik ben weer weg, en meld mij binnenkort weer!

Hopelijk met avatar

Zegt het voort egel was hier :-)

voor iedereen!

(euh, waarom staat Caylinn niet in de OP? Die moet er wel bij hoor!)
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 01:15:

Ik ben blij dat je mijn post, die recht uit mijn hart kwam, zo waardeert Ier.
Wij zijn trouwens beftips aan het uitwisselen. Egel, misschien even daar gaan vertellen dat je het beter maar héél zachtjes doet?
dag lieve Iry!

Tot snel maar weer
Was te verwachten, er is sneeuw voorspeld en hóp daar verdwijnt het egeltje weer. Lunaan zal teleurgesteld zijn.
Tot snel egelviva, ben benieuwd naar je Av, hoop dat je je draai kan vinden hier.

hoe doen 2 egeltjes het?

Heeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig!

Zoiets Q?

Weet alleen niet of een post van een onbekende newbee zonder avataro nou zo gewaardeerd word

*Ik ben weg,bijlezen en onderduiken en wissen*
Zoiets ja.

*schudt de hoop baderen op*

*en ook de dekens*

Ik ben ook weer weg. Trusten!
Heb morgen een verrassing voor vriend!!
welterusten allemaal die gaan slapen, wij houden de wacht wel
vertel ...
* Zet baby op de trein met briefje in de zak; ik moet naar BAM.*
Nou ja, totaal niet origineel eigenlijk maar heb gereserveerd in een heerlijk en knus restaurant.

Een 8 gangen verwenarrangement.

Lekker saampjes een avondvullend (en buikvullend) samenzijn
Egel
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 01:06:

[...]

Omdat het een goed doordachte, weloverwogen OP is die een tijdje heeft kunnen liggen weken en die geschreven, herschreven, bijgeschaafd en aangepast is. Dit in volledige tegenstelling tot de posts die ik soms onder tijdsdruk moet schrijven, waarin ik halverwege geen idee meer heb waar ik nou eigenlijk over begonnen was en ik al pratenderwijs (en schrijvenderwijs) ergens tot een clou moet zien te komen die voor mij meestal ook uit onverwachte hoek komt, maar dan ligt er een en dan pak ik 'm op en dan denk ik "hé, clou" en dan laat ik het daar maar bij. En dan hoop ik dat iedereen het óf begrepen heeft, óf dat het er zo intellectueel uit ziet, dat iedereen roept "goh, joh, páreltje" en vervolgens aan mijn voeten ligt om iets wat ik zelf ook niet snap, maar wat ik die totale tijdsdruk nu eenmaal nu me opkwam als ware het ingegeven zoals bij een medium. Maar tijdsdruk dus, dat is de clou. Die ontbrak vollédig bij deze OP, waardoor ik na veel en langdurig schaafwerk een tekst kon produceren die in mijn overtuiging tot de kern van ons "zijn" kwam.

Q bedoeld: schrijven = schrappen!

Omdat vriend zo lief is
toe maar!!! hoe attent van je...wordt een zeer leuke avond denk ik
Floor!

(Dacht dat je al weg was!)

*egel nu echt weg*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven